• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.

Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?

Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

-James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -

Regels

Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Rayn Golddigger
    Hij knikte. 'Inderdaad. Ik snap ook niet wat daar leuk aan is. Als je iemand niet mag, ga er dan gewoon niet mee om, zo simpel is het!' zei hij en liet zijn tas vallen.Hij bukte zich om de tas weer op te rapen en keek me aan.Ik kijk hem vragen aan,hopelijk ging hij nu niet beginnen over het sneetje bij mijn keel of waar ik was in de pauze,ik had echt geen zin om nu nog een grote smoet te verzinnen."Is er iets?"vraag ik hem dan.

Lou Mc.Down
    Ze liet zich naast me vallen 'Ik ken hem ook niet echt. Ik ken zijn naam en weet dat hij een football speler is dat is alles.' zei ze en keek naar mijn gips.Ze liet haar vinger over mijn gips gaan en ging over de vormen van de draak.'Kennen is een ingewikkeld woord. Soms denk je dat je mensen kent maar ken je ze helemaal niet. Je kan alleen vergelijken. Jij kent mij bevoorbeeld veel beter dan wie op deze school maar toch minder dan Maddie. Snap je?' zei ze dan en ik knikte.Net zoals mijn zus me beter kent dan mijn ouders of haar.Ik keek El even aan."Waar ging jullie gesprek over ...Of mag ik dat niet weten?"vraag ik dan zacht.

Elena Yana Bennett
    'Waar ging jullie gesprek over ...Of mag ik dat niet weten?' vraagt Lou dan zacht. Ik haat dit moment en bijt op mijn lip. 'I-ik zou het willen zeggen maar kan niet.' zeg ik zachtjes en kijk even weg. Ik wil het zo graag tegen hem zeggen maar ik kan A's bedreiging niet van me afzetten. 'Je weet niet hoe hard ik het wil zeggen.' zeg ik fluisterend niet echt de bedoeling dat hij het nog zou horen.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Lou Mc.down
    Ze bijt op haar lip.'I-ik zou het willen zeggen maar kan niet.' zei ze zachtjes en keek weg.Ik zuchtte zacht en speelde wat met het gras.'Je weet niet hoe hard ik het wil zeggen'hoorde ik zacht en keek haar toen aan.I aarzelde even maar wreef dan toch gerust stellend over haar rug."Het is ok,als het niet kan ,dan kan het niet."zeg ik en glimlach flauwtjes.Ik wilde wel weten waarover het ging,maar als het nou privee was is het beter dat ik er niet meer ging over beginnen.

Elena Yana Bennett
    Ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder en kijk even naar Ryan. 'Alles is zoveel ingewikkelder dan vroeger.' mompel ik en zucht. Ik ben moe door alles. Ik haal mijn hoofd weer van zijn schouder en ga weer languit in het gras liggen. Ik pak mijn tas die ik meegenomen had bij me en pak een blad en een stylo. 'Laten we een lijstje maken met mogelijke dingen die je leuk kan vinden.' zeg ik en kijk hem aan.

Lou Mc.Down
    Ze leunde met haar hoofd tegen mijn schouder een en keek even de kant uit van de footbal spelers.'Alles is zoveel ingewikkelder dan vroeger.'mompelde ze en zuchhte.Ze haalde haar hoofd weer van mijn schouder,wat ik wel wat jammer vond en ging languit gaan liggen in het gras.Ze nam haar tas en haalde een vel papier en een stylo uit.'Laten we een lijstje maken met mogelijke dingen die je leuk kan vinden.'zei ze en ik knikte.En dacht even na,Ik hield van van gamen,maar dat was niet echt een hobbie."Mischien iets met dieren?"dacht ik luidop en keek haar toen aan.Ik was een grote dieren vriend,ik had zelf een kat en hond,dus...Ik dacht nog even verder na.

Elena Yana Bennett
    Ik schrijf Dieren? op en kijk hem dan glimlachend aan. Dan schrijf ik er Fotografie onder. Je weet maar nooit. 'Technische dingen? Zoals fotografie en filmpjes maken?' vraag ik hem dan toch maar eens en kijk hem afwachtend aan. Ik denk ondertussen nog verder na over mogelijke dingen.

Lou Mc.Down
    Ze keek me even glimlachend aan en schreef nogiets op.'technice dingen zoals fotograferen en filmpjes maken?'vroeg ze dan."Ja ik doe nog wel graag iets met elecktronica."zeg ik en glimlach licht.

Elena Yana Bennett
    Ik schrijf filmpjes erbij en kijk hem aan. 'Ik denk erover om Lo over te slaan.' zeg ik zachtjes. Ik spijbel nooit normaal maar deze dag is al hectisch genoeg zonder mijn benen bijna te breken door over balken te springen en zo.

Lou Mc.Down
    'Ik denk erover om Lo over te slaan.' zei ze en keek me aan."Ik denk het ook ik moet toch trouwens voor de helft van de les aan de kant staan."mompel ik.Trouwens het is ook zo'n rare dag.Ik dacht nog even na,maar veel dingen wist ik ook niet echt of ik kon het niet doen met mijn pols nu.Anders was schermen nog wel een leuke optie.

Elena Yana Bennett
    Ik denk na en kijk hem aan. 'Wil je straks even mee naar het muziek lokaal? Ik heb zin om wat te spelen.' zeg ik en kijk hem vragend aan. Ik weet niet echt wat we anders nog kunnen doen voor 2 uren.Wachtend op een antwoord, begin ik naar boven te kijken. Ik kijk naar de wolken en zoek er figuren in. Kinderachtig misschien maar nog altijd even leuk als vroeger.

Lou Mc.Down
    'Wil je straks even mee naar het muziek lokaal? Ik heb zin om wat te spelen.'vraagt ze en kijkt me vragend aan.Ze keek niet veel later naar de lucht."Ja is goed,dan kunnen we ons wat bezig houden als de anderen L.O. hebben."zeg ik en kijk ook even naar de lucht,er waren niet zoveel wolken en de lucht was helder blauw.

Elena Yana Bennett
    Ik ben wel een beetje opgelucht. Weer een les minder met A. Ja het begint een gewoonte te worden om haar naam af te korten tot A en ergens doet me dat ook wel denken aan Pretty Little Lairs... en één ding is nog hetzelfde. Er is een meisje vermoord.

Lou Mc.Down
    Wolken kijken deed me vaak aan vroeger denken,daardoor kreeg ik weer een liedje in mijn hoofd en neuri het zachtjes.Na een tijdje stop ik met neuriën en sta op en help Elena recht op."Kom ik wil wat prutsen met instrumenten."grinnik ik.En veeg dan het gras van me af.

Elena Yana Bennett
    Ik lach zachtjes en loop met hem naar binnen. Ik kijk niet meer naar Ryan en de jongen. Dat zijn zorgen voor later. De gangen zijn weer leeg omdat iedereen buiten is of in de lokalen. Ik loop naar het lege muzieklokaal en doe de deur dicht achter me. Als ik zing ben ik niet meer het verlegen meisje maar ben ik gewoon wie ik wil zijn op dat moment. Dat verschilt keer op keer.

(Sorry, crappy post, moet snel door naar volgende rpg.)

Axel Cael Rebel
    Voor de tweede keer had ik mijn mond op die van haar gedrukt, waardoor ze een zacht, onverwacht kreuntje slaakt door het ruwe gekus. Ik had eigenlijk verwacht dat ze nu ook zou stoppen, maar ze kust me terug, waarna ze tegen mijn lippen aan begint te mompelen. ‘Houd op, Rebel.’ Gromt ze lichtelijk, maar haar stem klink veel heser, waardoor dit bij mij ervoor zorgt dat ik alleen maar doorga en niet op haar woorden let. Ze zet haar handen tegen mijn borstkas aan, omdat ze me een zet wil geven, zodat ik stop, maar het lukt niet helemaal.
    ‘Je kan het helemaal niet beter.’ Klinkt er daarna spottend uit haar mond, al zit er een uitdagend tintje aan verworven. Ik grinnik kort en verleidelijk tegen haar lippen aan, voordat ik weer verderga met het ruwe gekus. Ondertussen liet ik mijn ene hand over haar billen gaan, maar toen ik doorhad, wat pas na een klein tijdje was, wat ik aan het doen was, stopte ik abrupt en brak alles af. Verwilderd keek ik haar aan, terwijl mijn ademhaling ongecontroleerd en hees was. ‘H-het spijt me…’ kwam er toen nogal trillerig uit.

Quiet the mind, and the soul will speak.