• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Daniël' roep ik en probeer mijn hoofd een beetje schuin te draaien zodat ik hem kan aankijken. Als hij mijn hand pakt glimlach ik even en voel me meteen opgelucht. 'I..ik heb niks' zeg ik zacht en probeer met mijn vrije hand het touw losser te krijgen. 'Wie heeft dit geflikt?' roep ik hard en kijk rond. 'Daniël ik vind dit niet leuk, ik ben best wel bang.' Ik slik moeilijk en merk dat ik bloos.


    ~

    Liam Peyton Holmes

    "Maar je bent geen leraar, je bent tch een piraat?" vraagt ze aarzelend, maar nog altijd met haar rug naar mij toe. "Dat had je je dan maar eerder moeten bedenken hé." zucht ze dan op mijn gemompel. Ik word langzaam gek van haar, hoewel ik nog half verdoofd ben van haar lippen die ik op de mijne voelde, zo zacht, zo vrouwelijk... Mijn andere gedachten worden gelijk onderdrukt als ze weer verder begint te praten.
    "Acht jaar is niks. Sommige mensen schelen wel tien jaar." is het enige wat ze zegt. Hierna opent ze haar ogen en kijkt ze me voor een paar seconden aan om vervolgens op wat onhandig te staan waardoor mijn handen van haar schouders vallen. "Ik ga. Je bent niet lief meer." meld ze. Ze draait zich om en begin wankelend richting het bos te lopen. Ik kijk haar even fronsend na, meent ze dat nou? Waarom denkt ze alleen daar aan. Ik sta snel op en neem haar mee verder het bos in, zodat niemand ons kan zien. Daar druk ik haar zacht tegen een boom aan.
    "Dus jij vind het geen enkel probleem om je vieze, enge en eenzame leraar die acht jaar ouder is te zoenen?" vraag ik aan haar en met mijn stomme kop druk ik abrupt mijn lippen op die van haar, waarna ik mijn handen aan weerszijden van haar gezicht plaats zodat ze haar hoofd niet zomaar weg kan trekken. Ik wil dit eigenlijk alleen doen om haar een lesje te leren zodat ze het niet meer doet, maar haar lippen smaken zo lekker...


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Ik sta nog maar net in het bos als iemand me ineens bij mijn arm pakt, mij verder het bos in trekt en zacht tegen een boom duwt. Wat verward kijk ik recht in Holmes gezicht.
    'Dus jij vind het geen enkel probleem om je vieze, enge en eenzame leraar die acht jaar ouder is te zoenen?' vraagt hij. Voordat ik ook maar kan antwoorden drukt hij ineens zijn lippen op de mijne en voel ik zijn zachte, warme handen op de weerszijden van mijn gezicht. Voor een paar seconden blijf ik verstijfd staan waarna er een rilling over mijn rug loopt. Dan kom ik bij zinnen. Piraten houden niet van jonge meisjes. Misschien is hij gek of ziek aan het worden en doet hij daarom ineens zo raar. Mijn handen plaats ik op zijn borstkas, om hem weg te duwen, maar als ik zijn gespierde borstkas onder mijn vingers voel glij ik onbewust met mijn handen er over heen. Ik heb pas door dat ik met mijn handen tot zijn broekrand ben afgezakt als ik zijn riem voel. Snel trek ik mijn handen terug. Ik kom steeds meer in de verleiding om hem terug te kussen dus ik plaats mijn handen weer op zijn borstkas en geef hem tevergeefs een duwtje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Hale

    Ze verstijft even onder mijn kus, ik aarzel even maar ga gewoon door. Dan voel ik haar handen op mijn borstkas en voel ik de warmte door mijn witte hemd heen. Ze glijd er over heen naar beneden, al snel raakt de mijn broekriem waardoor mijn hart onwillekeurig sneller begin te kloppen en mijn ademhaling versnelt. Daar is al jaren niemand anders geweest dan mijn rechterhand. Tsja, tijdsgebrek en weinig zin in zeurende vrouwen. Ineens trekt ze snel haar handen terug, waarschijnlijk beseft ze waar ze mee bezig is. Dan plaatst ze haar handen op mijn borstkas en geeft me een duwtje, één die ik amper opmerk.
    Ik ga iets teveel op in die kus, waardoor ik mijn handen verplaats naar heupen en mijn lichaam vervolgens tegen haar aan druk. Ik heb niet eens door hoe ik misbruik maak van een dronken studente. Ik bijt zacht op haar onderlip en trek haar bij haar heupen tegen mijn onderlichaam aan. Mijn hart bonkt nog altijd ergens halverwege in mijn keel, het overstemt alle geluiden in het bos ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Liam gaat meer in op de kus en legt zijn handen op mijn heupen. Even later voel ik zijn warme lichaam tegen mij aandrukken. Een verward gevoel trekt door me heen. Misschien houden piraten toch van jonge meisjes, of ik hij geen piraat maar iets anders, een weerwolf of zoiets.
    Als hij zachtjes op mijn onderlip bijt grijp ik haast automatisch zijn witte hemd vast, terwijl ik nog steeds niet goed weet of ik hem wel of niet nog een keer moet proberen weg te duwen. Zijn handen, die nog steeds op mijn heupen liggen, trekken me tegen zijn onderlichaam aan. Langzaam haal ik mijn lippen van elkaar en nog steeds wat aarzelend laat ik mijn tong over zijn lippen glijden. Één van mijn handen laat ik naar zijn nek glijden en met de andere blijf ik zijn hemd vasthouden. Ergens diep van binnen zegt een stemmetje dat dit niet hoort maar daar trek ik me niks van aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Als ik op haar onderlip bijt, voel ik hoe ze mijn witte hemd vast grijpt. Het zorgt ervoor dat ik me nog amper in kan houden, zeker als haar lippen van elkaar gaan en ik haar tong aarzelend over mijn lippen voel gaan. Haar ene hand glijd naar mijn nek en met haar andere blijft ze mijn hemd vast houden. Ik open nu mijn lippen ook een stukje terwijl ik zacht begin te hijgen. Dan zorg ik ervoor dat mijn tong zacht die van haar ontmoet.
    Ik besef me ineens maar al te goed hoe slecht ik bezig ben. Abrupt maak ik mezelf los van Arya en duw ik haar iets van mij af. Mijn armen laat ik snel langs mijn lichaam hangen. "Oh, Arya. Het spijt me echt heel erg..." mompel ik, mezelf afvragend waarom ze me niet gestopt heeft. Ze dronken kan ze toch niet zijn, dat ze mij wilt zoenen? "Vergeef me alsjeblieft, dit was helemaal niet mijn bedoeling." Ik laat mijn donkere ogen over haar gezicht heen schieten, op zoek naar een reactie.


    Your make-up is terrible

    [WOAW! D: *Shocking face* Just.. WOAW! O.O
    Ik ben er weer *Still Shocked*]
    Jake Jail||WereWolf
    Ik grinnik en doe mijn jas weer normaal aan "Ja, veel beter" Zeg ik met een scheve grijns.
    "Wat zou ik toch zonder jou moeten? Zonder jou was ik namenlijk kletsnat geregend nu" Ik lach zachtjes,

    Daniël Hudson
    Ik glimlach even troostend "Ik.. Ik ben niet echt bang, alleen verward.." Zeg ik zacht "Welke gestoorde gek doet nu zoiets?" Ik kijk om me heen "Dan ben je best ziek, als je zulke dingen flikt.." Zeg ik grinnikend,


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik zucht en kijk naar de lucht. 'Ik slaap liever met je in de tent dan dat we zo vast gebonden zijn met een boom tussen ons in.' Ik bloos even en probeer weer mijn hand los te krijgen. 'Heb je nog een ander idee?' Vraag ik. Ik ben het zo met hem eens, welk ziek persoon doet zoiets nou?


    ~

    Sony Aileen
    Ik rijs op en mijn gedaante van water is nu duidelijk te zien. ,,Alex is niet ziek.,, zeg ik. dit keer niet met de hypnose, met met een koude, kille stem. Mijn ogen staan donker. Ik kom tot vlak voor het gezicht van de jongen, laat een druppel water op zijn shirt vallen. ,,Boe,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roww schreef:
    [WOAW! D: *Shocking face* Just.. WOAW! O.O
    Ik ben er weer *Still Shocked*]
    Jake Jail||WereWolf
    Ik grinnik en doe mijn jas weer normaal aan "Ja, veel beter" Zeg ik met een scheve grijns.
    "Wat zou ik toch zonder jou moeten? Zonder jou was ik namenlijk kletsnat geregend nu" Ik lach zachtjes,

    Daniël Hudson
    Ik glimlach even troostend "Ik.. Ik ben niet echt bang, alleen verward.." Zeg ik zacht "Welke gestoorde gek doet nu zoiets?" Ik kijk om me heen "Dan ben je best ziek, als je zulke dingen flikt.." Zeg ik grinnikend,


    Felice Lily Firze
    'Wat je zonder mij zou moeten? Natregenen? Grapje.' Ik sla even kort mijn armen om hem heen. Dat zelfde gevoel als daarnet, maar dan vele malen sterker. Langzaam ga ik dichter tegen hem aan staan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Daniël Hudson
    Ik glimlach verveelt "Schrik?" Vraag ik dan. Ik was totaal niet snel bang. Oke, het was raar dat ze deels bestond uit water, ze zag er best raar uit. Maar bang? Nee, echt niet.
    "Wat moet je van ons?" Vraag ik dan boos "Waarom ben je zo harteloos om mensen pijn te doen? Mij doe je misschien geen pijn, maar anderen wel. En weetje, das toch best wel ziek?" Zeg ik dan, ik keek haar kil aan, ik was altijd al degene geweest die bijna nergens bang voor werd, maar dat had een reden. Mijn leven boeide me niks. Als ik gewond raakte, dan oke. Dan gebeurde dat maar, het maakte me helemaal niks meer uit. En als je zo gaat denken dan ben je niet meer bang te krijgen.

    [Rowena spreekt uit ervaring x'd]


    Little do you know

    Arya Raven Hale
    Hij haalt zijn lippen ook van elkaar waardoor ik hem zachtjes kan horen hijgen. Zijn tong strijkt zachtjes langs de mijne maar voordat ik daarop kan reageer laat hij me plotseling los en duwt hij me iets van zich af. Verward en niet-begrijpend kijk ik hem aan, wat wil hij nu dan?
    'Oh, Arya. Het spijt me echt heel erg...' mompelt hij. 'Vergeef me alsjeblieft, dit was helemaal niet mijn bedoeling'. Zijn donkere ogen bestuderen mijn gezicht.
    'Ik snap het niet,' zeg ik zacht. 'Houden piraten nu wel of niet van jonge meisjes? Het ene moment doe jij wel alsof het zou is maar het volgende moment niet meer'. Er verschijnt een lichte frons op mijn gezicht. Vaagjes dringt het tot me door dat hij iets heeft gedaan wat niet mag, wat mij alleen nog maar verwarder maakt. Een diepe zucht komt over mijn volle lippen. 'Jij bent echt heel erg verwarrend,' zeg ik op een wat beschuldigende toon. 'Wat mag nou niet dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jake Jail||Werewolf
    Ik grinnikte om haar grapje, "Achja.. Dat merk ik" Zeg ik lachend.
    Als ze haar armen om me heen slaat glimlach ik even licht, "Weet jij misschien of het vannacht volle maan is..?" Vraag ik dan zacht, ik grinnikte zacht, ze wist vast wel wat ik met die vraag bedoelde. Bijna iedereen in dit bos had wel een aanvaring met Weerwolf Jake gehad.


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Wie is daar?' Vraag ik. Ik slik moeilijk en kan helemaal niks zien. Ik knijp in Daniel zijn hand en hou mijn adem in. Ik vroeg me af waarom Daniel zo kalm was. 'Maak ons los' roep ik en slik.


    ~

    Sony Aileen
    ,,Wat zeg je? Gaan we zo maar staan beschuldigen terwijl we niks weten?,, ik tuit afkeurend mijn lippen. ,,Ik weet niet wie het wel gedaan heeft? maar dit komt voor mij over als amateuristisch.,, godzijdank was ik ,geboren, met de gave om te liegen. Ik ging zitten. ,,Zo, en wat wilde je nu gaan doen?,,

    (sorry voor de leestekens, maar mijn bovenstreepje knopje is stuk ):]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.