• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je schrijft weer Axton :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dat moet je me vergeven. Het is vandaag echt niet mijn geluksdag.
    Ben zelfs op school van de trap gevallen! :$}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Als Mario achteruit deinst kijk ik hem bezorgd aan, een hand heb ik nog van hem vast en de ander heb ik inmiddels los gelaten, met de hand die ik vast heb geef ik even een bemoedigend kneepje. 'Gaat het?' vraag ik dan zacht als hij wegkijkt en bijt weer bezorgd op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Oh, euh, ja, hoor." zei ik en toen mijn glimlach echt genoeg leek, keek ik haar aan.
    "Ik was gewoon even geschrokken, door... iets." probeerde ik haar gerust te stellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht even en leun wat naar achter en kijk voor me uit. 'Gelukkig.' zeg ik dan zacht en besluit het er maar op te laten. Ook heb ik nog steeds zijn hand vast waar ik eigenlijk geen probleem mee heb, normaal ben ik nooit zo met jongens, maar nu op een of andere manier is het anders. Weer loopt er een koude rilling over me heen, alleen al het kijken naar de sneeuw maakt me koud, maar ik negeer de kou en blijf maar naar de sneeuw voor me staren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Oke, klinkt lekker dat veranderen... *kuch kuch* Maar waar kan ik het beste een personage bij maken en bij wat voor geslacht? :Y) ]

    Joshua Gayle
    'Daar mag je best om huilen haar, ze hebben toch best een grote betekenis.' zeg ik dan en glimlach even. 'En Leslie je hebt me al zo vaak laten zien dat je alles behalve zwak bent, dus zeg dat niet.' zeg ik dan zacht en glimlach daarna even zwak. 'Gelukkig.' zeg ik dan met een brede glimlach als ze zegt dat ze nog vaak de woorden "Ik hou van je" tegen me gaat zeggen en trek haar nog wat dichter tegen me aan en druk mijn lippen weer op de hare, de lippen waar ik nooit genoeg van zou krijgen.



    [Fem, help eens mee met denken :') in ieder geval geen mannelijke demon :3 die zijn er echt in overvloede. Misschien een mensen jongen of meisje. Of een toverna(a)r(es) :3]

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik er best wel om mag huilen. 'Ik was niet bepaald sterk toen ik zwaar zat te janken omdat ik je over mijn vader vertelde..' mompel ik dan. 'of toen we in die kast vast zaten.' ik trilde toen over heel mijn lichaam. Hij trekt me nog dichter tegen zich aan en drukt zijn lippen op die van mij en ik kus hem gewillig en intens terug. Dit is altijd een goede remedie. Niet tegen angst, maar wel tegen verdriet. Mijn hand gaat door zijn haar. En de pijnlijke hand laat ik gewoon op zijn borstkas liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    "Misschien moeten we maar terug gaan?" stelde ik voor. "Stel dat het de volgende keer een bewaker is die langs loopt... en die zijn over het algemeen veel opmerkzamer."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {pff, ik kan niet denken vandaag
    Ben van de trap gevallen, door te denken xD

    maar ok, mens klinkt goed!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dan pak ik wel vrouw mens, whaha. Moet ik allen kijken wat voor karakter en al die dingen en uiterlijk.... ]

    Charlynn "Charly"
    Ik knik en kijk of er mensen lopen en ga dan staan en strek mijn benen even goed en draai me dan weer om naar Mario en kijk hem even glimlachend aan en wacht tot hij ook komt.

    Joshua Gayle
    Ik haal mijn lippen dan weer even van de hare en kijk haar aan. 'Je bent wel sterk Leslie, sterker dan je van jezelf denkt. En je was wel sterk toen je het me vertelde, sterk omdat je het me durfde te vertellen, sterk omdat je door bent gegaan met je leven en geen wrak bent geworden door de dood van je vader, je bent weer verder gegaan misschien wel met tegenslagen, maar toch. En toen we in de kast zaten, tja, het ging misschien even mis, maar het was geen zwakte, maar paniek en je hebt het toch de hele tijd volgehouden van tevoren.' zeg ik zacht en glimlach weer even. 'Je bent alles behalve zwak, dat denk je maar.' zeg ik dan zacht en druk mijn lippen weer op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik sta ook op en leid haar snel mee naar binnen. Dan pas kan ik weer opgelucht adem halen, al weet ik wel dat poetsvrouwen ook hier kunnen lopen. Maar die heb ik eigenlijk nooit gezien... Ze komen vast 's nachts, wanneer wij slapen, of dat toch horen te doen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Al snel zijn we binnen en voel de warmte weer om me heen wat een stuk aangenamer is dan de kou buiten dan kijk ik Mario weer aan. 'Waar naartoe?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En ik ben weer plaatjes + karakter aan het zoeken/bedenken, dus hulp altijd welkom. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Veel keus is er niet. De danszaal, slaapzaal, toilet of badkamer." somde ik op en keek haar toen glimlachend aan.
    "Het enige waarmee je hier echt kan omwisselen is gezelschap, maar aangezien jij de eerste bent waar ik echt mee praat, heb ik me al veel verveeld hier."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hiiii, ik heb geen idee wat er allemaal gebeurd is, maar ik zit in een Pub in London {Ga zo aan de Fish&Chips} en heb tijdelijk wifi AMEN!
    Het is hier awesome, maar wel belachelijk veel lopen en pijnlijke voeten :'D
    Strx in de verlichte London Eye ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [OMG IK GA OOK NAAR LONDEN EN HEB ER VET VEEL ZIN IN! Maar... Ik heb hoogtevrees, dus weet nog niet of ik inde London Eye ga :) Heel veel plezier x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne