• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arya Raven Hale
    Hij pakt me steviger vast en hij begint wat harder te strelen met zijn duim waardoor ik net als hem zachtjes kreun. 'Ja, dit dus,' zucht hij zacht. 'Lijkt me...niet zo'n goed idee'. Zijn stem hapert en het klinkt alsof hij het met tegen zin zegt. 'Dat maakt nu niet uit,' fluister ik zacht en wat hees tegen zijn lippen waarna ik mijn lippen helemaal op de zijne druk. Ik dwing hem zijn mond open te doen en strijk zachtjes met mijn tong langs de zijne terwijl ik door blijf gaan met het strelen van zijn stijve, waar ik steeds wat sneller en harder met mijn hand beweeg. Ik zuig verlangend aan zijn onderlip waarna ik mijn lippen naar zijn oor breng en zachtjes in zijn oorlel bijt. Mijn hand die net nog in zijn nek lag glijdt nu over zijn gespierde armen. Dan druk ik mezelf wat dichter tegen hem aan en begin ik met kusjes te geven in zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Ik hoor haar zacht kreunen als ik wat harder begin te strelen en ergens voelt dat wel goed. "Dat maakt nu niet uit." fluistert ze zacht en wat hees tegen mijn lippen, waarna ze haar lippen helemaal op de mijne druk. Ik kus haar lichtelijk terug, tot ze me dwingt om mijn mond open te doen. Ik geef wat aarzelend toe. Ik voel hoe ze met haar tong zacht langs die van mij strijkt, terwijl ze gewoon door blijft gaan met het strelen van mijn stijve, waar ze haar hand steeds iets sneller en harder beweegt. Dan zuigt ze verlangend aan mijn onderlip, waarna ze haar lippen naar mijn oor brengt en zacht in mijn oorlel bijt. Nu komt er een heel wat luidere kreun uit mijn mond. De hand die net nog in mijn nek lag, glijd nu over mijn gespierde armen. Dan drukt ze zichzelf wat dichter tegen me aan en begint ze kusjes in mijn nek te geven.
    Ik ril onder haar kusjes en hou haar verlangend tegen mij aan gedrukt, terwijl ik de luide kreunen uit mijn mond probeer te dempen. Heel even vraag ik me af hoe een zeventienjarige mij zo goed weet te bespelen, maar ik wil er niet stil bij blijven staan. Met mijn hand glij ik onder het vest dat ze aan heeft en klik ik haar bh gemakkelijk open. Met de hand die op haar borst lag, ga ik nu onder de losse bh en begin ik zo zacht met haar tepel te spelen. Ik weet dat ik dit niet toe mag staan of zelf iets mag doen, maar ik luister niet naar mijn geweten en ga gewoon verder. Met de hand die net haar bh heeft losgemaakt, glij ik weer naar beneden, in haar nog half natte onderbroek en nu begin ik haar ook zacht te strelen. Mijn ogen sluit ik genieten, mijn mond half open.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:59 ]


    Your make-up is terrible

    Stuttgart schreef:
    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik bloos even. 'Ik ben ook blij als jij blij bent.' Hij drukt zijn zachte lippen voor even weer op mijne. 'Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik vind het fijn als een jongen blijft zoals hij is, en jij bent echt geweldig.' Ik vertel heb net dat hij niet verlegen hoeft te zijn en intussen voel ik mijn wangen steeds meer rood worden.


    ~

    [Hii (:
    Ik ben er morgen waarschijnlijk niet dus ik vraag et nu even,
    Volgende week ben ik er niet en kan ik dus ook niet online komen, dus ik vroeg me af of iemand een samenvatting kan maken als ik terug ben enzo??
    Want ik heb er een hekel aan als er dingen gebeuren waar ik niks van weet :')
    Dusja, Als iemand zo aardig zou willen zijn om alles voor me bij te houden en een samenvatting te maken van wat er is gebeurd enzo..]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Hii (:
    Ik ben er morgen waarschijnlijk niet dus ik vraag et nu even,
    Volgende week ben ik er niet en kan ik dus ook niet online komen, dus ik vroeg me af of iemand een samenvatting kan maken als ik terug ben enzo??
    Want ik heb er een hekel aan als er dingen gebeuren waar ik niks van weet :')
    Dusja, Als iemand zo aardig zou willen zijn om alles voor me bij te houden en een samenvatting te maken van wat er is gebeurd enzo..]


    [Ik wil hier ook best een samenvatting voor je maken als je dan ook voor mij wilt reageren!]


    ~

    HallowsEve schreef:
    Felice Lily Firze
    'Pap, laat me gewoon met rust. Ik kan voor mezelf zorgen.' Mijn vader werpt me een kwade blik toe en verdwijnt dan. 'Sorry dat je dit moest meemaken.' Ik leg mijn arm om zijn middel. 'Mijn vader is soms wat overbezorgd. Iets wat erg irritant is, maarja, ik ben de halfzus van Hercules, dus wat wil je.' Ik leg mijn hoofd op Jakes schouder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Weetje nu Q zo veranderd is vind ik het wel minder makkelijk allemaal x'd]
    Daniël Hudson
    Ik glimlach en strijk een pluk haar achter haar oor "Je bent echt schattig als je bloost.."Fluister ik glimlachend.
    Ik ga met mijn handen achter mijn hoofd op mijn kussen liggen en kijk haar met een glimlach aan.
    "Je bent knap.. En lief.. En schattig" Som ik met een scheve grijns op.


    Little do you know

    [Roww! Wil je reageren op Felice?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jake Jail||Werewolf
    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd "Geeft niet hoor" Zeg ik met een glimlachje.
    Ze legde haar hoofd op mijn schouder en ik legde mijn arm rond haar middel.

    [Wooowp ik heb geen zin in volgende weeek! x'd]


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik bloos alleen maar meer en verberg mijn gezicht tegen zijn borst. 'Ik zeg net tegen jou dat je niet verlegen hoeft te zijn in mijn buurt en intussen ben ik zo rood als een tomaat.' Ik hef mijn hoofd even op en kijk zielig. 'Nog goede raad voor mij?' vraag ik en kijk hem lief aan.


    ~

    Felice Lily Firze
    'Gelukkig maar,' fluisterde ik. Hoelang zaten we daar?
    Kwartier, een halfuur? Ik onderbrak de stilte door Jake te kussen.
    Ik drukte rustig mijn lippen op de zijne. Rustig, maar met passie en liefde.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Daniël Hudson
    Ik lach zachtjes, "Vooral zo blijven" Zeg ik grinnikend
    "Hmm.. Zo rood als een tomaat zei je toch?" Ik keek haar even aan en schudde mijn hoofd "Nee, een tomaat is lekker, maar jij lbent niet zo rood als een tomaat" Ik grinnik zacht,


    Little do you know

    [WOAW! Onverwacht :')
    Net zo onverwacht als hetgeen wat gebeurd tussen Arya en die leraar x')]
    Jake Jail||Werewolf
    Een lichte schrik giert door mijn lichaam als ze me kust, het is.. zo plotseling. Maar die schrik weet ik te verbergen, en ergens vond ik het best fijn.
    Mijn hand legde ik neer op haar wang en kus haar vol passie terug. Uiteindelijk voelde het best goed..


    Little do you know

    [Hahahaha, I love surprises ^^]

    Felice Lily Firze
    Hij schrikt. Ik snap het wel. Ik kus hem plotseling.
    Maar ondanks dat hij schrok kust hij me vol passie terug en legde hij zijn hand op mijn wang.
    Ik ga met mijn hand door zijn haren. Heerlijk dit gevoel.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [halloww]