• En het is nog maar tien uur. Eerst opstaan en douchen, moest mijn zusje weer in de badkamer terwijl ik aan het douchen was met Mitchell. ._. Nou, heb ik me helemaal aangekleed en moet ik opschieten, zie ik ineens dat ik een voicemail heb. Ik die afluisteren terwijl ik probeer mijn brood te maken, is de magnetron kapot en mijn brood bevroren. Maar ik moet hem opensnijden, anders kan ik er niets op doen.
    Nou, is het dus het ziekenhuis die mijn intake voor de groepstherapie wilt vervroegen. Wil ik ze terug bellen, kan ik het telefoonnummer nergens vinden. Heb ik heel mijn tas leeg gehaalt, vind ik eindelijk het nummer, duurt het een eeuwigheid om me door te verbinden naar de goede poli. Ben ik eindelijk door verbonden, gaat er een alarm af waardoor niemand me te woord kan staan. Ondertussen heb ik mijn trein gemist hierdoor en kan ik niet meer naar school. Als ik dan op school zou komen moet ik meteen terug voor die afspraak. Nu wacht ik nog op het telefoontje terug om de afspraak te bevestigen, meh.


    Your make-up is terrible

    Naw dat is echt zo'n ochtend waarvan je het liefst heel de dag in bed blijft liggen. Zulke ochtenden heb ik ook soms, succes in ieder geval.


    live the life you love

    Dear, dat is wel erg veel op een ochtend. I know it's hard but eh.. Look on the brightside! Nee, ben ik slecht in. Pessimist zijn is okay; lekker zeuren/zaniken/huilen doet goed bij stress.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb toets, jeej.
    Maar succes in ieder geval!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SICKENING schreef:
    Dear, dat is wel erg veel op een ochtend. I know it's hard but eh.. Look on the brightside! Nee, ben ik slecht in. Pessimist zijn is okay; lekker zeuren/zaniken/huilen doet goed bij stress.


    Ghehe, ja precies. Nou, ik ben eindelijk gebeld.


    Your make-up is terrible

    Blame Murphy!


    No growth of the heart is ever a waste

    Verschrikkelijk als je het zo al leest, succes in het ziekenhuis, of als je er al geweest bent... :$

    Arme jij. *hug*
    ik heb mijn SE. anw verkloot :"(


    Miep

    Lekker dan. Als je iemand nodig hebt om virtueel op te schelden, go ahead.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zo ;o
    Dat is echt een klote ochtend. Ik heb ontdekt dat je best doen niet genoeg is om een voldoende te halen, helaas :c


    26 - 02 - '16

    Wat rottig, zo'n drukke ochtend.. Succes iniedergeval!


    You are beautiful, you are love.

    Jeetje, wat doe jij veel in de ochtend. En wat naar dat alles in het honderd liep. Maar ik ben wel heel erg verbaasd dat je zusje de badkamer binnen liep terwijl je aan het douchen was.


    Physics is awesome

    Dat lijkt me vervelend. Echt zo'n typische maandag ochtend waar alles misgaat.
    Ik had ook een leuke ochtend: Heb maar 5 uur geslapen en moest om half negen Frans toetsen maken D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PercyWood schreef:
    Lekker dan. Als je iemand nodig hebt om virtueel op te schelden, go ahead.


    •*• Lululu •*•