• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Geen flauw idee, ik ben niet gebleven er waren veel te veel popi's.' zeg ik. Popi's is mijn afkorting voor de populaire groep. Ik zucht weer 'Ik hoopte dat jij meer zou weten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ik reageer starks, ik ga nu even eten)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:28 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kylie Louise Adam
    Ik lach. 'Niet met volle mond praten, James, mag dat wel van je moeder? Ach ja, het zou wel niet zo heel erg zijn, ik bedoel, zolang er niemand dood is hoeven wij ons nergens zorgen over te maken. En de kans is erg klein dat er zoiets gebeurt op deze school.'


    night thinking, day dreaming

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie schiet in de lach na mijn opmerking.
    'Ik vraag iemand anders wel voor eten!' roept James Charlie en mij na. Ik kijk nog even achterom en zie dat hij naar een meisje loopt dat volgens mij Kylie heet. Ik haal mijn schouders op en richt mijn aandacht op Charlie. 'Bedank me maar, ik heb je eten gered,' grinnik ik.
    Een paar minuten later komen we bij mijn kluis. Charlie geeft er een harde klap op waardoor de deuk dieper wordt maar het kluisje wel open gaat. 'Alsjeblieft,' grijns hij. 'Wanneer moet je wiskunde overschrijven en wat word mijn bedankje?' vraagt hij grinnikend. 'In de pauze maar, niet tijdens een andere les. Alle leraren spannen samen en dan moet ik straks alsnog strafwerk maken en nablijven omdat een andere leraar tegen hem heeft gezegd dat ik het overschrijven was,' antwoord ik terwijl ik mijn boeken uit mijn kluis haal. 'En verzin maar iets wat je wilt hebben,' voeg ik er aan toe. 'Zolang je maar niet mijn eten wilt, dan is het best'. Ik gooi mijn kluisje weer dicht en zucht even als ik de deuk zie. 'Als mijn kluisdeur eruit valt dan pik jouw kluis in, even dat je het weet,' meld ik Charlie waarna ik hem mee trek naar het lokaal.
    Terwijl we naar het lokaal lopen hoor ik een paar mensen iets mompelen over een moord op de meisjes wc. Dat zou wel verklaren waarom het daar zo druk was maar het klinkt nogal onwaarschijnlijk. 'Hmmm,' zeg ik en ik tuit bedenkelijk mijn lippen. 'Denk jij dat het waar is?' vraag ik aan Charlie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Johnsen

    Ik grinnik en kijk heel onschuldig. 'Sorry.' zeg ik lachend. Ik werp nog een blik op de brancare. 'Ja, als er iemand dood was, zouden ze dat vast wel melden.' zeg ik lachend. Ik neem weer een hap en kijk naar Kylie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lou Mc.Down
    'Geen flauw idee, ik ben niet gebleven er waren veel te veel popi's.'zei ze en ik knikte.Daarom wilde ik ook niet gaan kijken er waren gewoon veel te veel mensen die ik liever niet tegen het lijf wou lopen.Ik hoorde haar zuchtten 'Ik hoopte dat jij meer zou weten.' zei ze dan en ikn schdde mijn hoofd."Sorry ,daarmee kan ik je niet helpen."zei ik dan."Wat zou er nu gebeuren denkje?"vroeg ik dan en keek naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik word rood als hij naar me kijkt. Kijk daarom praat ik niet met mensen, vanaf ze naar me kijken word ik rood en verlegen en... ahh! 'Politie die onderzoekt wie de dader is en ons naar huis stuurt?' opper ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik zie dat Elena wat rood word.'Politie die onderzoekt wie de dader is en ons naar huis stuurt?'antwoord ze dan."Zou kunnen."momepel ik dan en kijk voor me uit,waar ik het lege schoolbord zie."Volgens mij krijgen we even geen les nu..."mompel ik in tegen mezelf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayden Brooks

    Peinzend keek ik naar de brancard die binnen was neer gezet. Overal om mij heen zijn er leerlingen maar toch voel ik mij op dit moment erg alleen. Die brancard deed me denken aan mijn ex vriendin, die helaas door een stom auto ongeluk om het leven is gekomen. Toen zag ik ook een brancard met een lichaam er op, er lag een wit laken over heen. Gelukkig ben ik haar nu langzaam aan het vergeten, maar ik hoop dat er niemand dood is. Snel loop ik weg, ik wil de spanning niet meer voelen.
    [Wil er iemand Jayden tegenkomen?]

    Yune Brighton

    Ik kijk mijn vriendin aan, haar ogen staan precies als die van mij. Doordat we alle twee bijna niks weten van het slachtoffer willen we graag weten wie er vermoord is. Ik hoop niet dat het iemand is die ik goed ken.
    'Weet jij wie er vermoord is?' Ik kijk Evalyn aan en zonder op haar antwoord te wachten trek ik haar de gang op. Daar zie ik hoe een meisje die mij heel bekend voor komt was gaan zitten, haar huid is grauwwit. Bezorgd kniel ik naast haar neer, ze zat bij mij en Evalyn in het cheerleader team. 'Wat is er mis?' Het meisje doet haar mond open en mompelde zachtjes :'Het is Kimberley, ik heb haar gezien.' Ik voel hoe mijn mond open valt, ik ken Kimberley heel goed. 'Is ze dood?' Mijn stem trild helemaal, ik wil het antwoord gewoon nu weten. Toen het meisje knikte klampte ik mij aan Evalyn vast, het is gewoon te veel.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 6:41 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kylie Louise Adams
    'Precies. Zo erg kan het niet zijn.' Ik glimlach. 'Hoe is het met Charlie?'


    night thinking, day dreaming

    Elena Yana Bennett
    'Oh je meent het.' mompel ik en leun wat achteruit. Ik pak mijn notities van wiskunde uit en frons mijn wenkbrauwen. Ik snap echt geen woord van wiskunde. Alle andere vakken? Perfect. Maar wiskunde. 'Lou kan je mij dit eens uitleggen?' vraag ik hem en wijs op een vraagstuk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [@Memoria, Het is Evalyn, niet Evalyne en ik dacht dat Yune niet goed overweg kon met met Kimberley?]


    That is a perfect copy of reality.

    James Johnsen

    Ik kijk even naar de plek waar mijn broer verdween. 'Geen idee, vast wel goed. Hoezo?' vraag ik nieuwschierig. Het broodje is bijna op en ik stop het laatste stukje in mijn mond. Ik kauw er langzaam op en leun tegen de kluisjes aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kylie Louise Adams
    'Gewoon. Het is je tweelingbroer toch, dus, ja.. vroeg ik me af.'


    night thinking, day dreaming

    Evalyn Janice Fisher
    Yune vraagt of ik weet wie er vermoord is, en voordat ik kan antwoorden wordt ik meegetrokken door Yune. Het meisje dat op de brancard lag kwam me bekend voor. Kimberly, Kimberly Gams lag op die brancard, dood. Ik bleef naar het dode lichaam kijken. 'Blijkbaar ben ik niet de enige die haar haatte, ik wil niet lullig zijn, maar ik ga nu niet janken omdat zij dood is.' zeg ik. Toen klampte Yune zich aan mij vast. Ik nam Yune ergens anders naartoe. 'Yune, ik weet dat het een schok voor je is, maar zo erg mocht je haar toch ook weer niet?' vraag ik dan wat voorzichtig.


    That is a perfect copy of reality.