• Echt hè.
    Wij gisteren hockeyen, wordt ik onderuitgehaald met een vol doorgezwaaide flats. Op een NAT veld met heel veel zand. Ik gleed helemaal door en nam een tegenstander mee in mijn val haha
    En nu heb ik een wond op mijn knie. Bah toch!
    Je kan het niet lekker laten drogen ofzo, omdat het geen rokjes, of korte broekjes weer is. Dus nu lekker een trainingsbroek tot op boven mijn knie opgerolt. En maar hopen dat het snel droogt. Het is ook helemaal blauw -.-

    Maargoed, jullie nog wat te melden?


    Miep

    Ik heb chips :]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik had chips ):


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sandrachips schreef:
    Ik heb chips :]


    Jacco!
    heb je niet geleerd om te delen? Want ik heb een auwe knie(krul)


    Miep

    Ik heb koekjes(cat).


    The odds are néver in our favor.

    Kenickie schreef:
    (...)

    Jacco!
    heb je niet geleerd om te delen? Want ik heb een auwe knie(krul)
    En omdat je een zere knie hebt, moet je chips eten? Noekkie?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb zo'n godvergeten hekel aan zandvelden, vooral als ze net nieuw zand erop pleuren juist als de herfst begint, stelletje eikels. Daarom is het fijn om in een hoger team te zitten en dan hoog te spelen: Je hebt meetsal waterveld, goede trainers en als je uit speelt, zit je ook op goede velden. Ik heb dat alleen in de D1 en in de C2 gehad. Nu ben ik holadijee gestopt met die sport, dus nu kan ik mijn huid rust geven van dat kut zand. But, arme jij. :C


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sandrachips schreef:
    (...)En omdat je een zere knie hebt, moet je chips eten? Noekkie?


    Ja :'D
    want ik ben zielig. En omdat jij aardig bent mag ik vast wel een beetje...


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    Ja :'D
    want ik ben zielig. En omdat jij aardig bent mag ik vast wel een beetje...
    Kom maar halen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sverige schreef:
    Ik heb zo'n godvergeten hekel aan zandvelden, vooral als ze net nieuw zand erop pleuren juist als de herfst begint, stelletje eikels. Daarom is het fijn om in een hoger team te zitten en dan hoog te spelen: Je hebt meetsal waterveld, goede trainers en als je uit speelt, zit je ook op goede velden. Ik heb dat alleen in de D1 en in de C2 gehad. Nu ben ik holadijee gestopt met die sport, dus nu kan ik mijn huid rust geven van dat kut zand. But, arme jij. :C


    Ja maar het was zo'n pauperclubje... Kunnen geen goed waterveld of semi waterveld betalen x)
    Plus het feit dat wij een klein clubje zijn en altijd de &*&#^*^# velden krijgen. terwijl we wel mooi bovenaanstaan.
    poor us...


    Miep

    Sandrachips schreef:
    (...)Kom maar halen


    kom maar brengen Takkie


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    kom maar brengen Takkie
    Nee, ik ben te lui


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Nee, ik ben te lui


    En ik ben gewond.
    Ik ga even mijn knie Föhnen:Y)


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    Ja maar het was zo'n pauperclubje... Kunnen geen goed waterveld of semi waterveld betalen x)
    Plus het feit dat wij een klein clubje zijn en altijd de &*&#^*^# velden krijgen. terwijl we wel mooi bovenaanstaan.
    poor us...


    Ligt eraan welke klasse je speelt, maakt niets uit in welk team je speelt. Als clubs genoeg geld hebben is het ideaal, maar of je erop mag spelen ligt aan je team en de klasse. Een paar jaar geleden spelen meisjes B in de kruisfinales van de hoogste klasse, toen moesten ze tegen Rotjeknor (oké, Rotterdam, maar die wijven waren kapot vervelend aan het doen, dus gilden wij telkens ''ROTJEKNOOOOOR'').


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben gister ook keihard gevallen over iemands stick--
    Ook kreeg ik een bal tegen mijn ribben aan.
    Maar we hebben gewonnen^^
    Ik heb taart(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kenickie schreef:
    (...)

    Ja maar het was zo'n pauperclubje... Kunnen geen goed waterveld of semi waterveld betalen x)
    Plus het feit dat wij een klein clubje zijn en altijd de &*&#^*^# velden krijgen. terwijl we wel mooi bovenaanstaan.
    poor us...

    Klinkt me bekend in de oren^^
    Alleen dat boven aan klopt niet--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."