• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [mijn topics]

    mismi schreef:
    [mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mismi schreef:
    [mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sony Aileen
    Ik knik en sta op. Ik neem mijn menselijke gedaante aan. 'Ik weet sowieso al welke we niet moeten nemen. Als het goed is herrinerd hij me niet meer, maar ik weet nog wel hoe hij er uit ziet. Hij heeft een soort radar als het om bovennatuurlijkheid gaat.'Ik pak voorzichtig zijn hand, en loop samen met Alex naar het kamp.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [MIJN TOPICSS (:]


    Little do you know

    Liam Peyton Holmes

    "Meneer Holmes?" hoor ik een voorzichtige stem, waar door ik op kijkt. Het is Arya weer, ze staat op een paar meter afstand te kijken. "Het spijt me echt heel erg van uw tent, maar ik kan me niet herinneren ik iets gedaan waardoor die kapot ging." Ze bijt op haar lip en houd haar blik op de grond gericht. Ik kom overeind en kijk naar haar. "En het spijt me van dat ik heb gezegd dat u een creep bent of één van de loservrienden van mijn broer." vervolg ze met een lichte frons op haar lieflijke gezichtje. "Maar dat kan ik me ook niet herinneren." zucht ze. Ze lijkt te twijfelen maar kijkt dan toch op naar mij. "U mag anders wel in mijn tent slapen, dan slaap ik wel in de open lucht."
    Ik schud met mijn hoofd en doe een aantal stappen dichterbij, maar blijf op een gepaste afstand van haar staan. "Het is al goed, meis." zeg ik op een zachte, zo vriendelijk mogelijke toon. "Blijf jij maar in je eigen tent, ik zoek wel iets om te slapen vanavond. Morgen haal ik wel een nieuwe tent in de winkel. Komt goed." glimlach ik bemoedigend naar haar. "Trouwens, hoe kan het dat je het niet meer herinnert?" vraag ik dan aan haar, met een opgetrokken wenkbrauw en ik kijk haar onderzoekend aan. Loog ze om het goed te maken of meent ze het?


    Arya Raven Hale
    Holmes schudt met zijn hoofd en doet een paar stappen mijn kant op. Ik wil al een paar stappen naar achteren doen maar hij blijft al staan. 'Het is al goed, meis,' zegt hij zacht en vriendelijk. Alweer dat meis, wat heeft hij daar toch mee? 'Blijf jij maar in je eigen tent, ik zoek wel iets om te slapen vanavond. Morgen haal ik wel een nieuwe tent in de winkel. Komt goed,' glimlacht hij. 'Trouwens, hoe kan het dat je het niet meer herinnert?' vraagt hij vervolgens met opgetrokken wenkbrauwen.
    Ik haal mijn schouders op en richt mijn grijsblauwe ogen weer op de grond. 'Nouja, soms slaapwandel ik,' mompel ik wat beschamend. 'En eh ja, dan doe ik soms nogal rare en onnozele dingen,' vervolg ik. 'Maar eh, hoe wil je aan een nieuwe tent komen we zitten hier in de middle of nowhere en ik denk niet dat er een kampwinkel of zoiets in de buurt is'. Ik zwijg eventjes voordat ik verder praat. 'En ik vind dat ik die tent dan moet betalen, ik heb hem tenslotte kapot gemaakt'. Mijn blik glijdt naar mijn tent, die zeker groot genoeg is voor twee personen. 'We zouden mijn tent kunnen delen,' stel ik voorzichtig voor waarna er een blos op mijn wangen komt.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ze staat op en neemt haar menslijke gedaante aan. "Ik weet sowieso al welke we niet moeten nemen. Als het goed is herinnert hij me niet meer, maar ik weet nog wel hoe hij eruit ziet. Hij heeft een soort radar als het om bovennatuurlijkheid gaat" zegt ze en ik knik even. Ze pakt voorzichtig mijn hand vast en begint te lopen. Ik pak haar hand ook vast en loop met haar mee. Als we vlak bij het kamp zijn klim ik een boom in en help haar er ook in.

    [Iemand voor Nathan? Of Stephani?
    Of Drew, maar Drew staat er nog niet bij maar hij bestaat wel, x'd]


    Little do you know

    Liam Peyton Holmes

    Ze haalt haar schouders op en richt haar grijsblauwe ogen op de grond, alweer. "Nouja, soms slaapwandel ik." mompelt ze en ze is er duidelijk beschaamd om. Ach, zou ik ook zijn als ik zulke dingen zou doen. "En eh ja, dan doe ik soms nogal rare en onnozele dingen." vervolgt ze en ik knik begrijpend. Het is iets waar zij vrij weinig aan kan doen, waar door mijn woede al gelijk helemaal wegebt.
    "Maar eh, hoe wil je aan een nieuwe tent komen we zitten hier in de middle of nowhere en ik denk niet dat er een kampwinkel of zoiets in de buurt is." Ik knik even, zij zwijgt als ik na denk. "En ik vind dat ik die tent dan moet betalen, ik heb hem tenslotte kapot gemaakt" Haar blik glijd af naar haar eigen tentje. "We zouden mijn tent kunnen delen." stelt ze voorzichtig voor waarna er een blos op haar wangen komt.
    Ik schud abrupt met mijn hoofd. "Nee, dat lijkt me helemaal geen goed idee. Niets tegen jou, maar daar zal ik nog wat problemen mee krijgen als we terug op school zijn." vertel ik haar serieus. "Morgenochtend bel ik gewoon een taxi en die brengt me wel naar de dichtsbijzijnde winkel waar ze tenten verkopen. Je hoeft helemaal niets te betalen, ik ben degene die geld verdient." beslis ik gelijk. Wauw, ik heb me nog nooit zo volwassen gevoeld, terwijl ik toch al 25 ben, al lang volwassen dus. Heel wat jaartjes meer dan zij. Ik kan toch ook moeilijk met haar in één tent gaan liggen?


    Your make-up is terrible

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Het is mooi hier", hoorde ik haar uit het niets zeggen. "Met volle maan is het hier nog mooier," zei ik en moest glimlachen door de gedachte, "dan heeft alles een prachtige, zilverwitte gloed." Ik dacht even na en kwam toen tot de conclusie dat het vannacht volle maan was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Arya Raven Hale
    Holmes schudt gelijk met zijn hoofd. 'Nee, dat lijkt me helemaal geen goed idee. Niets tegen jou, maar daar zal ik nog wat problemen mee krijgen als we terug op school zijn. Morgenochtend bel ik gewoon een taxi en die brengt me wel naar de dichtstbijzijnde winkel waar ze tenten verkopen. Je hoeft helemaal niets te betalen, ik ben degene die geld verdient,' beslist hij.
    Ik knik en voel mijn wangen nog warmer worden. Waar zat ik met mijn hoofd toen ik dat voorstelde? Ik lijk wel zo'n onnozele barbiepop. 'Tuurlijk, je hebt gelijk. Sorry, ik dacht niet na,' zeg ik zacht. 'Ik moet eh,' begin ik terwijl ik iets probeer te verzinnen wat ik moet doen. Alleen kan ik op niks komen waardoor er een ongemakkelijke stilte valt. 'Mijn spullen liggen nog bij de boom,' zeg ik dan ineens waarna ik me omdraai zonder nog op een reactie van Holmes te wachten. Snel loop ik naar de boom waar ik net zat en pak ik mijn spullen die er gelukkig nog liggen. Ik wacht even voordat ik weer terug loop.
    Na een paar minuten loop terug naar mijn tent, waarbij ik met een boogje om Holmes heen ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics]


    ~

    Daniël Hudson

    Ik glimlach "Ja, kan goed" Zeg ik met een glimlach.
    "Maargoed, wat gaan we nu doen?" vraag ik met een glimlachje waarna ik op het luchtbed ga zitten.


    Eleonora Luanna Lockwood

    'We kunnen eventueel een rondje door het bos gaan lopen?' vraag ik met een glimlach en ga naast hem zitten. 'Ik weet eigenlijk helemaal niet wat de bedoeling is van vandaag.'


    ~

    Daniël Hudson
    "Ik weet het ook niet, maar door het bos lopen lijkt me goed" Zeg ik met een glimlach waarna ik naar de rand van het veldje loop en dan met Eleonora het bos in loop.

    [Iemand voor Stephani? Drew? Of mijn nieuwste personage Jakee? :3
    Ik ben opdreef met personages maken :'D]


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Het is hier best mooi' glimlach en kijk rond. De vogels fluiten en de zon scheen. 'Ben je vaker wezen kamperen?' vraag ik. Ik merk dat hij al minder verlegen is en het gaat bij mij ook beter.


    ~