• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

[Ben even tandenpoetsen enz, brb. ;)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Het is jouw personage dus jij moet besluiten of je het goed vindt :P maar ik vind het wel lachen ^.^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

DreamWishes schreef:
    [Dan pak ik wel vrouw mens, whaha. Moet ik allen kijken wat voor karakter en al die dingen en uiterlijk.... ]

Charlynn "Charly"
    Ik knik en kijk of er mensen lopen en ga dan staan en strek mijn benen even goed en draai me dan weer om naar Mario en kijk hem even glimlachend aan en wacht tot hij ook komt.

Joshua Gayle
    Ik haal mijn lippen dan weer even van de hare en kijk haar aan. 'Je bent wel sterk Leslie, sterker dan je van jezelf denkt. En je was wel sterk toen je het me vertelde, sterk omdat je het me durfde te vertellen, sterk omdat je door bent gegaan met je leven en geen wrak bent geworden door de dood van je vader, je bent weer verder gegaan misschien wel met tegenslagen, maar toch. En toen we in de kast zaten, tja, het ging misschien even mis, maar het was geen zwakte, maar paniek en je hebt het toch de hele tijd volgehouden van tevoren.' zeg ik zacht en glimlach weer even. 'Je bent alles behalve zwak, dat denk je maar.' zeg ik dan zacht en druk mijn lippen weer op de hare.

Leslie Day
    Ik kijk hem aan en zijn woorden. Ze willen gewoon niet echt tot me doordringen. Alleen het gevoel dat ik krijg. Beschermd en geborgen. Hij zegt dat ik alles behalve zwak ben, dat denk ik maar. En hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik zoen hem hartstochtelijk terug. Na een tijd verbreek ik de kus weer, hoe jammer ik het ook vind. 'Dat in de kast, mijn claustrofobie, dat is een zwakte. Daar kan je niet om heen..' Zeg ik dan. En ik vervolg zacht, 'Maar het andere... Dat is misschien ook deels mijn koppigheid.' En ik sla mijn ogen neer. 'En dat ik te vaak meelij heb gehad. Kijk. Ik heb het tegen jou vertelt, maar jij zei niet alleen; ach, ik vind het zo naar voor je. En, kind, meid, je komt er wel weer boven op. Hij zal toch altijd wel bij je blijven in je hart. Nee. Jij houdt me gewoon vast. En zegt lieve dingen.' En ik druk een kusje op zijn lippen. 'En ik denk dat dat ook de reden is waarom je zo dichtbij hebt kunnen komen.'

[Ik ga maar eens slapen :3 baaaayyyy! ^.^]

[Ik wou ook al gaan. Sleepwell!]

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:41 ]

JokerBaby schreef:
    {Pff, zou niet weten}
    Mario 'Alex'
    "Wat je in een toilet en badkamer doet? Naar toilet gaan en je wassen?" grijnsde ik. "Maar nu kunnen we misschien best gewoon naar de slaapzaal gaan, tenzij je naar toilet moet natuurlijk."

Charlynn Cassidy Williams

Ik knik en will gaan lopen tot ik me besef dat ik hier helemaal de weg niet weer en draai me dan weer om naar Mario. 'Uh, slaapzaal dus, maar waar is dat ook alweer.' vraag ik dan en bijt weer op mijn onderlopen er ontstaan lichte blosjes op mijn wangen.

[Heelleeeuujjjjj :3]

[Heeey, was net reactie met Josh aan het maken gaat dan opeens de pagina weg, kan ik weer opnieuw beginnen, uggghhhhh.... Maar halootjes! :Y)]

[Dat is heel rot Hahah :') hoe gaat het trouwens met je personage? :P]

[Ik heb hem soort van af. :) Wil je lezen want ik bij karakter heb, moet alleen extra beetje aanpassen en dan klaar, want is een beetje slordig. ;)]

Helloooww:)]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Hellow! :Y)]

DreamWishes schreef:
    (...)

Charlynn Cassidy Williams

Ik knik en will gaan lopen tot ik me besef dat ik hier helemaal de weg niet weer en draai me dan weer om naar Mario. 'Uh, slaapzaal dus, maar waar is dat ook alweer.' vraag ik dan en bijt weer op mijn onderlopen er ontstaan lichte blosjes op mijn wangen.

Mario 'Alex'
    Ik keek haar lachend aan.
    "Je bent echt superschattig als je zo bloost en op je lip bijt!" grijnsde ik en nam toen glimlachend haar hand vast, om haar in de juiste richting te leiden.

Aireal
    Ik liep wat rond. Ok, die shiften waren echt wel saai.
    Gewoon supersaai.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar, terwijl ik verveeld de gangen door liep.

{Ff mijn kleine neefje die weer wilt schrijven ;p
    cbvbfdb,ghnefvggrjt,gfrthutk§ujhy(;kthyu;èk(juhjyèjuklhuèjuhkyu(likè§iu§èuil§èuyu§iyu(uyit§(y§(uyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurgfezfrégtyfyyekry"aemsfccccdfscf liam
    :(( (yeah)}

Charlynn Williams
    Ik glimlach even en loop achter hem aan naar de slaapzaal toe en nog steeds heb ik echt geen idee waar we nou precies naartoe gaan, ja de slaapzaal dat weet ik, maar ik zie echt geen onderscheid tussen de gangen, als je mij hier alleen zou laten rondlopen zou ik nooit ergens komen en alleen maar rondjes lopen denk ik. Ik grinnik even om mijn gedachten en kijk dan weer naar Mario.

Mario 'Alex'
    Ik hoor haar lachen en keek haar nieuwsgierig aan.
    "Wat? Waar lach je mee?" vroeg ik, terwijl ik nog een hoek om sloeg.