• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik glimlach en teken rondjes op zijn rug. 'Je bent echt lief en leuk Daniël.' Ik verschoof mijn hoofd iets naar boven zodat we elkaar konden aankijken. Met mijn andere arm streelde ik een beetje door zijn haren.


    ~

    mismi schreef:
    [halloww]

    [Hallows ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [iemand voor Alex?? =)]

    [Hoe kan ze rondjes op zijn rug tekenen? Hij ligt op zijn rug :')]
    Daniël Hudson
    Ik glimlach en druk een kusje op haar lippen, zacht en teder.. Ik had nog nooit een meisje gekust, niet écht tenminste. Nog nooit had ik een relatie gehad met een meisje, guess what? Ik was al 18 en still single. Maar ik vond het geen probleem. Ik voelde me niet ongelukkig of eenzaam. Ik had het allang opgegeven in de liefde. Maar nu. Nu was er dat meisje waar ik al een tijdje vlinders voor voelde, maar dat wilde negeren, en me vertelde dat het wederzijdswas. Ik wilde het gevoel van de vlinders eerst negeren, ze zou mij immers toch neit leuk vinden. Maar nu het wederzijds is voelt dat goed.. Nee, wacht. Het voelt geweldig..

    [(:]


    Little do you know

    [Op wie moet ik nog reageren?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [op mij.. wacht,, ff voor je zoeken..]

    mismi schreef:
    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Klinkt leuk, ik kleed me wel even om, zien we elkaar dan over een paar minuten hier?" vraagt hij dan terwijl hij opstaat. Ik sta ook op en geef antwoord op zijn vraag. "Ik ben er over en kwartiertje tot 20 minuten" zeg ik dan en ik glimlach even. "Ik moet nog een stukje lopen, ik zie je zo hier wel" zeg ik dan en ik loop bij hem vandaan terug het bos in en ga naar onze woonplek. Ik grijns even en ga mijn hut in en ik pak een bikini uit de kast. Ik kleed me om en trek mijn kleren er weer overheen. Ik haal even een borstel door mijn haar en doe het weer even goed en bekijk mezelf even in de spiegel en ik glimlach tevreden. Ik ga mijn hut weer uit en klim weer naar beneden en ga weer op weg terug naar het kamp.

    Matt Jason Hartley
    Ik kleed me snel om en loop terug waarna ik op een boomstronk ga zitten en op Elena wacht. Ondertussen denk ik na over dingen die we deze week kunnen doen.
    Dingen zoals kampvuren, spook tochten, voedsel gevechten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik moet eten, brb <3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik glimlach gelukkig. 'Ik ben zo blij dat ons gevoel voor elkaar wederzijds is.' Ik verplaats mijn hand naar zijn buik en sluit mijn ogen even voor een paar tellen. Het voelde fijn. Ik had een paar keer een relatie gehad met iemand, maar dat liep op niks uit. Met hem had ik een totaal ander gevoel. Een fijn gevoel, wat niet beter kan. Ik open mijn ogen weer en druk een kus terug op zijn lippen. 'Ik vond je best stoer net tegen dat vage meisje achtig mens' zeg ik en bloos.

    [Ja ik had het verkeerd gezienxD]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:54 ]


    ~

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik loop rustig terug naar hem kamp en als ik daar aankom zie ik dat Matt al klaar zit op een boomstronk.
    Het lijkt erop dat hij diep in gedachten zit dus ik loop een beetje om, om vervolgens achter hem te staan.
    Ik buig voorover tot mijn lippen vlak bij zijn oor zijn, maar hij lijkt nog niet veel te merken. "Diep in gedachte?" zeg ik dan.

    Daniël Hudson
    Ze vond me stoer, "Achja, Ik bescherm mensen waar ik om geef" Zeg ik met een glimlach waarna ik met mijn vinger op haar neus tik.
    "en ja, ik geef wel een beetje om jou hoor" Zeg ik waarna ik op een centimeter na mijn duim en wijsvinger tegen elkaar doe en mijn ogen tot spleetjes maak "Een klein beetje maar hoor" Zeg ik lachend,


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Is dat zo' zeg ik lachend en trek zijn duim en wijsvinger van elkaar. 'Weet je niet heel zeker dat het zoveel is?' vraag ik en geef hem grijnzend een kus. 'Ik geef ook om jou, heel veel Daniël' zeg ik en kijk hem met een lieve glimlach aan.


    ~

    Daniël Hudson
    Ik grinnik en kijk bedenkelijk "Hmm.. Misschien" Zeg ik met een scheve grijns. Ik druk een plagerig kusje op haar mondhoek en kijk haar dan met een speelse grijns aan, "Dus, het is klaarlichte dag, en wij.. Nja, wij liggen zo'n beetje in bed" Zeg ik lachend,
    "Maar weetje, gek genoeg heb ik daar helemaal geen problemen me" Zeg ik met een wenkbrauwwiebel.


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik begin te lachen en kijk op mijn mobiel. 'Ja het is rond half 4, en inderdaad wij liggen met onze kleren aan in bed.' Ik trek de dekens naar me toe en leg die over ons heen. 'Zo is het plaatje compleet.' Ik leg mijn hand weer op zijn buik en druk een kusje op zijn neus. 'Ik heb er ook totaal geen problemen mee, al lagen we hier zo het hele kamp verblijf.'


    ~