• Gisteren was de Belgische finale van Junior Eurosong, en Fabian mag ons gaan vertegenwoordigen in Amsterdam, op 1 december. Niet dat ik zo'n fan ben van Eurosong, maar Fabian zit op dezelfde school als ik. *trots*


    Hier zijn liedje:



    Oh en kan een Nederlander me vertellen wie jullie sturen? Nou ja sturen, hij of zij mag in z'n eigen land blijven :)

    De Nederlandse inzending:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:07 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Om eerlijk te zijn vind ik echt dat hij vals zingt.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.



    Femke gaat Nederland vertegenwoordigen. Jammer genoeg géén MainStreet of Alessandro voor ons, maar ik zie wel hoe het met Femke gaat lopen op de internationale finale.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Waar zit hij op school?
    Hij komt uit mijn dorpje. :Y)

    Ik heb het liedje eerlijk gezegd nog niet gehoord. Zal dat eens doen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kaller schreef:


    Femke gaat Nederland vertegenwoordigen. Jammer genoeg géén MainStreet of Alessandro voor ons, maar ik zie wel hoe het met Femke gaat lopen op de internationale finale.

    Ik vind dat MainStreet echt ontzettend vals zong :')
    Nah, kwaliteit van de liedjes gaat toch met de jaren achteruit, de eerste jaren vond ik het leukst :3 Ik ben benieuwd of er weer zo'n Oost-Europees land gaat winnen:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Een van de Belgische deelnemers aan de voorrondes woont in mijn dorp. Heb er zelfs nog mee in de dictieles gezeten. Laurens Kindekens. ^^
    Hij heeft ook ooit meegedaan aan zo is er maar één de cup.
    Dikke nek had ie toen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben wel blij met diegene die in Nederland heeft gewonnen, ik vond haar een van de betere.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Ik vind dat MainStreet echt ontzettend vals zong :')
    Nah, kwaliteit van de liedjes gaat toch met de jaren achteruit, de eerste jaren vond ik het leukst :3 Ik ben benieuwd of er weer zo'n Oost-Europees land gaat winnen:Y)


    In de finale zong MainStreet véél en véél zuiverder en daarnaast, boybands doen het enorm goed internationaal. Veel beter dan Femke het gaat doen waarschijnlijk. En ze hadden enorm veel fans, Belgische, Nederlandse.. Die buitenlandse zouden er ook nog wel bij komen. En het gáát uiteindelijk om de stemmers. Want de jury heeft Femke 'laten winnen' qua puntenaantal, niet de mensen thuis.
          En daarnaast, Alessandro was wel héél goed live en dat viel ook op. Dus tja, ik ben het eigenlijk niet eens met de keuze, maar ik vond Femke's liedje niet echt superleuk.
    En ja, de eerste liedjes waren inderdaad het leukst, hoewel ik het dit jaar ook nog wel leuk vond - de jongens dan. Ik vond MainStreet, Alessandro en Melle echt geweldig. Melle mocht van mij ook nog wel winnen.

    Btw dit kanaal kun je van alle landen de winnaars zien.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:15 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Kaller schreef:
    (...)

    In de finale zong MainStreet véél en véél zuiverder en daarnaast, boybands doen het enorm goed internationaal. Veel beter dan Femke het gaat doen waarschijnlijk. En ze hadden enorm veel fans, Belgische, Nederlandse.. Die buitenlandse zouden er ook nog wel bij komen. En het gáát uiteindelijk om de stemmers. Want de jury heeft Femke 'laten winnen' qua puntenaantal, niet de mensen thuis.
          En daarnaast, Alessandro was wel héél goed live en dat viel ook op. Dus tja, ik ben het eigenlijk niet eens met de keuze, maar ik vond Femke's liedje niet echt superleuk.
    En ja, de eerste liedjes waren inderdaad het leukst, hoewel ik het dit jaar ook nog wel leuk vond - de jongens dan. Ik vond MainStreet, Alessandro en Melle echt geweldig. Melle mocht van mij ook nog wel winnen.

    Btw dit kanaal kun je van alle landen de winnaars zien.

    Ja, ik lachte me echt dood toen de jury's MainStreet twee keer 7 punten gaven, en het publiek de volle twaalf punten :'D
    Inderdaad had Nederland dan echt freaking veel stemmen gekregen, als MainStreet door was gegaan:Y)
    Ik vond ook dat Melle en Alessandro het ook goed deden, beter dan Femke eigenlijk. Vind haar liedje maar niks:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik versta die Nederlandse inzending niet eens. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    waarom doet de titel me alleen al denken aan de winnaar met die tapdans act?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Ja, ik lachte me echt dood toen de jury's MainStreet twee keer 7 punten gaven, en het publiek de volle twaalf punten :'D
    Inderdaad had Nederland dan echt freaking veel stemmen gekregen, als MainStreet door was gegaan:Y)
    Ik vond ook dat Melle en Alessandro het ook goed deden, beter dan Femke eigenlijk. Vind haar liedje maar niks:Y)


    Nee inderdaad, ik ook. Ik heb het idee dat Rachel ook dikke vriendjes met Femke was - ze barstte ook in huilen uit toen Femke won - en de vakjury niet eens kijkt naar wie het goed gaat doen internationaal, alleeen Alessandro hadden ze daar hoge punten gegeven.
          Ik vind dit ook weer zo'n typische Nederlandse inzending. Een liedje over tijd met een Tik Tak erin, lijkt net weer zo Click Clack (maar Ralf was een jongen en jongens doen het over het algemeen goed tijdens het JSF). Tja, ik zie wel wat ervan komt, maar ik had het MS, Ales of Melle meer gegund. Die zouden het op het eurovisie ook beter doen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Woensdag, de middag voor Fabian's voorronde op de intercom: Mannekes, Fabian F..... uit 3A zingt deze avond in een voorronde van Junior Eurosong. Als iedere Rozenberger 1x stemt, raakt hij misschien in de finale.
    En dat was dan een übersaaie leerkracht, die dat zo zij. Wat gaat het morgen zijn ? Abracadabra door de intercom het eerste uur ? Nou ja, zou wel grappig zijn. Al die kleintjes, 1e & 2e jaars of lagere school, staren hem altijd aan.

    Net alsof de directie opeens hip gaat worden nu.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    De Nederlandse inzending sucked echt. Die gene kan niet eens zingen.


    Shoganai i ne~