• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [oke :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik wurgde me tussen het volk door,konden ze niet ergens anders heen gaan?Toen ik de menigte uitwas liep ik wat door.Volgens mij had ik geschiedenis nu ,ik ging het lokaal binnen en zag Elena al zitten.Ik deed voorzichtig de deur dicht en zette me naast haar.We waren de enige in de klas nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Hi.' zeg ik zachtjes als ik zie dat Lou naast me komt zitten. Hij valt nog wel mee. Mijn andere klasgenoten daarin tegen. Ik zucht en sla mijn boek dan dicht. 'Er is blijkbaar iemand vermoord of zo.' zeg ik en kijk hem aan. Hopend dat hij meer weet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (moet ook gaan eten tot strax)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ben alwr trg xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Hi.'hoorde ik haar zacht zeggen."Hey."zei ik ook zacht.Ik hoorde haar zuchten en haar boekdichtsaan.'Er is blijkbaar iemand vermoord of zo.'zei ze en ik keek haar fronsend aan.Is het daarom dat er een hele massa voor de meiden wc stond."Wie is er vermoord?"vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    "Tuurlijk Charlie, je bent helemaal geweldig." grinnikt Riley sarcastisch. Ze geeft me een harde por als ik zeg dat ik haar kluisje mag kapot slaan en ik lach. "Zorgen dat die open gaat bedoel je, als je mijn kluis molt krijg je mijn skateboard tegen je hoofd geslingerd." dreigt ze met een lichte grijns op haar gezicht. Ik haal mijn schouders op met een schaapachtige grijns. Zij is meestal de bazige en ik ga overal gewoon in mij. James legt het skateboard weer op de grond, Riley pakt die al snel weer op en klemt die tegen zich aan.
    "Ik ga wel met jullie mee. Waarschijnlijk is er daar iemand uitgeschoten of er is een ruzie." antwoordt James en ik gniffel. "Charles, heb jij nog eten? Ik heb honger en mijn eten is op." vraagt hij dan en als ik wil antworden, hoor ik de sirenes. Ik kijk er wel eventjes van op. Riley heeft geen geduld en pakt me bij mijn arm om me mee te trekken, zodat ik niet kan antwoorden op James. Zoals ik al zei, Riley is de baas. "Laten we maar gaan voordat we gevraagd worden iets te doneren voor meisjes met gebroken nagels." mompelt ze en ik schiet gelijk in de alch.
    "Ik vraag iemand anders wel voor eten!" hoor ik James roepen en ik steek mijn duimen omhoog naar hem. Daarna lopen we naar het kluisje van Riley. Ik geef er een harde knal op en open gelijk het kluisje, de deuk word alsmaar dieper. "Alsjeblieft." grijns ik. "Wanneer moet je wiskunde overschrijven en wat word mijn bedankje?" vraag ik gelijk grinnikend aan Riley.


    Your make-up is terrible

    Wanneer komen de politieagenten? Want straks is e een heel topic door gejaagd en dan heb ik nog niets kunnen posten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Wel je kunt nu doen dat ze op het policiebereau gebeld worden )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    carpediemx schreef:
    Kylie Louise Adams
    Ik zie James en glimlach. 'Heey! Tuurlijk heb ik eten bij me, hou je van kaas?' Ik pak mijn tas en haal er een broodje kaas eruit. 'Hmm, geen idee. Vast iets ergs, aangezien er mensen aankwamen lopen met een brancard...' Ik grinnik.


    James Johnsen

    Ik knik en pak het broodje dankbaar aan. Ik neem een hap en kijk weer naar Kylie. 'Bow, been brancare!' zeg ik verbaast met volle mond en slik de hap door. 'Lekker broodje trouwens!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nyan schreef:
    (Wel je kunt nu doen dat ze op het policiebereau gebeld worden )

    (Door?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Door het schoolhoofd of een panikerige leerling ofzo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aileen Sony Millers
    'Zeg dat wel.' zeg ik als ik een brancard met een wit doek zie liggen. 'Weet je wat mij leuk lijkt? Russisch roulette spelen met van die jongere kinderen.'fluisterde ik. In principe wist ik wel dat dit zieke gedachten waren voor een meisje van 17, maar niet voor mij. Mijn dode vader was drugshandelaar en mijn moeder zuipt zich om het uur in coma. Ik hoorde bij dit gezin, of ik het nou wilde of niet. Dit ben ik, en ik ben iemand die kinderen russisch roulette laat spelen, in doodsangst dat ze bij het verkeerde gat zitten, en dat het geluid van een trekker die overgehaald wordt het laatste is wat ze horen. Dat was ik voor een ziek iemand, die van dat soort dingen genoot.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Evalyn Janice Fisher
    Ik loop naar mijn kluisje en pleur mijn boeken erin, ze geven je hier echt teveel boeken. Ik zie van een afstandje Yune al, ik doe mijn kluisje dicht en ik loop naar Yune. 'Boehh' roep ik achter haar rug. Dan hoor ik een gil vanuit de meidenwc. Ik zucht, vast weer een van die populaire tutten, die gillen dat hun haar niet goed zit ofzo. Ik besteed er in ieder geval geen aandacht aan. Niet lang daarna komen er mensen met een brancard aan. Ik knipper even met me ogen, dan zie ik ze weer. Het is dus vele maten erger als ik dacht dat het was.


    That is a perfect copy of reality.