• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.

Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?

Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

-James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -

Regels

Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[mijn topics -
    hoe kan Aileen beginnen? ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    Ik loop een vermoeiende dag tegemoet eer ik het schoolplein oploop. Ik pak mijn boeken die ik in mijn locker wil doen alvast uit mijn tas en pak mijn sleutel. Net op het moment dat ik mijn kluisje open doe, en mijn boeken erin laat glijden, hoor ik iets wat mijn nekharen overeind doet staan.
    Een gil.
    En niet zomaar een gil.
    Een bloedstollende gil, die spreekt uit doodsnood, uit angst. Ik laat mijn kluisje openstaan, en ren ernaartoe. Ik ren voornamelijk tegen mensen in, maar dat maakt me niet uit.
    "Vermoord!" hoor ik, en ik begin sneller te lopen. Dan zie ik wat er gebeurd is. Een huilend meisje in de Wc, ze staat voor een wc-hokje, ik loop naar haar toe om een arm om haar heen te slaan en te vragen wat er gebeurd is, als ik háár zie.
    Kimberly Gams. Dood, liggend in het wc-hokje.
    Ik sla mijn hand voor mijn mond. Mijn pester, is nu dood.
    "Oh mijn..." mompel ik zachtjes achter mijn mond.

Tijd voor koffie.

Steven Gavin McLawerson
    Ik loop naar mijn kluisje om mijn boeken erin te doen, als ik ineens gegil hoor, en geren. Hollende voetstappen, en overal om me heen de vraag;
    "Wat is er gebeurd?" Ik kijk weer voor me. Ik wéét het. Ik zie meerdere mensen naar de bron toe lopen, maar het zijn er weinig. Een van hen laat haar kluisje wijd open staan.
    Sukkels. Straks zullen zij het toch ook weten. ik kijk naar Aileen die iets verderop staat. Zou zij last krijgen van haar geweten? Ik kijk weer voor me, en doe mijn kluisje dicht. Langzaam loop ik mee met de menigte.

Tijd voor koffie.

Aileen Sony Millers
    Mijn ogen ontmoeten die van Steven en er komt een twinkeling in als ik tot mijn voldoening een luide gil hoor. Ik dacht aan het mes, goed weggestopt. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik loop naar hem toe. 'Wat zou dat zijn?' fluister ik op mysterieuze toon in zijn oor.

{Nu moet ik gaan, school :S}

Steven Gavin McLawerson
    Ik glimlach kort een soort stiekeme grijns naar Aileen, en ik zie de voldoening in haar gezicht. Vergeet het geweten. Ik kijk weer voor me, maar dan hoor ik ineens een stem bij mijn oor.
    "Wat zou dat zijn?" hoor ik.
    Ik kijk om en kijk recht in het gezicht van Aileen Sony Millers. Ik sla een arm om haar heen.
    "Geen idee, Aileen, wat dacht je van een meteoriet inslag?" zeg ik plagerig. Zij is tenslotte de enige die me echt kent.

Tijd voor koffie.

{Wow, enthousiast much. Dubbelpost ;P}

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 11:06 ]

Tijd voor koffie.

{Ik schrijf wel even een kort stukje over wie er gegild heeft. Gewoon een karakter waarvan ik geen karakterbeschrijving maak, omdat ik alleen dit stukje schrijf :3}

Jessica Mondero
    Ik leg loop naar mijn kluisje, en leg mijn boeken erin. Serieus, de leraren geven veel te veel boeken mee. Je rug wordt er slecht van, en het staat niet leuk. Ik zucht ergerlijk en gooi de helft van de boeken van mijn handtas, in mijn kluisje. Vervolgens kijk ik in het spiegeltje dat ik aan mijn kluisjesdeur heb geplakt. Fuck, zit mijn haar ook slecht ook. Waarom mag ik in hemelsnaam geen scooter? Van fietsen ga je nog zweten ook. Als mijn haar van een scooter nog slechter gaat zitten, neem ik dat er wel bij, maar dan zweet ik tenminste niet. Wat een rotochtend, bedenk ik, en ik sla mijn kluisje dicht, zodat ik vervolgens op mijn hoge pumps naar de wc loop om mijn haar goed te doen. Ik loop ernaartoe en open het wc-hokje, tot ik besef dat er al iemand in ligt.
    Kimberly Gams, helemaal levenloos.
    Ik laat mijn tas vallen, en gil zoals ik nog nooit gegild heb.

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 11:26 ]

Tijd voor koffie.

David Pure

Lachend loop ik naar mijn kluisje en haal een pakje drinken en een koekje eruit. Ik gooi hem weer dicht en open het pakje. Net als ik het rietje door de opening steek hoor ik gegil. Ik kijk om en zie dat het uit de meisjeswc komt. Wat is daar nou weer aan de hand? Is er iemand vermoord ofzo? Ik kijk naar de andere mensen die langzaam voor de deur gaan staan. Ik neem een slokje en loop met de stroming mee. Ik ga op mijn tenen staan om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie niks. Vast niks ernstigs. Ik open mijn koekjes verpakking en eet een koekje totdat meisjes geschrokken achteruitdeinsen. Ik vang een glimp op van een meisje op de vloer. Weer een bewusteloos...

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Charlie Johnsen

"Strafwerk krijg ik sowieso wel." zucht Riley. "Ik heb wiskunde niet gemaakt en je weet hoe Jones is." Ik lach zachtjes en knik, dat weet ik inderdaad. Daarom zorg ik er ook elke keer voor dat ik mijn huiswerk gemaakt heb. Ik weet al hoelaat het is als Riley me een lieve blik toe werpt. "Tenzij jij zo'n schatje bent dat ik het van jou over mag schrijven." stelt ze onschuldig glimlachend voor. "Je krijgt er dit keer echt iets voor terug, ik zweer het op mijn ipod. Alsjealsjealsjeblieft?" vraagt ze op een smekende toon. Ik grom zacht, maar niet kwaadwillend en steek dan mijn tong naar haar uit.
    "Goed, vooruit dan maar. Omdat ik zo geweldig ben." grinnik ik. Net alsik richting haar kluisje wil gaan, komt James bij ons staan. "Hey Riles, hey Charlie. Hoorden jullie dat gegil ook?" vraagt hij en ik knik alleen even, waarna ik om me heen kijk. Mensen trekken richting de kant van de gil op en er ontstaat flink wat rumeur. Wat is er aan de hand? James pakt het skateboard van Riley vast.
    "Ik mocht net het kluisje kapot slaan van Riley." grijns ik naar James. "Ga je mee of wil je ook kijken wie er zo staat te gillen?" vraag ik plagerig aan hem en blik eventjes naar Riley toe.

Your make-up is terrible

Aileen Sony Millers
    'Ach nee, dat zou zonde zijn, beste meneer McLawerson.' lach ik harteloos. 'Of misschien zat er een bloedspetter op het raam, aiaiai!' ik lach weer even, maar nu zachter. 'Het pistool ligt mijn reservekluisje, of zeg maar degene die ik van Lou gepikt heb.' fluister ik, en mijn lippen strijken even langs zijn oor. Manipulatie, daar was ik mee opgegroeid. Ik hoopte maar dat ik Steven na al die jaren nog steeds kon vertrouwen...

Steven Gavin McLawerson
    Ik voel haar lippen langs mijn oor glijden, en ik glimlach. Mijn arm gaat nog steviger om haar schouders.
    "Oke, als je nog wilt kan het ook in de mijne," fluister ik, dan hoor ik een ambulance langs komen. Die zijn snel. Na een paar minuten rennen er ook verplegers binnen.
    "Nou, nou, wat een gedoe maken ze ervan," zeg ik, alsof ik mopper.

Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    Als versteend blijf ik tegenover het dode meisje staan, en naast het meisje dat gegild had. Dan zet ik wiebelig een stap naar voren, en voel haar pols.
    "Dood," fluister ik. Achter me hoor ik iemand in tranen uitbarsten, en in de verte een sirene. Ik doe weer een stap terug en blijf kijken, hoewel ik niet wil blijven. Ik ben zo goed als verlamd.

Tijd voor koffie.

Elena Yana Bennett
    Ik zet mijn bril nog iets beter op mijn neus en plots valt het me op, hoe stil het hier wel niet is. Ik bedoel normaal hoor je overal geroezemoes in de gang en gelach maar nu is het zo goed als verlaten. Ik kom uit mijn hoekje met mijn boek en kijk fronsend om me heen als ik een sirene hoor.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Assassin schreef:
    Charlie Johnsen

"Strafwerk krijg ik sowieso wel." zucht Riley. "Ik heb wiskunde niet gemaakt en je weet hoe Jones is." Ik lach zachtjes en knik, dat weet ik inderdaad. Daarom zorg ik er ook elke keer voor dat ik mijn huiswerk gemaakt heb. Ik weet al hoelaat het is als Riley me een lieve blik toe werpt. "Tenzij jij zo'n schatje bent dat ik het van jou over mag schrijven." stelt ze onschuldig glimlachend voor. "Je krijgt er dit keer echt iets voor terug, ik zweer het op mijn ipod. Alsjealsjealsjeblieft?" vraagt ze op een smekende toon. Ik grom zacht, maar niet kwaadwillend en steek dan mijn tong naar haar uit.
    "Goed, vooruit dan maar. Omdat ik zo geweldig ben." grinnik ik. Net alsik richting haar kluisje wil gaan, komt James bij ons staan. "Hey Riles, hey Charlie. Hoorden jullie dat gegil ook?" vraagt hij en ik knik alleen even, waarna ik om me heen kijk. Mensen trekken richting de kant van de gil op en er ontstaat flink wat rumeur. Wat is er aan de hand? James pakt het skateboard van Riley vast.
    "Ik mocht net het kluisje kapot slaan van Riley." grijns ik naar James. "Ga je mee of wil je ook kijken wie er zo staat te gillen?" vraag ik plagerig aan hem en blik eventjes naar Riley toe.

James Johnsen

"Ik mocht net het kluisje kapot slaan van Riley." grijnst Charles naar mij. "Ga je mee of wil je ook kijken wie er zo staat te gillen?" vraagt hij plagerig aan me. Ik leg het skateboard weer op de grond en kijk van Charles naar Riley. 'Ik ga wel met jullie mee. Waarschijnlijk is er daar iemand uitgeschoten of er is een ruzie.'
    Ik raap mijn tas op en kijk weer even naar de plek waar het gegil vandaan kwam. Steeds meer mensen gaan kijken naar waarschijnlijk iets onbelangerijks. Plotseling weet ik ook weer waarom ik hier kwam. Çharles, heb jij nog eten? Ik heb honger en mijn eten is op.' Ik kijk hem aan en hoop dat hij nog iets heeft wat ik kan opeten. Ik hoor vaag een sirene. Wow, een gebroken nagel en dan komt een sirene!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

De naam van mijn politieagent moet er nog bijstaan hoor.

Quiet the mind, and the soul will speak.

[topic]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'