• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.

Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?

Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

-James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -

Regels

Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Kylie Louise Adams
    Ik doe mijn kluisje weer dicht en zie dan James, Charles en Riley staan.
    Ik loop naar ze toe. 'Heee, hoe is het? Weten jullie waarom er gegild werd?'

night thinking, day dreaming

Elena Yana Bennett
    Ik loop naar de meisjestoiletten, als ik doorheb dat het daar is maar kan er niet aan. De hele gang staat vol met op elkaar gepropte studenten. Langzaam maar zeker bereikt me het nieuws dat er iemand vermoord is en ik laat van de schrik mijn boeken vallen. Wat?!

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Nadat ik mij toetsen + leerwerk heb geleerd, ga ik hier een stukje schrijven]

That is a perfect copy of reality.

Lou Mc.Down
    Bah wat haat ik school.Ik liep de gang op,opzoek naar mijn zus.Sinds die vervelende cheerleaders mijn kluisje hadden afgenomen,moest ik mijn boeken bij haar steken.Ik hoorde in de verte een gil,maar haf er niet veel aandacht aan.Vast een ruzie ofzo.Na een tijd gingen er mer mensen de richting van de dames toiletten op.Ik keek eens rond en zag toen die cheerleader aileen volgens mij bij 'mijn' kluisje staan.Ik zuchtte en liep door.

Rayn Maxwell Golddigger
    Ik propte de boeken die ik niet meer nodig had in mijn kluisje,die amper dichtgeraakte en kreeg hem dan toch toe.Net zoals iedereen had ik ook de bekende gil gehoord.Kimberly,wat had ze nu weer.Ze gilde echt om de stomste redenen.Na een tijd ging er meer en meer volk richting het gegil en besloot ik er ook naar toe te gaan.

Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    Ik kijk naar de deur, waar alles volgepropt is, maar niemand schijnt de wc in te komen. Die in nog steeds behalve de gilster en ik, verlaten. Samen natuurlijk met het vermoordde meisje. Ik hoor de ambulance nu steeds dichterbij komen, en langzamerhand begint het meisje naast me te hyperventileren. Ik weet dat ze net als ik te verstijfd is om weg te lopen, maar nu pak ik haar toch vast, zodat ze niet flauwvalt. Dan banen twee hulpverleners zich door de menigte, en vallen de wc binnen, die nu erg krap wordt.
    "Waar is het slachtoffer?" zegt een van de hulpverleners, die voorop loopt met de brandcard. Ik wijs stijf naar Kimberly in het wc hokje. Ze laden haar op de brandcard en leggen en voelen haar hartslag, reanimeren tevergeefs, en leggen een wit laken op haar. Het meisje naast me begint erger te hyperventileren, maar ik kijk alleen recht en stil voor me.
    "Ze is geschrokken." zeg ik prompt, en duw het meisje naast me zachtjes naar de hulpverleners toe, die nu weggaan. Ze kijken eerst mij onderzoekend aan, maar nemen de gilster dan mee.
    "Jij kunt misschien ook beter even naar de ambulance gaan." zegt hij, en eerst denk ik dat hij denkt dat ik een vriendin van haar was, maar als ik een blik werp op de spiegel naast me, zie ik dat hij op mijn bleke gezicht doelt. Als ik achter hem aan wil lopen, zie ik dat dat me hoogstwaarschijnlijk niet zal lukken; overal is de wc-deur geblokkeerd.

Tijd voor koffie.

Kylie Louise Adams
    Ik zie opeens allemaal mensen aanlopen met een brancard. Wat is er gebeurd? Het is hier echt gigantisch druk, dus ik loop even weg. Ik krijg zo vast wel te horen wat er is gebeurd.

Riley Lauryn Mayer
    Charlie gromt zacht en steekt daarna zijn tong naar me uit. 'Goed, vooruit dan maar. Omdat ik zo geweldig ben,' grinnikt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Tuurlijk Charlie, je bent helemaal geweldig,' grinnik ik wat sarcastisch.
    'Hey Riles, hey Charlie. Hoorden jullie dat gegil ook?' vraagt James dan die aankomt lopen. Hij pakt mijn skateboard van de grond en gelijk heb ik de neiging die uit zijn handen te rukken, op de één of andere manier vind ik het niet fijn als mensen er aan zitten. Ik knik net als Charlie en zucht even als ik zie dat er steeds meer mensen richting de meisjeswc gaan, het is nog erger dan in de pauze. Het moment waarop alle meisjes zo ongeveer tegelijk naar de wc gaan. Al die drama om een gebroken nagel, dramaqueens.
    ' Ik mocht net het kluisje kapot slaan van Riley,' grijnst Charlie. Gelijk geef ik hem een harde por. 'Zorgen dat die open gaat bedoel je, als je mijn kluis molt krijg je mijn skateboard tegen je hoofd geslingerd,' dreig ik met een lichte grijns op mijn gezicht.
    'Ga je mee of wil je ook kijken wie er zo staat te gillen?' vraagt Charlie plagerig aan James. James legt mijn skateboard weer op de grond die ik vervolgens gelijk weer oppak en tegen me aanklem. ''Ik ga wel met jullie mee. Waarschijnlijk is er daar iemand uitgeschoten of er is een ruzie,' antwoordt James. Dat zou ook nog wel kunnen zijn, al die drama omdat de mascara van één van de cheerleaders niet goed zit. 'Charles, heb jij nog eten? Ik heb honger en mijn eten is op,' vraagt James aan Charlie. Een paar seconden later klinkt de sirene van een ambulance. Ik wacht niet op een antwoord van Charlie op James' vraag, pak Charlie bij zijn arm en trek hem mee. 'Laten we maar gaan voordat we gevraagd worden iets te doneren voor meisjes met gebroken nagels,' mompel ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Elena Yana Bennett
    Ik raap snel mijn boeken weer op en vlucht weg. Te veel populaire mensen in deze gang. Ik vlucht naar een leeg klaslokaal en doe de deur dicht achter me. 'Wat is er in hemelsnaam gebeurt?' zeg ik en schud even verwart mijn hoofd. Ik leg mijn geschiedenis huiswerk op een bank en denk even na. Een vermoord meisje...

Yune Brighton

Als ik om me heen kijk zie ik overal witte en bleke gezichten, ik vraag me echt af wat er is gebeurt. Ook zie ik dat sommige mensen opgewonden metbelkaar praten wat al gelijk op houd als er hulpverleners binnen komen rennen. Blijkbaar is het ernstig. Terwijl ik me langzaam naar de grote groep met mensen begeef zie ik hoe iemand zich los maakt uit de groep en weg loopt. Ik heb de tijd er niet meer voor om daar over na te denken aangezien ik plotseling dat ene woord hoor.'Vermoord.'
    Verschrikt deins ik een beetje achteruit, heb ik het wel goed gehoord? Nu hoor ik duidelijkoveral dat woord vallen, het moet wel echt zijn. Ik wil niet meer dichterbij komen, ik wil de vermoorde persoon niet zien. Huiverend draai ik me om, waarna ik bijna tegen iemand aanbots. Ik herken ik Evalynne, mijn beste vriendin hier ops chool. Volgens mij stond ze hier al een tijdje, maar door de schreeuw werd ik afgeleid.

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:43 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Kylie Louise Adams
    Ik sta al een tijdje van een afstand toe te kijken en begin me langzamerhand dood te ergeren aan de mensen die er in een kluitje omheen staan. Oké, er is iets ergs gebeurd, maar laat die mensen nou maar gewoon hun werk doen...

Elena Yana Bennett
    Ik zucht en probeer verder te werken aan mijn geschiedenis. Tot mijn verbazing lukt het en zit ik al snel in een ander tijdsperk. De Renaissance. Ik lees gretig elk detail een vergeet alles rond me.

James Johnsen

'Laten we maar gaan voordat we gevraagd worden iets te doneren voor meisjes met gebroken nagels,' mompelt Riley en ze trekt Charlie mee. Ik schud zuchtend mijn hoofd. 'Ik vraag iemand anders wel voor eten!' roep ik hun na en kijk om me heen. Ik zie Kylie staan. Volgens mij vroeg ze ons ook net wat. 'Hooooi!' zeg ik tegen haar. 'Heb jij eten? Ik heb honger. Wat is er trouwens gebeurd, weet jij dat?' Ik kijk haar aan en glimlach even.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Kylie Louise Adams
    Ik zie James en glimlach. 'Heey! Tuurlijk heb ik eten bij me, hou je van kaas?' Ik pak mijn tas en haal er een broodje kaas eruit. 'Hmm, geen idee. Vast iets ergs, aangezien er mensen aankwamen lopen met een brancard...' Ik grinnik.

[iemand voor Elena???]

(ik laat Lou wel naar Elena gaan)