• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    Ik grinnik. 'Ja, het is mijn tweelingbroer, maar daardoor weet ik nog niet hoe het met hem gaat.' Ik lach even. 'We hebben geen telepathie ofzo. Al heb ik wel het gevoel dat Riley een beetje de baas over hem speelt.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kylie Louise Adams
    'Ahw, oke. Is Riley dat meisje waar je zonet bij stond?'


    night thinking, day dreaming

    James Johnsen

    Ik knik. 'Ja, dat is Riley. Bedankt voor het broodje trouwens.' zeg ik en ik gooi het zakje weg. Ik kijk even naar de menigte. Het begon hier echt veel te druk te worden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    nvm

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charles Johnes

    "Bedank me maar, ik heb je eten gered." grinnikt ze. Ik lach kort. "Heel erg bedankt, Riles. Nu kan jij het weer stelen." plaag ik haar. "In de pauze maar, niet tijdens een andere les. Alle leraren spannen samen en dan moet ik straks alsnog strafwerk maken en nablijven omdat een andere leraar tegen hem heeft gezegd dat ik het overschrijven was." antwoord ze terwijl ze haar boeken uit haar kluis haalt. Ik knik licht. "En verzin maar iets wat je wilt hebben. Zolang je maar niet mijn eten wilt, dan is het best." zegt ze. Ik lach zacht. "Oké, ik denk er over na. In de pauze weet ik het!" beloof ik haar op een geheimzinnige toon.
    Ze gooit haar kluisje dicht en zucht als ze de deuk ziet. "Als mijn kluisdeur eruit valt dan pik jouw kluis in, even dat je het weet." meld ze terwijl ze me meetrekt naar het lokaal. "Prima, maar mijn boeken hebben voorrang hoor." mompel ik als antwoord. "Ik kan er niets aan doen dat jou kluisje verrot is." grinnik ik. Onderweg naar het lokaal hoor ik verschillende mensen vage dingen mompelen. Iets over een moord.
    "Hmmm." zegt ze en ze tuit bedenkelijk haar lippen. "Denk jij dat het waar is?" vraagt ze aan mij. Ik haal nonchalant mijn schouders op. "Weet ik niet, we merken het vanzelf wel denk ik." antwoord ik. "Oh, ik hoop dat het zo'n irritante cheerleader is." floep ik eruit waarna ik mijn hand lachend voor mijn mond sla.


    Your make-up is terrible

    Kylie Louise Adams
    'Heb je hem op...? Nah, nu heb ik niks meer te eten..'


    night thinking, day dreaming

    James Johnsen

    'Sorry.' zeg ik met een lichte grijns. 'Ik heb nog wel wat geld. Dan halen we wat uit de automaten. Nee, ik had geen zin om er toennet heen te lopen. Wil jij ook wat?' ik raap mijn tas op en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lou Mc. Down
    'Lou kan je mij dit eens uitleggen?' vroeg ze en duide met haar vinger het vraagstuk aan.Ik bekeek het even '3 minuten voor het einde van de wedstrijd mag sterspeler Jan B. een strafschop nemen. Hij bevindt zich op 11 m van het midden van het doel (dat 7,32 m breed is) en trapt de bal keihard in de linkerbovenhoek, 10 cm onder de lat en tegen de binnenkant van de paal. Als je weet dat zo'n doel 2,44 m hoog is, bereken dan de afstand die de bal aflegt tot hij de paal raakt.'was de vraag."Als je nu eens begint met de hoogte ,dat is lijstuk CD als je in de vraag kijkt zie je al de hoogte en dat is dus 2,44m.Lijnstuk DB de breedte dus is 7,32 m ,maar die moeten we door 2 delen om de driehoek te berekenen dan kom je ,dus 3,66 uit.In driehoek dcb voegen we de stelling van Pytagoras toe dan is lijnstuk CB tot de 2de gelijk aan 2,34 tot de 2de plus 3,66 tot de 2de.Dan gebruiken we weer de stelling van Pytagoras.Lijnstuk AC tot de 2de is dan gelijk aan 2,34 tot de 2de + 3,66 tot de 2de+ 11tot de 2de dan is lijnstuk Ac gelijk aan ..."Bij het laatste stop ik en laat Elena antwoorden ik weet dat het gelijk is aan 11,maar eens kijken of ze het nu snapt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Lou Mc. Down
    'Lou kan je mij dit eens uitleggen?' vroeg ze en duide met haar vinger het vraagstuk aan.Ik bekeek het even '3 minuten voor het einde van de wedstrijd mag sterspeler Jan B. een strafschop nemen. Hij bevindt zich op 11 m van het midden van het doel (dat 7,32 m breed is) en trapt de bal keihard in de linkerbovenhoek, 10 cm onder de lat en tegen de binnenkant van de paal. Als je weet dat zo'n doel 2,44 m hoog is, bereken dan de afstand die de bal aflegt tot hij de paal raakt.'was de vraag."Als je nu eens begint met de hoogte ,dat is lijstuk CD als je in de vraag kijkt zie je al de hoogte en dat is dus 2,44m.Lijnstuk DB de breedte dus is 7,32 m ,maar die moeten we door 2 delen om de driehoek te berekenen dan kom je ,dus 3,66 uit.In driehoek dcb voegen we de stelling van Pytagoras toe dan is lijnstuk CB tot de 2de gelijk aan 2,34 tot de 2de plus 3,66 tot de 2de.Dan gebruiken we weer de stelling van Pytagoras.Lijnstuk AC tot de 2de is dan gelijk aan 2,34 tot de 2de + 3,66 tot de 2de+ 11tot de 2de dan is lijnstuk Ac gelijk aan ..."Bij het laatste stop ik en laat Elena antwoorden ik weet dat het gelijk is aan 11,maar eens kijken of ze het nu snapt.


    [ik lees dit en denk: Defuck?
    Gymnasium hea, ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kylie Louise Adams
    'Jup, We moeten wel opschieten, over een paar minuten gaat de bel al. Kom' Ik trek James mee naar de snoepautomaat.


    night thinking, day dreaming

    Kylie Louise Adams
    'Jup, We moeten wel opschieten, over een paar minuten gaat de bel al. Kom' Ik trek James mee naar de snoepautomaat.


    night thinking, day dreaming

    Kylie Louise Adams
    'Jup, We moeten wel opschieten, over een paar minuten gaat de bel al. Kom' Ik trek James mee naar de snoepautomaat.


    night thinking, day dreaming

    Elena Yana Bennett
    Ik bijt op mijn lip en denk na. '22?' zeg ik onzeker. Ik kan echt geen wiskunde. Ik ga met mijn hand door mijn haar. 'Ik kan echt geen wiskunde.' mompel ik en bijt weer op mijn lip. 'Waarom kan je dit? Voor mij lijkt dit nog stukken erger dan chinees.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kylie Louise Adams
    'Jup, We moeten wel opschieten, over een paar minuten gaat de bel al. Kom' Ik trek James mee naar de snoepautomaat.


    night thinking, day dreaming

    [sorry sorry sorry, internet was traag. hoe kan ik reacties verwijderen?]


    night thinking, day dreaming