• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Liam Peyton Holmes

    Ze schud met haar hoofd, haar onderlip trilt weer. Ik weet niet of ik het nou serieus moet nemen of niet, omdat ze het zo makkelijke faked. "Uit het water waait de wind, dan vries ik straks dood van de kou." zegt ze zacht, waarop ik knik. Ik zag haar rillen daarnet. "En dan worden mijn kleren nat." Ze lijkt in haar gedachte weg te zakken, maar slaat dan plotseling haar armen rond mijn nek, waardoor ik haar geshockeert aankijk. "Kapitein Liam." begint ze zacht. "Als ik doodga dan mag jij mijn kleren. Maar ik denk dat de meeste kleren te klein zullen zijn." zegt ze en blijft me stevig vast houden.
    Ze laat haar hoofd op mijn schouder rusten en drukt zich dichter tegen me aan. Ik voel haar lichaam, haar huid. Ik probeer ondertussen heel hard aan totaal niet opwindende dingen te denken, maar mijn gedachten lijden steeds terug naar haar. "En dan moet je naar een tekening in mijn koffer zoeken." mompelt ze en ik ben blij dat ze me een beetje afleiding geeft, zodat ik er even niet aan kan denken en dat er niets gaat groeien. Al weet ik niet of het nu al te laat is...
    "Arya, je gaat helemaal niet dood. Ik wil je kleren niet, je moet blijven leven." zucht ik tegen haar. "En naar welke tekening in je koffer moet ik zoeken?" vraag ik dan. Mijn armen dobberen onhandig ergens in het water, omdat ik niet weet wat ik daar nou weer mee aan moet. Wilt ze dat ik mijn armen om haar heen sla, wilt ze iets anders? Nog altijd aarzelend leg ik mijn handen op haar zij, niet te ver naar boven, niet te ver naar beneden. "Kom, we gaan het water uit. Je krijgt mijn vest wel." zeg ik tegen haar en ik begin naar de kant te lopen.


    Your make-up is terrible

    xVanilla schreef:
    Felice Lily Firze
    'Jij gaat mee jongedame.' 'Ik wil niet mee!' 'Jij gaat godverdomme nu mee.' 'Nee! Je kan Hercules misschien commanderen, maar mij niet.' Kwaad draaide ik me om en ging naast Jake zitten. Een stroomschokje. Ik sprong op en veranderde in één en al electriciteit. Ik viel mijn vader aan met de stroom en veranderde terug naar normaal. 'Laat me doen wat ik wil, goed?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    'Arya, je gaat helemaal niet dood. Ik wil je kleren niet, je moet blijven leven,' zucht hij. 'En naar welke tekening in je koffer moet ik zoeken?" vraag ik dan. Ik schud mijn hoofd. 'Naar niks. Ik maakte een grapje,' zegt ik snel. Zijn handen legt hij op mijn zij. 'Kom, we gaan het water uit. Je krijgt mijn vest wel'. Ik knik en laat hem los om naar de kant te zwemmen. Als ik op de kant sta krijg ik het haast gelijk koud en begin wat op en neer te springen om warm te blijven. 'Het is koud,' zeg ik op wat zeurende toon, alsof hij er iets aan kan doen dat ik het koud hem. Ik loop naar hem toe als hij ook het water uitkomt en voel even aan zijn arm, die warm aanvoelt. 'Jij bent warm,' glimlach ik en ik sla mijn armen weer rond zijn nek, waarvoor ik nu een beetje op mijn tenen moet gaan staan. Door zijn warme huid begin ik het zelf ook een beetje warm te krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    "Naar nik. Ik maakte een grapje." zegt ze snel als ze met haar hoofd geschud is. Ik frons lichtelijk, misschien ga ik er nog wel eens echt naar zoeken ook. Ze heeft me nu wel behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. Daarna knik ze en laat ze me los om naar de kant te zwemmen. Ik zwem traag achter haar aan. Als ze op de kant staat, begint de p en neer te springen. Ik kijk fronsend naar haar, hoewel ik dat eigenlijk niet wil. Nu zie ik alles veel te goed, waar door ik maar beter eigenlijk in het water kan blijven...
    "Het is koud." zegt ze op een zeurende toon, alsof ik er iets aan kan doen. Dit haalt me over om toch helemaal uit het water te komen. Arya loopt gelijk om me af en legt haar hand op mijn arm. Haar hand voelt inderdaad behoorlijk koud aan. Blijkbaar heeft ze verder niet door wat haar doorschijnende ondergoed en springende bewegingen hebben veroorzaakt bij mij. "Jij bent warm." glimlacht ze en ze slaat haar armen weer om mijn nek heen. Hierbij moet ze op haar tenen gaan staan omdat ik veel langer ben. Ik voel haar koude huid tegen die van mij.
    Wat aarzelend kijk ik haar aan omdat ik niet weet wat ik moet doen. Uiteindelijk druk ik haar koude lichaam toch tegen die van mij aan en bijt hard op mijn lip om verder nergens anders aan te denken. Het mislukt redelijk, dus til ik haar een stukje op. "Ik ga mijn vest voor je pakken." zeg ik en met haar nog altijd vast loop ik naar mijn hoopje kleding toe. Ik buig een stukje naar beneden, vis het kleding stuk van de grond af en hang hem om Arya's natte schouders heen. "Het is het warmste kledingstuk dat ik heb." glimlach ik lichtjes.


    Your make-up is terrible

    Liam Peyton Holmes
    Na een tijdje drukt hij mij tegen zich aan. Als ik opkijk zie ik dat hij hard op zijn lip bijt, alsof hij ergens niet aan probeert te denken. Hij tilt me een stukje op waardoor mijn voeten van de grond komen. 'Ik ga mijn vest voor je pakken,' zegt hij en terwijl hij mij nog steeds vasthoudt loopt haar naar zijn kleren. Hij bukt en iets later voel ik zijn warme vast over mijn schouders. 'Het is het warmste kledingstuk dat ik heb,' zegt hij met een lichte glimlach. 'Dank je,' zeg ik, ook met een glimlach. 'Maar krijg je het dan zelf niet koud?' Het vest ruikt naar hem.
    Mijn hoofd leg ik in het kuiltje van zijn schouder en hals. Zijn warme lichaam warmt mij langzaamaan op. Mijn blik glijdt over zijn borstkas terwijl ik met één van mijn handen onzichtbare cirkeltjes er op teken en ik zie dat hij geen tattoo heeft. 'Je hebt geen tatoeage,' merk ik verbaasd op waarna ik hem verward aan kijk. 'Piraten horen een tatoeage te hebben'. Mijn blik gaat van verward naar onderzoekend. 'Ben jij wel een piraat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dafuq happened to Q? O.O
    Ik ben er weeer :D
    Waar moet ik op reagerenn?]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Dafuq happened to Q? O.O
    Ik ben er weeer :D
    Waar moet ik op reagerenn?]

    [Op Eleonora xD]


    ~

    Stuttgart schreef:
    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik sla glimlachend mijn armen rond zijn nek. 'Je bent een schatje Daniel' fluister ik in zijn oor. Ik sluit mijn ogen even die ik meteen weer open als Daniel eindelijk roept. Ik draai me half om en glimlach breed. 'Gelukkig hebben we het kamp weer gevonden' zeg ik met een glimlach. 'Niet dat ik het niet fijn vind in jou armen hoor' zeg ik blozend.


    ~

    [Pff, You should know me better,
    Roww is LAZYY x'd Ik laat jullie lekker quoten, ik ga niet zoeken. Grote kans dat ik er overheen lees :')]
    Jake Jail||Werewolf
    "Dude! Kalmaan, ze is oud genoeg om voor zichzelf te zorgen?" Zeg ik met opgetrokken wenkbrauw tegen haar vader.
    Ik glimlach licht als Felice weer naast me komt zitten en ik kijk even argwanend naar haar vader, ik mocht die man niet zo. Nooit gedaan ook, want Jake hield niet van regen en datsoort shit waar je nat van werd.


    Little do you know

    Daniël Hudson
    ik knik glimlachend "Ja, dat klopt" Zeg ik met een scheve grijns als ze me een schatje noemt.
    "Achja, ik heb jaren op scouting gezeten dus dan leer je wel wat" Ik haal mijn schouders op en loop richting onze tent en zet haar neer als ik in de tent sta,
    Mijn shirt was helemaal groen door de boemen in het bos. Zonder enige schaamte trek ik mijn shirt uit en doe ik een zwart shirt aan,

    [(:]


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik fluit even en kijk naar zijn lichaam. Dat was best een goed uitzicht. Ik laat me op het luchtbed achterover vallen en voel even aan mijn polsen. De touwen hadden best gestriemd. 'Zou iemand ons eigenlijk hebben gemist als we er vanavond nog niet waren geweest?' Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Ik vind het echt leuk met je Daniël.'

    [Thank youu:D]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:38 ]


    ~

    Daniël Hudson
    Ik glimlach als ze fluit en laat me daarna naast haar op het luchtbed vallen. Ik doe mijn armen om haar heen en kijk haar glimlachend aan "Ik vind jou ook heel erg leuk.." Zeg ik zacht. Ik zucht diep en tevreden, "Ik ben zo blij dat ik mee ben gegaan op kamp" Zeg ik met een gemeende glimlach.


    Little do you know

    Eleora Luanna Lockwood

    Ik glimlach en sla mijn armen ook rond zijn nek. 'Daar ben ik ook meer dan blij mee' zeg ik en streel door zijn haren. 'Ik durfde nooit tegen je te zeggen dat ik je leuk vond' beken ik blozend. Ik verschuif mijn hand van zijn haren naar zijn wang en druk een zachte kus op zijn lippen. 'Je bent een schatje als je verlegen bent Danny' zeg ik zacht.


    ~

    [hallow =)]

    Daniël Hudson
    Ik glimlachte "En dan ben ik blij dat jij blij bent?" Zeg ik grinnikend, Ze kust me zacht op mijn lippen en ik glimlach waarna ik mijn lippen weer op die van haar plaats, ik glimlachte tegen haar lippen aan en haalde mijn lippen van de hare "Achja, ik ben aardig vaak .. Verlegen" Zeg ik zacht "Maarja, ik ben bij jou niet zo verlegen meer.." Ik grinnik zacht,


    Little do you know