• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.

Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?

Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

-James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -

Regels

Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Hehe8D]
    Yune Brighton
    Ik weet dat Evalyn hoopt dat ik niet val, daarom val ik wel. Ik laat me zo ver het mogelijk is in slow motion vallen, met een tragisch gezicht. Als mijn gezicht het grasveld raakt sluit ik mijn ogen, de zon brengt een slaperig gevoel mee. Genietend sluit ik mijn ogen, ik voel me al veel beter.
    [moet gaan bye]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Evalyn Janice Fisher
    Ik zie dat Yune in slowmotion valt en ik pak mijn tas en loop in een rustig tempo naar haar toe, 'ik zag heus wel dat dat nep was hoor Yunee' zeg ik lachend. Ik kijk naar de zon en laat me dan ook op me rug vallen, 'waarom moet een mooie dag zoals vandaag toch verpest worden doordat iemand zonodig moorden moest plegen?' denk ik in mezelf. Ik zucht, achja, sommige mensen denken niet na bij wat ze doen. De moordenaar of naars zullen er later nog wel problemen van krijgen, als ze ooit betrapt worden.
    [Byeee]

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:56 ]

That is a perfect copy of reality.

Lou Mc.Down
    Ze nam een stoel en verschuift hem tot het keyboard.Haar vinger tikte mee met de maat,en door de aflijding maakte ik een fout bij mijn keyboard.Ik maakte het liedje af en keek haar toen aan."En wat vind je ervan behalve mijn keybaord kunst die toch altijd mislukt?"vraag ik dan en glimlach licht.

Elena Yana Bennett
    'Je kan goed zingen maar je moet je toonladder oefenen dan gaan de noten die je nu verkeerd hebt beter.' glimlach ik en sta op. 'En keyboard? Dat is simpel, je doet niet echt iets verkeerd, ik leidde je gewoon af en je weet de noten maar zet gewoon per ongeluk je vingers verkeerd.' Ik zet zijn handen terug op de toetsen en leg mijn hand even op de zijne om zijn vingers naar de juiste toetsen te leiden. 'Zie je.' zeg ik en haal mijn hand weer van de zijne. 'Vanaf je de noten kunt, kan je zingen en spelen.'

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Lou Mc.Down
    'Je kan goed zingen maar je moet je toonladder oefenen dan gaan de noten die je nu verkeerd hebt beter.' glimlachte ze en stond op.'En keyboard? Dat is simpel, je doet niet echt iets verkeerd, ik leidde je gewoon af en je weet de noten maar zet gewoon per ongeluk je vingers verkeerd.' zei ze en nam mijn handen vast die ze terug op de toetsen legde.Haar hand legde ze even op de mijne om mijn vingers naar de juise toetsen te leiden.'Zie je.' zei ze en haalde haar hand van de mijne.'Vanaf je de noten kunt, kan je zingen en spelen.' Ik knik en speel nog eens terug nine crimes ,maar zonder zingen,ik focuste me vooral op de toetsen.

Elena Yana Bennett
    'Dit keer speelt hij het zonder fouten en ik glimlach. Ik ga even op de vensterbank zitten en kijk naar buiten terwijl ik luister naar hem. Ik denk de tekst bij de noten en kijk dan weer naar Lou. Zachtjes zing ik mee en kijk weer naar buiten. Ik hou van zingen maar er komen nu tranen in mijn ogen. Gewoon omdat ik vanzelf aan de erge dingen denk die er gebeuren.

Lou Mc.down
    Ik hoorde haar zachtjes meezingen al ls het liedje gedaan is kijk naar haar en zie haar huilen.Ik sta op en ga naar haar toe."El?Wat is er?"vraag ik bezorgd.En leg mijn hand op haar schouder en wrijf rustig met mijn duim over haar schouder.Er was iets ,het kon ook zijn van vanalles dat er vandaag gebeurt is.

Elena Yana Bennett
    'Niets belangrijks. Ik die me weer aanstel.' zeg ik en veeg mijn wangen vlug droog. 'Niets om je zorgen over te maken.' Ik sta op en denk na. 'Wat gaan we nu doen?' vraag ik dan van onderwerp veranderend. Hij zal niet doorvragen, dat doet hij nooit. 'We kunnen voetballen?' stel ik voor. Ik zeg bewust voetbal in plaats van football. Met een gebroken pols kan hij dat zoiezo niet. 'Je maakt me dan wel zoiezo in.'

Lou Mc.Down
    'Niets belangrijks. Ik die me weer aanstel.'zei ze en veegde haar wangen droog.'Niets om je zorgen over te maken.' zei ze nog en stond dan op. 'Wat gaan we nu doen?' vroeg ze om het onderwerp te veranderen.'We kunnen voetballen?' stelde ze voor.Ik knikte licht,we waren bijde niet goed in sport,maar voor deze keer kon het geen kwaad.'Je maakt me dan wel zoiezo in.' zegt ze en ik schud even lachend mijn hoofd "Daar ben ik niet zo zeker van hoor."

Elena Yana Bennett
    'Daar ben ik niet zo zeker van hoor.' zegt hij en ik lach 'Ik wel.' Ik loop terug naar het terrein en kijk niet meer naar de tribunes. Geen idee of ze er nog zijn. Ik loop naar het hokje met de spullen en kom terug met een voetbal.

Lou Mc.Down
    'Ik wel.'zei ze na even een kort lachje te laten horen.We liepen over het terein waar ik in de verte die 2 popi's zag en niet zo ver daarvan nog 2 popi's .We gingen naar het spullen hokje en Elena verdween erin en kwam dan terug met een voetbal.Ik glimlachte licht en ging dan met haar wat verder op op een veldje.

James Johnsen

'Ze heeft onze vriendschap gebroken, ze kan het niet.' Fluistert hij en hij begint te huilen. Ik sla troostend mijn arm hem heen. Charlie huilde nooit, het was vreselijk om mijn tweelingbroer te zien huilen. 'Ze heeft hem gekozen, maar hij is een klootzak!' Ik kijk hem aan. 'Ze is het niet waard, Charles! En hij is een rotzak! Hij had je nooit mogen slaan, wat je ook deed met Riley! Hij krijgt het terug!'

David Pure

'Is er iets?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik dacht alleen... Laat ook maar..' Ik ga rechtop staan. Mijn blik valt op een snee bij zijn kin. 'Wat heb je gedaan?' Vraag ik en wijs naar zijn wond.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Charles Johnsen

Ik ben er eerlijk gezegd wel erg blij me als hij troostend een arm om mij heen slaat. Hij kijkt me aan. "Ze is het niet waard, Charles! En hij is een rotzak! Hij had je nooit mogen slaan, wat je ook deed met Riley! Hij krijgt het terug." Nu schud ik met mijn hoofd en kijk hem serieus aan. "Nee, hij krijgt helemaal niets terug. Zou jij dat niet doen als iemand je vriendin zou zoenen?" zeg ik tegen hem. "En Riley is het wél waard, ze is alles waard. Alles wat ik bezit." mompel ik en ik zucht. Hij is, nu buiten Riley om dan, de enige die wist dat ik haar leuk vind. "Ik geef alles voor haar..." mompel ik nog eens.

Your make-up is terrible

Rayn Golddigger
    Hij schud zijn hoofd 'Nee, ik dacht alleen... Laat ook maar..' Hij ging rechtop staan '.Wat heb je gedaan?' vroeg hij dan en wees naar mijn keel.Shit!. "Ik euhm, well ongelukje bij het scheren."het kwam er zelfs meer als een vraag uit.Ik kon me echt wel voor mijn kop slaan,ik had niet eens een baardje en ik scheer me toch niet bij mijn keel.Ik hoopte echt dat hij het niet echt door had.

James Johnsen

Ik kijk hem aan. Ik had geen vriendin, dus ik wist ook niet hoe het zou voelen. Ik denk ook niet dat ik zo snel een vriendin zou krijgen. Ik viel niet op meisjes, al wist niemand dat. Zelfs Charles niet. Ik word wakker uit mijn gedachte. 'Misschien moet je met haar praten. Het komt wel weer goed. Dat weet ik zeker!'

David Pure

'Dan ben je wel heel erg uitgeschoten.' Zeg ik bedenkelijk, maar vraag niet door. 'Wat ga jij nu doen? Ik denk dat ik zo maar eens iets ga eten, je mag mee.'

And don't forget, Elvendork! It's unisex!