• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stuttgart schreef:
    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik bloos even. 'Ik ben ook blij als jij blij bent.' Hij drukt zijn zachte lippen voor even weer op mijne. 'Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik vind het fijn als een jongen blijft zoals hij is, en jij bent echt geweldig.' Ik vertel heb net dat hij niet verlegen hoeft te zijn en intussen voel ik mijn wangen steeds meer rood worden.


    ~

    HallowsEve schreef:
    [Aurora?]


    [Heb je ook een jongen? Heb ik namelijk even zin in ;p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Haar broer Mason?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [kay (:]
    Sony Aileen
    Na een tijdje rondgezworven te hebben besluit ik maar om naar de boomhut te gaan. Ik ga er -licht boven de grond zwevend- heen. Als ik er zit merk ik Mason op. ,,Oh, hai Mason.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mason Virgo Magnae
    'Oh, hai Mason,' hoor ik achter me. Ik draai me om. 'Hoi Sony,' zeg ik alleen en staar dan terug naar waar ik daarnet naar staarde. Aurora, doe nu eens rustig. Er is niks om bang voor te zijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    Felice Lily Firze
    'Pap, laat me gewoon met rust. Ik kan voor mezelf zorgen.' Mijn vader werpt me een kwade blik toe en verdwijnt dan. 'Sorry dat je dit moest meemaken.' Ik leg mijn arm om zijn middel. 'Mijn vader is soms wat overbezorgd. Iets wat erg irritant is, maarja, ik ben de halfzus van Hercules, dus wat wil je.' Ik leg mijn hoofd op Jakes schouder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [goedenavond =)]

    [Good evening]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:


    Felice Lily Firze
    'Pap, laat me gewoon met rust. Ik kan voor mezelf zorgen.' Mijn vader werpt me een kwade blik toe en verdwijnt dan. 'Sorry dat je dit moest meemaken.' Ik leg mijn arm om zijn middel. 'Mijn vader is soms wat overbezorgd. Iets wat erg irritant is, maarja, ik ben de halfzus van Hercules, dus wat wil je.' Ik leg mijn hoofd op Jakes schouder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    Liam grinnikt even en laat zijn hand van mijn rug, naar mijn billen glijden waardoor ik het warmer begin te krijgen. Inmiddels heb ik het zo warm dat ik hem eigenlijk niet meer nodig heb maar ik zeg er niks van, dit staat wel fijn zo. 'Ik weet wel genoeg dingen die we kunnen doen, samen,' antwoordt hij fluisterend en zijn mondhoeken krullen om. Ik glimlach naar hem. 'Wat zouden we dan samen kunnen doen?' vraag ik nieuwsgierig. Mijn ene arm laat ik rond zijn nek liggen en met de andere hand glij ik naar zijn borstkas. 'We zouden een piraat van je kunnen maken,' zeg ik nadenkend.
    'Maar dan moeten we alsnog een boot bouwen, dat is zoveel werk,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze lijkt wel steeds warmer aan te voelen, maar ik zeg er maar niets van. Straks gaat ze weer weg, dat wil ik niet nu. Ze glimlacht dan naar mij. "Wat zouden we dan samen kunnen doen?" vraagt ze nieuwsgierig. Haar ene arm laat ze rond mijn nek liggen en met die andere glijd ze naar mijn borstkas. "We zouden een piraat van je knnen maken." zegt ze nadenkend. "Maar dan moeten we alsnog een boot bouwen, dat is zoveel werk." zucht ze.
    "Je houd wel erg veel van piraten, hé?" vraag ik grinnikend aan haar. "Ik dacht meer aan iets... luiere dingen." ga ik dan zacht verder. "We kunnen natuurlijk ook veel inspanning leveren." Er staan een klein grijnsje op mijn gezicht die ik iets probeer te verbergen. Ik schud gelijk met mijn hoofd. "Er zijn vast wel groepsactiviteiten die gedaan moeten worden." mompel ik snel.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    'Je houd wel erg veel van piraten, hé?' vraagt hij grinnikend. Ik haal mijn schouders op. 'Aliens zijn ook leuk,' zeg ik. 'Maar je kan iemand niet zomaar in een alien veranderen, dan is een piraat makkelijker. En jij lijkt meer op piraat dan op een alien, daarom zijn piraten leuker,' vervolg ik.
    'Ik dacht meer aan iets... luiere dingen,' zegt hij zacht. 'We kunnen natuurlijk ook veel inspanning leveren'. Er staat een kleine grijns op zijn gezicht die hij weg schudt. 'Er zijn vast wel groepsactiviteiten die gedaan moeten worden,' mompelt hij. Mijn gezicht betrekt. 'Ik wil geen groepsactiviteiten met hun doen, volgens mij vinden ze me niet aardig,' zeg ik zacht. 'Ik wil dingen met jou doen. Jij bent lief, warm en je lijkt op een piraat,' glimlach ik en ik wil weer een kus op zijn wang geven maar die komt per ongeluk op zijn mondhoek terecht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze haalt haar schouders op. ."Aliens zijn ook leuk." zegt ze. "Maar je kan iemand niet zomaar in een alien veranderen, dan is een piraat makkelijker. En jij lijkt meer op piraat dan op een alien, daarom zijn piraten leuker." vervolgt ze. Het duurt even voordat ik door heb wat ze nou eigenlijk gezegd heeft en ik probeer er niet op te reageren. Dronken mensen zijn eerlijk, toch?
    Het gezichtje van Arya betrekt. "Ik wil geen groepsactiviteiten met hun doen, volgens mij vinden ze me niet aardig." zegt ze zacht. "Ik wil dingen met jou doen. Jij bent lief, warm en je lijkt op een piraat." glimlacht ize en ze drukt een wat uit de koers geschoten kus op mijn mondhoek. Er ontsnapt een zachte zucht van mijn lippen.
    "Ik vind je wel leuk, dus maak je maar niet druk om de rest." zeg ik met een glimlachje. "Ik zou dan niet weten wat voor dingen we moeten doen, Arya... Het mag natuurlijk niet zo zijn dat we dit normaal ook gaan doen hé." probeer ik haar nog maar eens uit te leggen en ik kijk haar even serieus aan. Plotseling bedenk ik me dat ik haar zo wel los moet laten, stel je voor dat iemand ons zo ziet!


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Hij zucht zacht. 'Ik vind je wel leuk, dus maak je maar niet druk om de rest,' glimlacht hij. 'Ik zou dan niet weten wat voor dingen we moeten doen, Arya... Het mag natuurlijk niet zo zijn dat we dit normaal ook gaan doen hé'. Ik kijk hem wat fronsend aan. 'Wat bedoel je met dit?' vraag ik.
    Het geprik in mijn been begint nu wat irritant te worden en met een zucht kijk ik naar beneden. Als ik zie wat de oorzaak van het geprik is worden mijn ogen groot maar daarna verschijnt er een grijns op mijn gezicht. 'Ik denk dat ik al weet wat je bedoelt,' meld ik hem. Mijn hand die op zijn borstkas ligt laat ik langzaam naar beneden glijden, naar de rand van zijn boxer. Ik speel even met de stof er van, laat dan mijn hand lichtjes over zijn stijve heen glijden en uiteindelijk laat ik met een bonkend hart mijn hand zijn boxer in glijden waar ik hem weer begin te strelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ze kijkt me wat fronsend aan. "Wat bedoel je met dit?" vraagt ze en ik heb eigenlijk geen zin om het opnieuw uit te leggen. Even later kijkt ze met een zucht naar beneden. Haar ogen worden groot, ze heeft het dus gezien... Maar als ze me dan met een grijns aankijkt, is dat totaal onverwachts. "Ik denk dat ik al weet wat je bedoelt." meld ze me. Ik weet nu niet of ik opgelucht moet zijn of niet. Mijn ogen worden groot als ze met de hand die op mijn borstkas ligt, langzaam naar beneden glijd. Ze gaat langs de rand van mijn boxer en speelt wat met de rand. Ik hou mijn adem ondertussen in. Als ze met haar hand lichtjes over mijn stijve glijd, laat ik mijn adem er in een verlangende zucht uit. Uiteindelijk laat ze hem zelfs in mijn boxer glijden en ik voel hoe haar hart luid bonkt als ze hem opnieuw begint te strelen.
    Mijn grip op haar word iets steviger terwijl ik met mijn duim die nog altijd over haar borst heen streel, iets harder begint te strelen en ik kreun zachtjes van het plotselinge en vooral onverwachte genot. "Ja, dit dus." zucht ik zacht. "Lijkt me... niet zo'n goed idee." zeg ik met tegenzin en een haperende stem doordat mijn concentratie groot en deels weg is en gericht is op haar handelingen. Haar handen zijn zo zacht dat het alleen maar lekkerder voelt. Misschien ook omdat het gewoon zo lang geleden is, maar het wind me enorm op, wat ook te zien is aan mijn blik. Ik sluit mijn ogen even zodat ze het niet hoeft te zien.


    Your make-up is terrible