• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [ik lees dit en denk: Defuck?
    Gymnasium hea, ?]

    (nee intrenet xD ik heb zo'n halfuur ziten zoeken achter een vraagstuk die ik 'kon uitleggen' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (nee intrenet xD ik heb zo'n halfuur ziten zoeken achter een vraagstuk die ik 'kon uitleggen' )


    [haha.
    Ik doe zelf wel gymnasium en ik snap er dus echt totaal niks van x')]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    James Johnsen

    Ik grinnik en stop een dollar in de automaat. Ik toets met mijn ogen dicht een willekeurig nummer in en een donut valt eruit. Ik toetste altijd een willekeurig nummer in. Ik geef een dollar aan Kylie en kijk toe hoe zij iets kiest. Ik open mijn donut en neem een hap. Ik had echt honger!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (@carpediemx op dat icoontje rechts van je reactie heb je zo'n tekst balonnetje en alleen bij jou reacties een handje klik daarop en je kan je reactie aanpassen ,maar je kunt hem niet verwijderen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    '22?' vroeg ze,ik hoorde aan haar stem dat ze er niet zeker van was."Euhm,nee het is 11."mompel ik dan.'Ik kan echt geen wiskunde.' mompelde ze nadat ze met haar hand door haar,haar ging.Ik grinnikte even.'Waarom kan je dit? Voor mij lijkt dit nog stukken erger dan chinees.' zei ze dan en ik was even stil."Wel ,voor mij lijkt tegen mensen praten soms chinees,of het is net alsof ik gewoon niet eens normaal ben."mompel ik dan stil.Het was niet echt de bedoeling dat ze het ging horen.Eingelijk was dit nu het langste gesprek dat ik in 3 weken heb gehad met iemand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem medelijdend aan en leg voorzichtig mijn hand even op de zijne. 'Je bent wel normaal Lou. Laat niemand je iets anders wijs maken.' Ik glimlach even en knijp zachtjes in zijn hand voor ik die weer wegtrek. Ik kijk weer naar het blad maar kan me niet concentreren. 'Is het daarom dat je bijna nooit iets zegt?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [waar gaat het heen met deze wereld]
    Kylie Louise Adams
    Ik stop de dollar in en blijf even staan voor ik kies. Hmm, wat zal ik nu doen. Ik tik 11 in en er valt een pakje met rolos uit. Mmm, lekker.


    night thinking, day dreaming

    Lou Mc.Down
    Ik voelde Elena's hand op de mijne.Haar hand voelde warm aan in vergelijking met mijn hand.'Je bent wel normaal Lou. Laat niemand je iets anders wijs maken.'zei ze en ik keek even naar haar.Ze glimlachte even en kneep even zacht en mijn hand ,waarna ze die weg trok en weer naar haar blad keek.'Is het daarom dat je bijna nooit iets zegt?' vraagt ze zachtjes na een korte stilte.Ik knik."Het is daarom dat ik gewoon nooit iets goed kan doen voor een ander."Zei ik stil en zuchtte dan.Ik at bijna niets meer,en had mijn pols ook nog eens had begroken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    "Het is daarom dat ik gewoon nooit iets goed kan doen voor een ander."Zegt hij stil en zucht dan. 'Nou ja kan het wel uitleggen maar ik ben gewoon een dom mens als het om wiskunde draait.' zeg ik 'en er zijn vast wel andere dingen waar je ook goed in bent naast schoolvakken.' glimlach ik. 'Zoek gewoon die dingen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Ze kiest de rolo's en ik breek een stukje van mijn donut af. 'Stukje ruilen?' vraag ik grijnzend en houd de donut voor haar neus. Ik kijk om me heen en merk dat bijna iedereen bij die wc staat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lou Mc.Down
    'Nou ja kan het wel uitleggen maar ik ben gewoon een dom mens als het om wiskunde draait.' zei ze 'en er zijn vast wel andere dingen waar je ook goed in bent naast schoolvakken.'vervolgde ze haar zin.'Zoek gewoon die dingen.' ik glimlachte licht."Ja ,mischien moet ik dat eens doen,als ik tijd heb."zeg ik dan en kijk haar aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Je moet daar tijd voor maken Lou.' glimlach ik en denk na. 'Wat kan het zijn... kan je een instrument of zingen?' vraag ik hem. 'Of dichten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Je moet daar tijd voor maken Lou.'zei ze glimlachend.'Wat kan het zijn... kan je een instrument of zingen?' vroeg ze'Of dichten.' Ik haalde mijn schouders op."Ik weet niet .Ik speel wel geen instrument, maar de andere dingen heb ik nog niet echt gedaan"Oké ik had wel eens gezongen vroeger,maar goed vond ik het niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kylie Louise Adams
    Grinnikend pak ik het stukje donut uit zijn handen en geef hem twee rolo's. Geirriteerd kijk ik naar de grote groep leerlingen die voor de wc's staat. 'Sjees, dat meisje is allang weggehaald, wat staan die kalkoenen nou nog te staren dan.'


    night thinking, day dreaming

    Elena Yana Bennett
    'Toneel spelen.' zeg ik vrolijk 'Zo van Shakespeare en zo.'
    Oke iets te vrolijk. 'Er zijn zoveel dingen. Ik teken.' glimlach ik en tik wat op de tafel. 'Maar ik heb er ook lang over moeten zoeken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'