• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    /

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 20:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ben er weer, waar moet ik nog op reageren? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arya Raven Hale
    Holmes pakt het flesje weer wat hij gelijk opent om er een slok van te nemen. 'Sorry dat ik geen heel flesje voor jou heb,' glimlacht hij. 'Maar ik regel er heus wel eentje voor je, zometeen. Al zal ik je nu niet alleen later'. Het laatste klinkt wat onverstaanbaar maar toch hoor ik het. Ik frons lichtjes en kijk hem wat beledigd aan. 'Hoezo zou je me niet alleen kunnen laten?' vraag ik. 'Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor'. Hij hoeft heus niet te doen alsof ik een klein kind ben.
    'Waarom lachte je net?' vraagt hij dan geamuseerd. Ik denk er terug aan waardoor ik weer zachtjes grinnik. Ik kijk Holmes aan en kan het niet laten mysterieus te knipogen. 'Hmm, ik weet niet of het slim is als ik dat kan vertellen,' zeg ik. 'Het ging namelijk over jou'. Ik probeer hem onschuldig aan te kijken wat niet echt heel goed lukt door de lichte grijns die op mijn gezicht staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt Jason Hartley
    ‘Heb je zin om te zwemmen?’ vraagt ze, ik knik.
    ‘Klinkt leuk, ik kleed me wel even om, zien we elkaar dan over een paar minuten hier?’ vraag ik aan haar terwijl ik op sta.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Liam Peyton Holmes

    Ze fronst lichtjes en kijkt me iets beledigd aan. "Hoezo zou je me niet alleen kunnen laten?" vraagt ze dan. "Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor." Hier moet ik zacht om lachen en ik kijk haar even onderzoekend aan. "Oh echt? Waarom ga je dan niet het water pakken dat je zelf hebt meegenomen?" vraag ik plagerig aan haar. "Oh wacht, dat heb je niet." grinnik ik vervolgens.
    Na mijn vraag over waarom ze lachte, kijkt ze me aan en knipoogt mysterieus naar me. "Hmm, ik weet niet of het slim is als ik dat kan vertellen." zegt ze. "Het ging namelijk over jou." Ze probeert onschuldig te kijken, maar het mislukt behoorlijk door die lichte grijns op haar lippen. Hierdoor ga ik me behoorlijk nerveus voelen maar ik probeer er niets van te laten merken.
    "Oh werkelijk?" vraag ik op een nieuwsgierige, maar ook een nerveuze toon. "Nu maak je me nieuwsgierig, kom, vertel op." grinnik ik en ik prik haar zacht met mijn ellenboog in haar zij, om haar aan te stoten en haar met een klein grijnsje aan te kijken.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Holmes lacht zacht. 'Oh echt? Waarom ga je dan niet het water pakken dat je zelf hebt meegenomen?' vraagt hij plagerig. 'Oh wacht, dat heb je niet,' grinnikt hij. Ik rol met mijn ogen en zeg na wat hij net zei, maar dan met een ontzettend kinderlijk stemmetje waarna ik mijn tong naar hem uitsteek. 'Omdat ik ook gewoon jouw water kan jatten,' zeg ik waarna ik het flesje uit zijn handen pak en nog een slok van het raar smakende water neem, wat er voorzorgt dat ik nog wat lichter in mijn hoofd word.
    'Oh werkelijk?' vraagt Holmes nieuwsgierig, maar er klinkt een nerveuze toon door. Ik snap alleen niet waarom hij nerveus zou zijn. 'Nu maak je me nieuwsgierig, kom, vertel op,'' grinnikt hij en hij prikt met zijn elleboog in mijn zij waardoor er een zachte, meisjesachtige giechel uit mijn mond komt. Als ik op zij kijk zie ik dat hij me met een klein grijnsje aankijkt. 'Oké, dit gaat waarschijnlijk heel dom klinken maar goed,' begin ik. 'Ik zat er aan te denken waar je zou gaan slapen en dacht dat dat misschien onder een boom zou zijn, of in de boom. En toen zag ik een boom voor me waar jou hoofd uitstak,' leg ik uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Arya rolt met haar ogen en zegt dan na wat ik zei, alleen dan met een ontzettend kinderachtig stemmetje waarna ze haar tong naar me uit steekt. "Omdat ik ook gewoon jouw water kan jatten." zegt ze, waarna ze plots het flesje uit mijn handen pakt en er nog een slok van neemt. Geschrokken pak ik snel het flesje terug en berg ik hem goed op dit keer. Ik voel me zelf al licht in mijn hoofd, laat staan wat zij nu voelt! "Mijn water." probeer ik plagerig terug te zeggen.
    Er komt een zachte, meisjesachtige giechel over haar lippen als ik haar in haar zij prik. Ze kijkt op naar mij. "Oké, dit gaat waarschijnlijk heel dom klinken maar goed." begint ze. "Ik zat er aan te denken waar je zou gaan slapen en dacht dat dat misschien onder een boom zou zijn, of in de boom. En toen zag ik een boom voor me waar jou hoofd uitstak." legt ze uit.
    Ik kijk haar voor een moment ongelovig aan, waarna ik toch best moet lachen. "Dat klink inderdaad best dom." grinnik ik zacht. "Ik was trouwens inderdaad van plan om gewoon onder een boom te slapen, tegen een boom aan." vertel ik haar daarna, maar ik kan niet echt serieus klinken nu. Hoewel ik daar wel mijn best voor doe. Ik haal mijn hand door mijn haar heen en glimlach lichtjes naar haar.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Holmes pakt het flesje snel terug. 'Mijn water,' zegt hij plagerig. Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Egoïst,' brom ik zacht. 'Jouw water smaakt toch raar. Het is vast over datum of iets'.
    Hij kijkt me even ongelovig aan en begint dan te lachen. 'Dat klink inderdaad best dom,' grinnikt hij. 'Ik was trouwens inderdaad van plan om gewoon onder een boom te slapen, tegen een boom aan,' meldt hij.
    'Onder hele hoge bomen in een klein kabouterbos 
    staat een heel klein aardig huisje zomaar midden op het mos 
    Ik zou er best wel willen wonen, maar ik ben toch veel te groot 
    't is gemaakt voor de kabouters met hun jas en mutsje rood 
    's avonds als het donker wordt is het helemaal niet naar, 
    want dan zitten de kabouters heel gezellig bij elkaar 
    Ieder heeft een eigen stoeltje en een kaarsje in de hand 
    en dan fonkelen alle lichtjes in kaboutersprookjesland,'
    zing ik half lachend. 'En als de kaboutertjes gaan slapen,' voeg ik er normaal pratend aan toe. 'Dan blazen ze hun kaarsjes uit pfffffffft'. Ik blaas zachtjes in Holmes oor bij 'pffffffft' waarna ik er een kus op geef. 'Je mag nog altijd bij mij in de tent slapen,' zeg ik. 'Ik ben redelijk klein, en de tent is best groot,' vervolg ik met weidse armgebaren. 'Plus dan wordt je niet nat als de engeltjes vanavond moeten plassen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    "Egoïst." bromt ze zacht. "Jouw wter smaakt toch raar. Het is vst over datum of iets." zegt ze waar op ik knik. "Ja, volgens mij ook. Des te meer reden om het niet te drinken." zeg ik tegen haar. "Je moet niet ziek worden hé, Arya?"
    "Onder hele hoge bomen in een klein kabouterbos
    staat een heel klein aardig huisje zomaar midden op het mos
    Ik zou er best wel willen wonen, maar ik ben toch veel te groot
    't is gemaakt voor de kabouters met hun jas en mutsje rood
    's avonds als het donker wordt is het helemaal niet naar,
    want dan zitten de kabouters heel gezellig bij elkaar
    Ieder heeft een eigen stoeltje en een kaarsje in de hand
    en dan fonkelen alle lichtjes in kaboutersprookjesland
    ." zingt ze half lachend. Ik kijk haar alleen maar verbaasd aan. "En als de kaboutertjes gaan slapen." voegt ze er normaal pratend aan toe. "Dan blazen ze hun kaarsjes uit pfffffffft." Ze blaast zacht in mijn oor bij 'pffffffft' waar door ik moet lachen. Als ze er dan een kus op geeft, word ik abrupt rood en stil. "Je mag nog altijd bij mij in de tent slapen." zegt ze. "Ik ben redelijk klein, en de tent is best groot. Plus dan wordt je niet nat als de engeltjes vanavond moeten plassen." vervolgt ze met weidse armgebaren. Ik blijf stil zitten en staar naar haar.
    "D-dat lijkt me niet zo'n goed idee." murmel ik nerveus tegen haar. Nu de drank zijn werk doet, kan ik er ook niet echt meer helder bij na denken. "Je mag geen leraren kussen, Arya, dat weet je best." probeer ik haar streng toe te spreken waar ik enorm in faal. De plek waar ze haar lippen op heeft gedrukt brand ervan en ik laat mijn hand er over heen glijden.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Holmes zit stil en staart me aan, alsof ik net iets volslagen belachelijks heb gedaan. D-dat lijkt me niet zo'n goed idee,' murmelt hij. De nervositeit is in zijn stem te horen en weer snap ik niet waarom hij nerveus zou zijn. We doen toch helemaal niks raars? 'Je mag geen leraren kussen, Arya, dat weet je best,' zegt hij op een compleet gefaalde strenge toon. Met zijn hand wrijft hij over de plek waar ik net een kus had gegeven.
    'Ik kus ook geen leraren, want die zijn meestal eng, raar en lelijk,' zeg ik. 'Maar jij bent geen leraar, jij bent een...' ik kijk Holmes onderzoekend aan. 'Jij bent een piraat,' beslis ik. 'Je haar is daar echt pérfect voor'. Ik trek even aan een van zijn krulletjes die terugspringt als ik hem loslaat. In mijn gedachten zoek ik naar Holmes' voornaam, volgens mij is het iets van Liam. 'Piraat Liam, arghhhh,' grijns ik. 'Er is hier genoeg houd om een boot van te maken dus dat kunnen we morgen wel doen, en als het schip klaar is word ik je stuurman'. Ik knik goedkeurend en kijk even rond, opzoek naar boven die we eventueel zouden kunnen gebruiken.
    'Trouwens,' begin ik dan op mysterieuze toon. 'Dat was helemaal geen kus. Dít is een kus'. Ik buig me naar hem toe, leg mijn handen op de weerszijden van zijn gezicht en druk mijn lippen op de zijne. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip waarna ik er even aanzuig en weer normaal ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Klinkt leuk, ik kleed me wel even om, zien we elkaar dan over een paar minuten hier?" vraagt hij dan terwijl hij opstaat. Ik sta ook op en geef antwoord op zijn vraag. "Ik ben er over en kwartiertje tot 20 minuten" zeg ik dan en ik glimlach even. "Ik moet nog een stukje lopen, ik zie je zo hier wel" zeg ik dan en ik loop bij hem vandaan terug het bos in en ga naar onze woonplek. Ik grijns even en ga mijn hut in en ik pak een bikini uit de kast. Ik kleed me om en trek mijn kleren er weer overheen. Ik haal even een borstel door mijn haar en doe het weer even goed en bekijk mezelf even in de spiegel en ik glimlach tevreden. Ik ga mijn hut weer uit en klim weer naar beneden en ga weer op weg terug naar het kamp.

    Liam Peyton Holmes

    "Ik kus ook geen leraren, want die zijn meestal eng, raar en lelijk." zegt ze. "Maar jij bent geen leraar, jij bent een... Jij bent een piraat" beslist ze en ik frons naar haar. "Je haar is daar echt pérfect voor." Ze trekt aan één van mijn krullen en laat hem terug springen, met een zucht laat ik haar maar gewoon haar gang gaan. "Piraat Liam, arghhhh." grijnst ze en stiekem moet ik wel zacht grinniken. "Nou bedankt voor het compliment." murmel ik tegen haar zodat ze erover ophoud, maar ze gaat gewoon door.
    "Er is hier genoeg houd om een boot van te maken dus dat kunnen we morgen wel doen, en als het schip klaar is word ik je stuurman." Ze knikt goedkeurend en kijkt even rond. Ik lach zacht, hopelijk is ze dit morgen allemaal vergeten. "Trouwens." begint ze dan op mysterieuze toon, waardoor ik haar vragend aan kijk. "Dat was helemaal geen kus. Dít is een kus." Mijn ogen woorden groot, maar voor ik kan reageren buigt ze al naar me toe en legt ze haar handen aan weerzijden van mijn gezicht neer. Daarna drukt ze haar lippen op die van mij. Ik verstijf onder haar aanraking. Zachtjes bijt ze op ,ijn onderlip waarna ze er even aanzuigt. Mijn ademhaling schiet ongewilt enorm de hoogte in. Dan gaat ze weer normaal zitten.
    Ik blijf haar even met grote ogen aankijken, waarna ik mijn rode hoofd begin te schudden. Ik breng mijn vingers naar mijn lippen en besef me met een schok dat ik door een leerling gekust ben, voor het eerst in... twee jaar? Door een meisje dan. "Arya," mompel ik. "Wat zei ik nou, dat mag helemaal niet." Toch klinkt mijn stem slap omdat ik het niet erg vind, wat eigenlijk echt heel slecht van mij is Het arme ding is half dronken, daar mag ik helemaal geen misbruik van maken.
    "Piraten stinken trouwens uit hun mond en houden helemaal niet van jonge meisjes." Dit keer lukt het om iets meer gezag in mijn stem te krijgen en ik kijk haar zo half afkeurend aan. De zenuwen schieten nu toch wel behoorlijk door mijn lichaam heen.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Hij kijkt me met grote ogen aan en schudt zijn rood geworden hoofd terwijl hij met zijn vingers zijn lippen aanraakt, alsof hij niet kan geloven dat hij net gekust is. 'Arya,' mompelt hij dan. 'Zo heet ik ja, stuurman Arya. Dat klinkt best wel goed vind je ook niet?' vraag ik onschuldig. 'Wat zei ik nou, dat mag helemaal niet,' zegt hij zwakjes. Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Ik snap je niet, waarom zou het niet mogen?' vraag ik verward met een lichte frons op mijn gezicht. Voor zover ik weet is het niet verboden dat een stuurman zijn of haar kapitein kust, maar misschien kent hij andere piratenwetten.
    'Piraten stinken trouwens uit hun mond en houden helemaal niet van jonge meisjes,' zegt hij op een wat strenge toon waarbij hij me half afkeurend aankijkt. Normaal gesproken was dit waarschijnlijk een moment geweest waar ik op mijn lip had gebeten en met rode wangen naar de grond had gekeken maar nu kijk ik hem alleen maar geïrriteerd aan. 'Uit je reactie bleek het anders niet dat je niet van jonge meisjes houdt,' meld ik hem koppig. 'Maar goed, je zoekt maar een andere stuurman als je mij niet goed genoeg vindt'. Ik sla mijn armen over elkaar en keer hem demonstratief mijn rug toe. 'En je mag ook mooi in je eentje die boot gaan bouwen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    "Zo heet ik ja, stuurman Arya. Dat klinkt best wel goed vind je ook niet?" vraagt ze onschuldig, wat ik totaal negeer en gewoon verder begin te praten. Daarna kijkt ze me niet begrijpend aan. "Ik snap je niet, waarom zou het niet mogen?" vraagt ze verward en met een lichte frons op haar gezicht. Ik schud met een zachte zucht mijn hoofd. "Omdat ik nog steeds je leraar bent en omdat jij nog steeds minderjarig bent." probeer ik haar uit te leggen.
    Na mijn piratending kijkt ze me geïrriteerd aan. "Uit je reactie bleek het anders niet dat je iet van jonge meisjes houd," meld ze koppig. "Maar goed, je zoekt maar een andere stuurman als je mij niet goed genoeg vindt." Ze slaat haar armen over elkaar heen en keert mij haar rug toe. "En je mag ook mooi in je eentje die boot gaan bouwen." mompelt ze.
    "Ik wil helemaal geen boot en stuurman." zucht ik geïrriteerd. "Ik had helemaal nooit mee moeten komen naar dit kamp." mompel ik zacht. "Arya, nu moet je even goed je best doen om te luisteren." Ik pak haar bij haar schouder vast en dwing haar om te draaien naar mij. "Ik ben acht jaar ouder dan jou en je bent minderjarig. Je kan me niet zomaar kussen. Dan raak ik mijn baan kwijt en krijg ik nooit meer een nieuwe baan, snap je dat?" vraag ik langzaam en duidelijk aan haar.


    Your make-up is terrible

    xVanilla schreef:
    Felice Lily Firze
    'Jup, inderdaad.' Ik krijg onderdak van een jas en ga tegen Jake staan. 'Wat mijn vader allemaal niet kan doen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen