• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik bloos even. 'Ik ben ook blij als jij blij bent.' Hij drukt zijn zachte lippen voor even weer op mijne. 'Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik vind het fijn als een jongen blijft zoals hij is, en jij bent echt geweldig.' Ik vertel heb net dat hij niet verlegen hoeft te zijn en intussen voel ik mijn wangen steeds meer rood worden.


    ~

    Liam Peyton Holmes

    "Dank je." zegt ze, ook met een glimlach. "Maar krijg je het dan zelf niet koud?" vraagt ze dan. Ik schud lichtjes met mijn hoofd. "Nee, dat komt wel goed." lieg ik. Ik voel de koude wind wel dergelijk op mijn natte, kleverige lichaam. Zeker met haar koude ichaam ook tegen mij aan. Ze legt haar hoofd in het kuiltje van mijn schouder en hals. Ik wrijf zacht over haar rug heen zodat ze het hopelijk snel warm krijgt. Met haar hand tekent ze onzichbare cirkeltjes op mijn borstkas, wat lichtelijk kriebelt.
    "Je hebt geen tatoeage." merkt ze duidelijk verward op waarna ze me verward aankijkt, ik kijk minstens even verward terug. Waarom zou ik een tatoeage moeten hebben?. "Piraten horen een tatoeage te hebben." Haar blik gaat van verward naar onderzoekend. Daarom dus. "Ben jij wel een piraat?" Ik lach zachtjes en schud met mijn hoofd. "Dat weet je nu toch ondertussen wel? Ik moet je echt teleurstellen, je wordt opgewarmt door een simpele man." grinnik ik.
    Ik krijg het nog steeds alleen maar warmer van haar, hoewel ze nu maar weinig doet. Het is al genoeg dat ze halfnaakt tegen mijn halfnaakte lichaam aangeplakt staat en me aanraakt. Haar vingers die over mijn borstkas gingen, dat soort dingen. Ik probeer mijn hart en ademhaling dan ook onder controle te houden, wat nogal faalt.


    Your make-up is terrible

    mismi schreef:
    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Klinkt leuk, ik kleed me wel even om, zien we elkaar dan over een paar minuten hier?" vraagt hij dan terwijl hij opstaat. Ik sta ook op en geef antwoord op zijn vraag. "Ik ben er over en kwartiertje tot 20 minuten" zeg ik dan en ik glimlach even. "Ik moet nog een stukje lopen, ik zie je zo hier wel" zeg ik dan en ik loop bij hem vandaan terug het bos in en ga naar onze woonplek. Ik grijns even en ga mijn hut in en ik pak een bikini uit de kast. Ik kleed me om en trek mijn kleren er weer overheen. Ik haal even een borstel door mijn haar en doe het weer even goed en bekijk mezelf even in de spiegel en ik glimlach tevreden. Ik ga mijn hut weer uit en klim weer naar beneden en ga weer op weg terug naar het kamp.

    Roww schreef:
    [Pff, You should know me better,
    Roww is LAZYY x'd Ik laat jullie lekker quoten, ik ga niet zoeken. Grote kans dat ik er overheen lees :')]
    Jake Jail||Werewolf
    "Dude! Kalmaan, ze is oud genoeg om voor zichzelf te zorgen?" Zeg ik met opgetrokken wenkbrauw tegen haar vader.
    Ik glimlach licht als Felice weer naast me komt zitten en ik kijk even argwanend naar haar vader, ik mocht die man niet zo. Nooit gedaan ook, want Jake hield niet van regen en datsoort shit waar je nat van werd.



    Felice Lily Firze
    'Pap, laat me gewoon met rust. Ik kan voor mezelf zorgen.' Mijn vader werpt me een kwade blik toe en verdwijnt dan. 'Sorry dat je dit moest meemaken.' Ik leg mijn arm om zijn middel. 'Mijn vader is soms wat overbezorgd. Iets wat erg irritant is, maarja, ik ben de halfzus van Hercules, dus wat wil je.' Ik leg mijn hoofd op Jakes schouder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Yeah, xVanilla went HallowsEve


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    'Nee, dat komt wel goed,' antwoordt hij. Ik knik lichtjes. Als hij het koud krijgt zegt hij het vast wel. Hij wrijft met zijn hand over mijn rug wat er fijn voelt, en ik word er meer warm van.
    Hij lacht zacht en schudt zijn hoofd. 'Dat weet je nu toch ondertussen wel? Ik moet je echt teleurstellen, je wordt opgewarmt door een simpele man,' grinnikt hij. Ik kijk hem wat teleurgesteld aan. 'Ben je echt geen piraat?' vraag ik zacht. 'Want dan zal ik een andere kapitein moeten zoeken'. Ik zucht zachtjes en leg mijn hoofd weer op zijn borstkas. Dat komt morgen wel.
    Doordat mijn hoofd op zijn borstkas ligt hoor ik zijn hartslag. 'Ik hoor je hartslag,' glimlach ik. Mijn hand waar ik net cirkeltjes mee tekende leg ik nu plat op zijn borstkas. 'Ik voel je hartslag nu ook,' lach ik zacht. 'Voel jij zo mijn hartslag ook?' vraag ik terwijl ik zijn hand op mijn borst leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze kijkt me teleurgesteld aan. "Ben je echt geen piraat?" vraagt ze zacht. "Want an zal ik een andere kapiteit moeten zoeken." Ze zucht zacht en legt haar hoofd weer op mijn borstkas. "Sorry." mompel ik verontschuldigend. Ik blijf zacht doorwrijven over haar rug, aangezien ze er niet over klaagt denk ik dat het helpt of dat ze het tenminste prettig vind.
    "Ik hoor je hartslag." glimlacht ze. De hand die daarnet cirkeltjes op mijn borstkas tekende, legt ze nu plat neer. "Ik voel je hartslag nu ook." lacht ze zacht en ik moet toch grinniken. Ze heeft niet eens door hoe absurd hard hij op het moment slaat. "Voel jij mijn hartslag ook?' vraagt ze dan terwijl ze haar hand op haar borst leg.
    Ik hap even naar adem en voel mijn hart een slag overslaan, waarna hij nog harder begint te kloppen. Nu krijg ik het echt wel warm. Onder mijn hand voel ik wel haar hartslag. "Ja." antwoord ik fluisterend. Ik kan het niet laten om mijn duim zacht te bewegen waardoor die over haar borst strijkt. Ik trek daarna snel mijn hand terug en leg die voor de zekerheid weer op haar rug neer. "Ben je al droog genoeg voor je kleding?" vraag ik vervolgens hees.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Ik hoor hem naar adem happen en voel dat zijn hartslag even hapert en dan sneller gaat. Fronsend kijk ik hem aan en haal ik mijn hand van zijn borstkas. 'Je hart doet raar,' mompel ik.
    'Ja,' antwoordt hij fluisterend op mijn vraag. Hij beweegt zijn duim, die daardoor over mijn borst streelt wat er fijn voelt. Dan trekt hij helaas zijn hand terug en legt die weer op mijn rug. 'Ben je al droog genoeg voor je kleding,' vraagt hij hees. Ik voel even aan mijn onderbroek en BH en schudt mijn hoofd. 'Mijn BH is nog nat,' antwoord ik. Ik zou mijn BH uit kunnen doen, dan droogt die misschien sneller maar dan krijg ik het denk ik alleen maar nog kouder.
    Ik zucht even, kijk naar Liam en leg dan zijn hand weer op mijn borst, nu met mijn hand er nog opgedrukt zodat hij zijn hand niet zomaar kan wegtrekken. 'Doe wat je net deed,' beveel ik hem. 'Dat voelde fijn'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze kijkt me fronsend aan en haalt haar hand van mijn borstkas af. "Je hart doet raar." mompelt ze en ik word rood. Na mijn vraag voelt ze aan haar onderbrok en BH en schud haar hofd. "Mjn BH is nog nat." antwoord ze. "Oh, dan moeten we nog even wachten..." antwoord ik zacht. Niet dat ik dat zo heel erg vind. Dan zucht ze even, kijkt ze naar mij en legt mijn hand terug op haar borst, met haar hand er op gedrukt zodat ik hem niet zomaar terug kan trekken. "Doe wat je net deed." beveelt ze me. "Dat voelde fijn."
    Ik word opnieuw rood en knik lichtjes, maar ik doe het nog niet gelijk. "Oké, maar..." begin ik aarzelend. "Je weet toch dat ik dat niet mag doen?" vraag ik voor de zekerheid. Toch doe ik het, terwijl ik het dondersgoed weet. Dit heeft niets met de drank te maken. Ik doe het weer, ik strijk zacht met mijn duim over haar borst heen en bijt zacht op mijn lip. Dit keer is er geen afleiding genoeg, het begint nu echt te groeien in mijn ondergoed.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Hij krijgt weer een rond hoofd, waardoor ik lichtjes frons. 'Waarom word je steeds zo rood?' vraag ik. 'Niet dat het erg is hoor, het ziet er wel schattig uit,' vervolg ik snel en ik streel even met mijn vingers over zijn rode wangen.
    'Oké, maar...' begint hij aarzelend. 'Je weet toch dat ik dat niet mag doen?' vraag hij. Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet uit of het wel of niet mag. Dan moeten ze al die wetten maar niet zo ingewikkeld maken'. Ik glimlach tevreden als hij het weer doet en druk een kus op zijn lippen als hij het weer doet, als een bedankje. Mijn hoofd leg ik op zijn borstkas. Voor een paar seconden houd ik mijn ogen gesloten, er komt een zacht, genietend geluidje over mijn lippen en ik nestel me meer tegen zijn borstkas aan. Ik voel iets tegen mijn been aan prikken maar daar besteed ik geen aandacht aan en ik sla mijn armen losjes rond zijn nek. Mijn hoofd breng ik dichter naar de zijne en als onze voorhoofden tegen elkaar aandrukken stop ik. Er zit nog een kleine centimeter tussen onze lippen. 'Weetje,' begin ik. 'Eigenlijk is het wel handig dat je geen piraat bent, dan hoeven we morgen geen boot te bouwen,' glimlach ik. 'Maar dan moeten we nog wel iets anders verzinnen om te doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    "Waarom word je steeds zo rood?" vraagt ze. "Niet dat het erg is hoor, het zieter wel schattig uit." vervolgt ze snel en streelt even met haar vingers over mijn rode wangen. Mijn ademhaling hapert iets en ik kijk een beetje weg van haar, maar antwoord niet. Het is zo ook wel beschamend genoeg. Dit meisje van zeventien is een stuk minder nerveus en zenuwachtig dan ik, een volwassen man van 25. Zoveel verschil is het nou ook weer niet, maar het feit dat ze minderjarig is, is al erg genoeg.
    "Mij maakt het niet uit of het wel of niet mag. Dan moeten ze al die wetten maar niet zo ingewikkeld maken." zegt ze en ze glimlacht tevreden als ikhet weer doe, waarna ze een kus op mijn lippen drukt als een bedankje, waardoor ik zacht zucht. Haar hoofd legt ze op mijn borstkas. "Zo ingewikkeld is het nou ook weer niet." mompel ik tegen haar. Gewoon niets doen met leerlingen en minderjarigen, klaar. Maar ik ga er verder niet tegenin en blijf gewoon door gaan. Ja, ik wil het ook. Ze houd haar ogen gesloten en er komt een zacht, genietend geluidje over haar lippen, waarna ze zich meer tegen mijn borstkas aan nesteld. Ze slaat haar armen losjes rond mijn nek, haar hoofd brengt ze dichter naar die van mij en als onze voorhoofden tegen elkaar aan drukken, stopt ze. Er zit nog een kleine centimeter tussen onze lippen.
    "Weetje." begint ze. "Eigenlijk is het wel handig dat je geen piraat bent, dan hoeven we morgen geen boot te bouwen. Maar dan moeten we nog wel iets anders verzinnen om te doen." Ik grinnik er eventjes om en zak voorzichtig af met mijn hand die op haar rug lag, naar haar natte ondergoed. Zacht en voorzichtig leg ik hem daar neer. "Ik weet wel genoeg dingen die we kunnen doen, samen." fluister ik zacht tegen haar en mijn mondhoeken krullen nu om. Ik hou het gewoon niet meer tegen, omdat ze gewoon teveel aandringt en dingen doet waardoor het zo enorm moeilijk voor mij word. Ik vraag me af of ze het door heeft of het morgen sowieos nog herinnert. Het zou alleen maar beter zijn van niet, dan krijg ik geen problemen. Aan de andere kant voel ik me nu al schuldig omdat het zou betekenen dat ik haar misbruik en dat wil ik niet.


    Your make-up is terrible

    [Ben ik weeeeeer (:
    Waar moet ik op reagerenn?? (:]


    Little do you know

    HallowsEve schreef:
    (...)


    Felice Lily Firze
    'Pap, laat me gewoon met rust. Ik kan voor mezelf zorgen.' Mijn vader werpt me een kwade blik toe en verdwijnt dan. 'Sorry dat je dit moest meemaken.' Ik leg mijn arm om zijn middel. 'Mijn vader is soms wat overbezorgd. Iets wat erg irritant is, maarja, ik ben de halfzus van Hercules, dus wat wil je.' Ik leg mijn hoofd op Jakes schouder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Iemand voor Sony ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Aurora?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen