• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG I GO ONE DIRECTION OP NICKELODEON!!! Wel in het nederlands, maar dan nog OMGOMGOMGOMG]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arya Raven Hale
    'Omdat ik nog steeds je leraar bent en omdat jij nog steeds minderjarig bent,' zegt Holmes nadat hij zacht zuchtend zijn hoofd heeft geschud. 'Maar jij bent geen leraar, je bent toch een piraat?' vraag ik, nu wel wat aarzelend maar met mijn rug nog steeds naar hem toegekeerd.
    'Ik wil helemaal geen boot en stuurman,' zucht hij geïrriteerd. 'Ik had helemaal nooit mee moeten komen naar dit kamp,' hoor ik hem dan mompelen. 'Dat had je je dan maar eerder moeten bedenken hé,' zucht ik. 'Arya, nu moet je even goed je best doen om te luisteren'. Hij pakt me bij mijn schouders vast en draait me om. Ik doe mijn ogen dicht zodat ik hem nog steeds niet hoef te zien. 'Ik ben acht jaar ouder dan jou en je bent minderjarig. Je kan me niet zomaar kussen. Dan raak ik mijn baan kwijt en krijg ik nooit meer een nieuwe baan, snap je dat?' vraagt hij langzaam. 'Acht jaar is niks. Sommige mensen schelen wel tien jaar,' is het enige wat ik zeg. Hierna open ik mijn ogen en kijk ik Holmes voor een paar seconden aan om vervolgens op wat onhandig te staan waardoor zijn handen van mijn schouders vallen. 'Ik ga. Je bent niet lief meer,' meld ik Holmes. Ik draai me om en begin wankelend richting het bos te lopen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [umg, moest ik nog ergens op reageren? ;$]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:27 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [umg, moest ik nog ergens op reageren? ;$]


    [Op Daniël en Eleonora:)Zal wel ff quoten:)]


    ~

    Roww schreef:
    Daniël Hudson
    Ik knik en loop achter de persoon aan. Daniël! Nee! hoorde ik een stem in mijn hoofd, maar ik negeerde het compleet..
    Daniël! Stop! Draai je om! Negeer dit! Roept de stem weer.
    Ik blijf gewoon achter de persoon aanlopen, het gezang was best mooi..


    ~

    Stuttgart schreef:
    Eleonora Luanna Lockwood

    De stem zegt dat ik moet volgen. Ik doe een paar stappen in de richting van de stem. Het doet nog steeds pijn en ergens klinkt het niet goed, maar ik kan niet anders. Zwijgend loop ik verder. Ik was hier met Daniël, waarom kon hij niks?

    [Ben nu weer onderweg naar huis:)]


    ~

    mismi schreef:
    (...)
    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ze kijkt de jongen aan en zegt tegen hun dat ze haar moet volgen. Ze laat zich langzaam uit de boom zakken en kijkt even naar ze om en volg haar en laat mezelf uit de boom glijden. Ze begint langzaam haar menselijke uiterlijk te verliezen en haar glimlach verandert in een sluwe grijns. Ze blijft zingen en loopt verder het bos in terwijl de twee haar volgen en ik loop erachter aan.

    mismi schreef:
    (...)


    [Sorry, die hoorde er ook nog bij:$]


    ~

    Sony Aileen
    Mijn zang wordt steeds luider en glimlachend blijf ik doorlopen. Ik heb het gevoel dat we ongeveer 2 kilometer hebben gelopen uiteindelijk. Dat leek me wel genoeg voor de eerste avond, dacht ik zo. Ik liep nog een klein eindje door en liet me uiteenvallen, en als niets meer dan water lag ik op de grond. Dit was het einde van de hypnose, omdat ze me niet meer konden zien. Ik knikte naar Alex, als teken dat hij ze vast kon maken. Dit kon nog leuk gaan worden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Na een flink stuk te hebben gelopen staat Sony stil en valt ze uiteen in water. Ze knikt nog even ten teken dat ik ze vast kan maken. Ik manifesteer snel een touw om hun en maak ze vast aan een boom en klim vervolgens een boom in zodat ze me zullen zien. Anders kan ik straks het kamp niet meer inlopen.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik voelde me net een zombie, steeds maar achter dat zelfde geluid aan. Opeens hoor ik niks meer, maar kan ook niet goed ontwaken uit die trance. Ik wilde het weer horen. 'Hallo?' zeg ik en krijg langzaam mijn ogen open. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en kijk rond. 'H..hallo?' vraag ik nog een keer, alleen nu iets harder.


    ~

    xVanilla schreef:
    Felice Lily Firze
    'Jup, inderdaad.' Ik krijg onderdak van een jas en ga tegen Jake staan. 'Wat mijn vader allemaal niet kan doen.'


    Jake Jail||Werewolf
    Ik grinnik "Kun je hem dan niet vragen of hij wil stoppen met die regen?" Vraag ik grinnikend. "Die bomen werken wel als een soort paraplu maar echt heel goed werkt het niet" Ik zucht een beetje geirriteerd. Was ik nu maar in mijn hut,

    Daniël Hudson
    Ik schud verward mijn hoofd en ineens word ik vastgemaakt aan een boom "Wat..?!" Vraag ik terwijl ik me in de meest mogelijke houdingen wring maar niks helpt. Ik vloekte even binnsemonds en keek naar Eleonora waarna ik haar hand probeerde vast te pakken, wat me lukte "Heb jij misschien iets in je zakken..?" Vraag ik dan hulpeloos. Ik had enkel mijn mobiel.. Mijn mobiel! Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak "Damn, geen bereik!" Ik zucht "Dit zit echt strak.." Ik kreun zeurend en probeer me weer los te wringen, niks helpt..


    Little do you know

    [Nu ik overal op gereageerd heb ga ik douchen x'd
    Ben er morgen weer :')
    ByeByeoss! <33
    Loveyou all :')
    NightNightt ×××]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Nu ik overal op gereageerd heb ga ik douchen x'd
    Ben er morgen weer :')
    ByeByeoss! <33
    Loveyou all :')
    NightNightt ×××]


    [Meehh ga je nu alweer(huil)]


    ~

    Felice Lily Firze
    'Pap, stop hier eens mee,' grom ik. Ik word kwaad en zet mijn electriciteit aan. Ik schiet een bliksemschicht naar boven en het stopt met regenen. 'Beter zo?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen