• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    Aileen Sony Millers
    'Zeg dat wel.' zeg ik als ik een brancard met een wit doek zie liggen. 'Weet je wat mij leuk lijkt? Russisch roulette spelen met van die jongere kinderen.'fluisterde ik. In principe wist ik wel dat dit zieke gedachten waren voor een meisje van 17, maar niet voor mij. Mijn dode vader was drugshandelaar en mijn moeder zuipt zich om het uur in coma. Ik hoorde bij dit gezin, of ik het nou wilde of niet. Dit ben ik, en ik ben iemand die kinderen russisch roulette laat spelen, in doodsangst dat ze bij het verkeerde gat zitten, en dat het geluid van een trekker die overgehaald wordt het laatste is wat ze horen. Dat was ik voor een ziek iemand, die van dat soort dingen genoot.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Steven Gavin McLawerson
    Ik grinnik om haar opmerking, en kijk zijdelings naar haar. Al die jaren dat we elkaar kenden, waren we langzaamaan bekend geworden met elkaar. Ik wist over d'r moeder, zij over de mijne. Toch was het niet makkelijk. Tenminste, voor mij niet. Pas na een jaar wist ik Aileen's achternaam pas. Ik kende haar situatie, en zij de mijne, misschien lijkend op elkaar, maar in verschillende niveau's. Was dat wat ons vrienden maakte? Het feit dat wij qua wereldkennis ver voorbij het hulpeloze puberbrein gestreefd waren? Wij kenden pijn, Aileen meer dan ik, maar ik wist het. Niemand vraagt om medeleven, maar om bestiging.
    "Zal de directie leuk vinden, mogen ze nog meer opruimen, kost nog meer geld. Geldtekort, me reet," zeg ik, terwijl ik een brugpieper aan de kant duw


    Tijd voor koffie.

    Aileen Sony Millers
    Ik giechel en druk een kus op zijn wang. Het was niet dat we een stelletje zijn of zo, maar gewoon, omdat we zo close zijn. ,, geld is zo belangrijk! dat vermoorde kind? oh, doe maar met de congiergewagen of zo, en hup in de prullebak. Als we een begrafenis financieren kost dat alleen nog maar meer.,, zeg ik sarcastisch. Ja, zo was onze directie. Ik begin zachtjes een liedje van de training te neurien. En vrolijk besefte ik dat Steven en ik maar 2 van de 1000 waren. Hoe groot was de kans dat we werden verdacht?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kylie Louise Adams
    'Hahaha, nou ja, als jij dat grappig vindt mag je er ook wel om lachen hoor.'


    night thinking, day dreaming

    Nyan schreef:
    Lou MC.Down
    'Toneel spelen.' zei ze vrolijk 'Zo van Shakespeare en zo.'
    Ik schudde mijn hoofd.Ik kon al niet goed over eg met mensen en dan met vreemden een toneel te gaan spelen ging er niets van komen.. 'Er zijn zoveel dingen. Ik teken.' zei ze glimlachend en tikte met haar vingers op de tafel. 'Maar ik heb er ook lang over moeten zoeken.'Ik glimlach even."Ja ik zal ook lang moeten zoeken volgens mij."zeg ik dan.


    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach even en sta dan op voor naar de boekenplank te lopen. Geen idee waarvoor hij hier is. Niemand gebruikt de boeken erop naar mijn weten. Ze vinden ze te ... bizar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Ik zucht. Dit was echt de laatste keer dat ik iemand vertelde waar ik bang voor was. Ik kijk haar aan. 'Niet doorvertellen!' zeg ik hard. In mijn felblauwe ogen stond een mengeling van angst, schaamte en woede.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kylie Louise Adams
    'Tuurlijk vertel ik dat niet door. Je kent mij toch? Zoiets doe ik niet. Ik schaam me ook dood voor mijn angsten, echt. Weet je? Ik ben bang voor spiegels. Echt doodsbang.'


    night thinking, day dreaming

    Riley Lauryn Mayer
    'Natuurlijk,' grijnst Charlie. 'Ik ken je toch, zoetekauw'. Hij haalt een zak met gummiberen aan die hij in mijn handen drukt. Met een brede glimlach ik kijk Charlie aan waarna ik de zak gelijk open haal en een gummibeer in mijn mond stop. Ik zie er nu vast uit als een klein kind.
    Na mijn “serieuze” opmerking trekt hij een teleurgesteld gezicht. 'Echt? Die had ik juist uitgekozen...'. Ik haal mijn schouders op. 'Dat is dan pech hebben, ik ben niet Harry Potter die zomaar ergens een eenhoorn vandaan kan toveren,' zeg ik.
    Charlie barst in lachen uit als ik heb gezegd dat dat ongeluk brengt. 'Wat nou, ik meen het hoor,' zegt hij half grinnikend, half lachend. 'Liever hun dan iemand anders... Leren ze het eens,' voor enkele seconden balt hij zijn vuisten waarna hij naar mij glimlacht. 'Nou, wat was onze eerste les ook alweer?' vraagt hij. 'Eh, geschiedenis volgens mij,' antwoord ik. 'A.k.a. Slaapuur dus,' voeg ik er met een lichte grijns aan toe. Meestal ga ik 's avonds pas rond een uur of één of twee slapen, ook als ik de volgende dag het eerste uur moet beginnen. Tijdens geschiedenis slaap ik dan bij, die leraar daarvan heeft toch nooit iets door. Hij weet onze namen niet eens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steven Gavin McLawerson
    "Oh.. dit wordt leuk. Valse beschuldigingen and stuff. Ik zag meerdere mensen naar de wc rennen, ik durf te wedden dat ze sporen achterlaten." Ik grinnik vrolijk. Nee. Ik beantwoord de vraag alvast. Nee, ik ben niet slecht. Alleen jarenlang getreiter hakt er behoorlijk in. Ik zie je al mensen wenkbrauw optrekken en vragen of ik gek ben. Nee, dat ben ik ook niet. Maar zoals ik al zei, sinds ik hier op school kwam, maakte Kimberly mijn leven tot een hel, en dat was voorbij. Ís voorbij. Ik loop naar de deur, hou hem open voor Aileen, en buig alsof ik een hofman ben.
    "Dames eerst," zeg ik plagerig, terwijl we geschiedenis inlopen.

    Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    "Nou, rustig aan doen dan maar. Hop hop, naar de les." zegt de hulpverlener die nu helpt als psycholoog. Ik spring van de stoel in de ambulance af, en loop naar buiten, na het bedanken en doei zeggen tegen de hulpverlener. Het is een lange vrouw met haar haar in een strakke paardenstaart. Ik pak mijn tas, en wil net weglopen, als ik me iets herinner.
    "Eh, mevrouw?" zeg ik als ik me omdraai.
    "Ja?"
    "Ik heb aan Kimberly's pols gevoeld. Is dat erg?"
    "Nee natuurlijk niet," zegt ze grinnikend en ze draait zich weer om.
    Ik loop verder. Stel dat ik verdacht werd, vreselijk lijkt me dat. Ik loop geschiedenis binnen.


    Tijd voor koffie.

    Aileen Sony Millers
    ,,Ja geschiedenis, jippie.,, zeg ik met een fake-glimlach. ,,Hallo meneer Jacobi.,, zeg ik met mijn engelengezichtje als ik langs de leraar loop. Ja, bij leraren was ik een braaf, lief meisje. Maar als ze wegkijken... Ik ga expres helemaal achteraan zitten. ,,Kom je nog, Steven?,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    James Johnsen

    Ik kijk haar opgelucht aan. 'Spiegels? Hoezo bang voor spiegels?' vraag ik en ik leg mijn hoofd in mijn nek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Steven Gavin McLawerson
    "Sure," zeg ik onverschillig terwijl ik mijn andere klasgenoten zie. De leraren vinden mij vaak niet aardig. Niet omdat ik veel klets, maar eerder omdat ik zo goed als niks zeg. Verder hebben ze vaak vooroordelen, en ik heb daar een nadeel in, denk ik. Ik plof naast Aileen op de stoel en gooi mijn boeken op tafel. Ongekaft natuurlijk. Een keer geprobeerd, en nooit meer. Als de leraar begint te praten, komt er ineens een ander meisje, lijkbleek, binnen. Ze stottert wat en gaat vooraan zitten, in d'r eentje. Ik besluit geen aandacht aan haar te besteden, wat voor mij erg makkelijk is, en ik begin een toren te bouwen van alle spullen die er bij mij op tafel liggen, om hem vervolgens om te gooien met een van mijn potloden.

    Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    Ik ren snel naar het lokaal, waar ik te laat binnen kom. Ik voel me alsof ik op het randje van flauwvallen bevind.
    "S-s-s-sorry," stamel ik, en ik laat me vallen op een lege plek voor in het lokaal. Ik buig me snel over mijn boeken, en open ze. 'De Hunnen,' lees ik, en ik kijk weer naar het bord.


    Tijd voor koffie.

    Aileen Sony Millers
    Ik giechel zachtjes om de actie van Steven. De leraar mompelt iets over huiswerk op het bord en loopt vervolgens het lokaal uit. Papieren halen of zo. Ik kijk naar het meisje. Isa, of whatever. ,Hey meisje, wat is er? Lijk gezien.?ᷰ,, zeg ik sarcastisch. Mijn ogen schieten naar die van Steven. Onder de tafel pak ik zijn hand vast. Ik had besloten dit pad te volgen, maar ik wilde niet verder zonder hem. Als hij weg zou zijn, zou ik het alleen moeten doen. Ik kende hem bijna mijn hele leven, en het enige wat ik niet zal doen is hem in de steek laten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Charles Johnsen

    Met een brede glimlach kijkt Riley mij aan en ik geef haar een kleine glimlach terug. Ze maakt gelijk de zak met gummiberen open en stopt er één in haar mond. Één van de grootste redenen waarom ik mijn zakgeld uitgeef aan snoep voor haar, ze is enorm schattig en kinderlijk als ze het eetn, en altijd zo blij.
    Ze haalt haar schouders op na mijn teleurgestelde blik. "Dat is dan pech hebben, ik ben niet Harry Potter die zomaar ergens een eenhoorn vandaan kan toveren." zegt ze, waar op ik zacht mokkende geluidjes maak. "En als ik een bril en een stokje voor je haal?" vraag ik dan hoopvol.
    "Eh, geschiedenis volgens mij." antwoord Riley op mijn vraag over welke les we nu hebben. "A.k.a. Slaapuur dus." voegt ze er met een lichte grijns aan toe. Ik grinnik ook, meestal kijk ik toe hoe Riley slaapt. Die meid is echt gek, maar ik vind het niet erg. Ik weet niet of ze door heeft dat ik nooit slaap, maar het maakt mij weinig uit.
    "Slaap lekker alvast." grinnik ik. Ik sla mijn wat slungelige arm om haar schouder heen en trek haar kort en plagerig naar me toe. Een vrienschappelijke aanraking voor ik haar weer loslaat. "Ik eet ondertussen je gummiberen wel op." plaag ik erna.


    Your make-up is terrible

    {Nu moet ik gaan :S, Doei!}

    Steven Gavin McLawerson
    Ik grinnik als Aileen een opmerking maakt naar het lijkbleke meisje, maar onder de tafel pakt ze mijn hand vast. Ik knijp er kort in. Ik bedenk me dat als ik Aileen nooit gekend zou hebben, ik waarschijnlijk vast zou zitten bij de leeghoofdige jongens in de klas, die nu papieren vliegtuigjes aan het vouwen zijn. Verder zou het ook leeg zijn, heel leeg. Ik kijk haar even kort aan, maar richt me dan weer op het boek.

    Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    "Hey meisje, wat is er? Lijk gezien?" hoor ik achter me, en geschrokken draai ik me om. Ik zie twee leerlingen die ik al eerder kende. Aileen Millers en Steven McLawerson. Ik kijk ze een beetje verbeten aan, maar keer me dan weer ineengekrompen terug.


    Tijd voor koffie.