• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angelica Wolfe

    Hij grinnikt kort en verleidelijk tegen mijn lippen aan, voordat hij weer verder gaat met het ruwe gekus. Ondertusen laat hij zijn ene hand over mijn billen gaan. Ik ben allang gestopt met tegen hem aan te duwen. Ergens vind ik het ook helemaal niet erg. Niet dat ik Axel zo leuk of geweldig vind ofzo, maar omdat het gewoon wel goed voelt. Het verbaasd me lichtelijk dat hij ineens abrupt stopt en alles afbreekt. Verwilderd kijkt hij mij aan, terwijl zijn ademhaling ongecontroleerd en hees is.
    "H-het spijt me...' komt er nogal trillerig aan. "Ah, nu spijt het meneer met het grote ego ook nog." lach ik spottend. Dit keer geef ik hem wel een duw en loop ik weg van de boom waar hij me tegen aan had gedrukt. Ik moet toegeven dat dit me een flinke ego boost gegeven heeft, dat is ook wel een beetje aan mijn houding te zien. "Wat spijt me eigenlijk?" vraag ik daarna iets wantrouwig. Ik ben allang weer stil blijven staan en kijk hem aan, terwijl mijn ademhaling nog niet helemaal bij het oude is. Ja, opgewonden ben ik intussen zeker, terwijl ik weet dat dit echt fout is onder dienst tijd.


    Your make-up is terrible

    Lou Mc.Down
    Ze lacht zachtjes en ging met me mee naar binnen.Er was niemand in de gang en we gingen naar het muziek lokaal.We gaan naar binnen en Elena deed de deur dicht.Ik zet me en pruts wat met de stokjes van de xylofoon.Ik speel wat erop en kijk dan nog eens rond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik pak de gitaar van zijn staander en ga op een stoel zitten. Ik sla mijn ene been over mijn andere en plaats de gitaar er zo op. Ik begin wat akkoorden te spelen die ik van Maddie geleerd had en denk even na. Big girls don't cry dan maar, denk ik. Ik begin de akkoorden van het liedje te spelen en zing zachtjes de tekst. Het is leuk dat je je snel kan inleven in een liedje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze nam de gitaar van de staander en ging op een stoel zitten.Haar ene been sloeg ze over de andere heen en plaatste de gitaar goed en speelde een liedje.ook zong ze,wat wel goed klonk.Ik lie mijn hoofd steunen op mijn hand en kijk naar haar en glimlach lichtjes.Als het liedje gedaan klap ik voor haar."Dat was echt goed!" glimlach ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach verlegen en kijk even naar de grond. 'Dank je.' zeg ik zachtjes en kijk hem dan weer glimlachend aan. 'Nu jij.' zeg ik. Het maakt niets uit of hij kan zingen of niet. Ik ben het maar en het is alleen om plezier te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze glimlachte verlegen en keek even naar de grond.'Dank je.' -zei ze zacht en keek me glimlachend aan.'Nu jij.'zei ze en ik dacht even na welk liedje.Ik dacht direct aan het liedje .Ik ging achter het keybord zitten en bestudeerde de toetsen.daarna zocht ik eerst het juiste begin stukje en begon ik te spelen.Ik probeerde te zingen,op het begin zat ik wat verkeerd ,maar ik probeerde mezelf otwat te verbeteren,ook miste ik een paar keer de juiste nor op de keyboard.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Arriver schreef:
    (...)

    Evalyn Janice Fisher
    'Now, what shall we do?' vraag ik aan Yune 'wachten en niks doen, of eh..' vervolg ik. 'Dit is toch je eerste keer dat je spijbelt, nouja dat je niet naar de lessen komt?' vraag ik dan aan haar. Man, wat is dit een saaie dag, en goed in organiseren zijn ze ook totaal niet. Ik kijk Yune aan en vraag dan 'Vind jij het ook niet een heeél saaie dag vandaag?' Ik zucht, ik val zo echt in slaap van saaiheid hoor. Dan kijk ik naar de klok en zie ik dat het tweede lesuur allang voorbij is, 'zeg Yune, was het tweede lesuur niet om tien uur afgelopen?' vraag ik aan haar.

    Yune Brighton
    Ik knik, het lesuur is om tien uur afgelopen. Ik weet niet of het aan de situatie ligt, maar ik ga liever naar de les dan hier saai niks te zitten doen. Zuchtend sta ik op en steek mijn hand naar Evalyn uit. 'Kom, we moeten echt even iets gaan doen, ik verveel me dood hier.' ik zucht, ik moet gewoon even iets actiefs gaan doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elena Yana Bennett
    Ik sluit mijn ogen en luister glimlachend naar het liedje en zijn stem. Hij kan best zingen. Zie je dat hij ergens goed in is ! Ik kijk hem aan en luister naar de tekst. Ik ken het liedje niet maar het is wel mooi. Ik wacht tot hij gedaan heeft en klap in mijn handen. 'We hebben je talent gevonden.' grijns ik en omhels hem even uit hyperheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Toen ik klaar was met het liedje klapte ze voor me.'We hebben je talent gevonden.'grijnst ze en omhelst me.Ik glimlachte."Ik zal wel nog wat moeten oefenen." mompel ik en glimlach weer licht.Ik liet haar los en keek haar dankbaar aan."Dankje om me te helpen iets te vinden ,wat ik toch een beetje kan."zeg ik gemeend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Evalyn Janice Fisher
    'We gaan niét naar de les Yune, absoluut niét' zeg ik. Ik pak Yune's arm weer vast en ik trek haar mee naar het sportveld. Daar zie ik andere. Ik loop naar iets en ga dan zitten. 'We gaan zo naar buiten, en dan komen we niet meer binnen' zeg ik glimlachend tegen Yune. Ik pak mijn tas en haal er een notice blok uit, 'moet je maar is lezen, het is me toch gelukt een song te schrijven zonder mijn keyboard, en beschuldig mij niet maar mijn ouders als hij slechter is als de andere' zeg ik lachend tegen Yune.


    That is a perfect copy of reality.

    Elena Yana Bennett
    'Geen probleem daar heb je toch vrienden voor.' glimlach ik en realiseer wat ik zeg. Ik heb nu 2 vrienden. Wow ik ga vooruit. 'En dat oefenen... we zitten hier nu toch 2 uur dus ga je hang.' lach ik zachtjes. Ik zet de gitaar terug op zijn plek en kijk in het rond. Veel instrumenten waar ik nog nooit op gespeeld heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yune Brighton
    Lachend kijk ik Evalyn aan, ze schrijft soms echt grappige teksten. Haar gezicht staat altijd zo serieus en dan kan ik mijn lach niet inhouden. Omdat we toch op het grasveld zijn maak ik een handstand en blijf zo lang mogelijk staan. Ik begin allemaal trucjes te doen, ik ben niks voor niks cheerleader. Het is nog nooit misgelopen, ik ben een natuurtalent. Dus niet. Ik heb ooit mijn arm gebroken doordat ik een salto maakte op een harde grond, waarna die mislukte en toen lag mijn arm in het gips. Ik sta thuis bekend als de onhandige, ik laat altijd alles vallen. Lenig ben ik wel en ik heb duidelijke reflexen en eerlijk, wat heb je nog meer nodig om te cheerleaden?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:49 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lou Mc.Down
    'Geen probleem daar heb je toch vrienden voor.'zei ze en ik glimlachte.Ik had een vriend of ja vriendin.'En dat oefenen... we zitten hier nu toch 2 uur dus ga je hang.'lachtte ze zachtjes.en zet de gitaar terug op zijn plek.Ik zette me terug aan de keyboard en zette de akkoorden op van het liedje nine crimes.zacht begon ik het begin stuk te zingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [kach, mhihi xd]
    Evalyn Janice Fisher
    Ik kijk Yune lachend aan en stop dan de blok weer terug in mijn tas. Daarna ren ik haar achterna en doe ik een handstand overslag, dan begin ik net zoals haar ook trucjes te doen. Yune doet langer als mij aan cheerleaden, maar ik kan een paar moeilijkere trucjes als haar, dat komt omdat ik ook minder onhandig ben als haar. Ik kijk onopvallend naar Yune en wanneer ze niet kijkt geef ik haar een zetje, dan loop ik rustig terug naar de plaats waar we zaten en ga ik van de zon genieten. Ik lach even, soms is het gewoon leuk om Yune te plagen.
    [Please, niet vallen xd]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elena Yana Bennett
    Ik zie een stoel staan en verschuif hem tot voor het keyboard. Ik maak het me gemakkelijk in de stoel en tik zachtjes de maat mee met mijn vingers op mijn benen. Ik luister weer naar zijn stem en probeer fouten te horen. Zodat ik weet wat zijn stem tot nu toe aankan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'