• Ik kwam gister dit plaatje tegen, en het houd me echt bezig.
    En het probleem is dat ik de vraag niet kan beantwoorden


    Dus wat zouden jullie antwoorden als jou deze vraag gesteld word ?


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Liefde vind ik eigenlijk heel verschillend van pijn. Liefde kan voor iedereen anders zijn; het kan goed voelen, raar, warm. En pijn is gewoon niet prettig om te voelen. Het hangt er maar net af, van hoe je liefde ervaart.


    The odds are néver in our favor.

    Liefde is een gevoel dat fijn is. Waar je, je prettig van gaat voelen.
    Pijn is ongemakkelijk en zorgt voor verdriet.

    Het probleem is inderdaad altijd dat mensen het verschil niet weten. Love hurts. Fuck it! Liefde doet geen pijn. Verlaten worden doet pijn, een gebroken hart doet pijn, bedrogen worden doet pijn. Liefde is juist datgene wat het beter laat voelen. Het is het enige wat al die pijn weg kan nemen. Want lief gehebben worden is het beste gevoel op aarde. Alleen mensen realiseren dat niet.


    I can't even think straight.

    Kyoshi schreef:
    Liefde vind ik eigenlijk heel verschillend van pijn. Liefde kan voor iedereen anders zijn; het kan goed voelen, raar, warm. En pijn is gewoon niet prettig om te voelen. Het hangt er maar net af, van hoe je liefde ervaart.


    26 - 02 - '16

    Das wel een goede. Maar het is best simpel. Liefde en pijn zijn twee hele verschillende dingen, alleen, je kunt pijn krijgen van de liefde. Maar andersom ook, door pijn kun je juist liefde krijgen. Die twee gaan vaak wel samen. :)
    Als je veel pijn en verdriet hebt, je bent ongelukkig, schuilt er altijd wel een beetje liefde om de hoek. Daar geloof ik ook heilig in, het is mij zelf een paar keer overkomen. Maar liefde kan je ook pijn doen, als het niet wederzijds is of als je ruzie hebt, iemand is vreemdgegaan of welke reden dan ook.
    Toch vind ik dat het twee hele aparte dingen zijn, liefde is verschrikkelijk mooi en als je eenmaal weet wat het is wil je niet meer zonder zitten. ;) En pijn, dat voel je ja, maar dat kun je helaas nooit voorkomen. Naar mijn mening zijn beide kanten aan elkaar verbonden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kyoshi schreef:
    Liefde vind ik eigenlijk heel verschillend van pijn. Liefde kan voor iedereen anders zijn; het kan goed voelen, raar, warm. En pijn is gewoon niet prettig om te voelen. Het hangt er maar net af, van hoe je liefde ervaart.

    + * het houdt


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet het niet. Als ik denk aan pijn en liefde in één zin, dan denk ik dat het pijn doet als het uit is of dat je uit elkaar gaat, of zo iets.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Love: goed gevoel
    Hurt: geen goed gevoel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan hem ook niet echt beantwoorden :S maar het klinkt wel heel mooi... en als ik hem zou moeten beantwoorden zou ik zeggen dat pijn je alleen maar slecht laat voelen en opgelost kan worden met liefde, het kan ook vergeten worden met meer pijn maar dat lost het eigenlijk niet echt op, en liefde kan pijn doen maar het is het zelf niet. Liefde is veel meer, het bestaat zowel uit een goed en een slecht gevoel waarom zeggen we anders als we trouwen 'door goede en slechte tijden' zoiets wordt er toch gezegt? xd en pijn is denk ik meer alleen maar een manier hoe het op dat moment voelt..

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 10:24 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Kyoshi schreef:
    Liefde vind ik eigenlijk heel verschillend van pijn. Liefde kan voor iedereen anders zijn; het kan goed voelen, raar, warm. En pijn is gewoon niet prettig om te voelen. Het hangt er maar net af, van hoe je liefde ervaart.


    •*• Lululu •*•

    Kyoshi schreef:
    Liefde vind ik eigenlijk heel verschillend van pijn. Liefde kan voor iedereen anders zijn; het kan goed voelen, raar, warm. En pijn is gewoon niet prettig om te voelen. Het hangt er maar net af, van hoe je liefde ervaart.


    Life is full of fake people

    Anhysbys schreef:
    Liefde is een gevoel dat fijn is. Waar je, je prettig van gaat voelen.
    Pijn is ongemakkelijk en zorgt voor verdriet.

    Het probleem is inderdaad altijd dat mensen het verschil niet weten. Love hurts. Fuck it! Liefde doet geen pijn. Verlaten worden doet pijn, een gebroken hart doet pijn, bedrogen worden doet pijn. Liefde is juist datgene wat het beter laat voelen. Het is het enige wat al die pijn weg kan nemen. Want lief gehebben worden is het beste gevoel op aarde. Alleen mensen realiseren dat niet.


    Dit helemaal.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    fu
    fu 26

    Kan hem niet beantwoorden.

    Love is Beautiful (H)


    If a boy breaks your heart, break his leg

    Ik ken het verschil ja ...


    Bitches Rule

    Ik heb nog niet echt pijn gehad, niet echt. Ik heb nu een lieve vriend en ik leef op het moment nu met hem en niet wat er misschien gaat komen. We zijn nu 3 weken samen en dat vind ik hartstikke fijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife