• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat is de naam van een jongen uit het andere RPG :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Daar was ik al achter, maar toch wel lol, toch van die ene RPG ook iets met nightmare of zoiets... Weet niet meer hoe die heet, maar goed, die toch?? :Y)]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nightschool :3 en ja, die inderdaad :3 en kan je nog reageren met Josh? _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vraagt hoe hij nou van mijn sexy kont kan afblijven. En hij vraagt dan wie er oversext is. 'Jij, want jij kan niet van mijn kont afblijven,' prevel ik lachend tegen zijn lippen en zoen hem dan weer verder en ik kom gevaarlijk dicht bij zijn kruis in de buurt om hem te pesten.


    Joshua Gayle
    Ik grom even als haar hand dichter bij mijn kruis in de beurt komt. 'Ja, ja tuurlijk.' murmel ik dan tegen haar lippen aan. 'Is 2 keer op de dag soms niet genoeg voor je.' murmel ik dan grijnzend tegen haar lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Hm, maar toen lag het anders,' fluister ik dan in zijn oor. En druk een kusje op zijn zwakke plekje. 'Dit keer voel ik namelijk liefde.' En ik kijk hem dan aan. Ik heb mijn hand weggehaald bij zijn lies en heb die weer op zijn borstkas gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Williams
    Ik grijns. 'Kom maar op.' zeg ik dan uitdagend en glimlach en loop weer naar hem toe tot ik voor hem sta. 'Show me everything you got.' zeg ik dan grijnzend.

    Mario 'Alex'
    En dat doe ik dan ook. Ik besluit alles te vergeten en alle problemen weg te dansen. Tijd om te denken is er niet. De bewegingen volgden ongenadig snel op elkaar en zweet parelde al snel op mijn voorhoofd.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:56 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik grijns even en als ze dan een kusje drukt op mijn zwakke plek drukt kan ik het niet tegenhouden en verlaat een kreun mijn mond. Dan trek ik haar op me en druk mijn lippen weer liefdevol op de hare.

    Charlynn Williams
    De muziek en beweging zijn snel, erg snel, maar toch lukt het me ze bIj te houden zonder al te veel moeite. Ik dans door terwijl ik Mario blijf aankijken en mijn blik niet afwend naar mijn voeten of om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar aan en trok speels mijn wenkbrauwen op.
    Blijkbaar mocht het nog wat sneller. Ik liet de bewegingen nog sneller op elkaar volgen, zonder ze onverzorgd of onafgewerkt te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik lig op Josh en dit is gewoon een heel ander gevoel. Hiervoor voelde het al geweldig, maar nu. Nu kan ik er gewoon sprakeloos van worden. Ik kus hem terug, ook liefdevol. En op dit moment voelt alles goed. 'Ik hou van je,' floep ik er dan uit en kus hem weer verder en bloos licht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams
    Als hij een wenkbrauw optrekt kan ik het niet laten even te lachen, maar dans wel gewoon door. Dan verhoogt hij het tempo en nog steeds kan ik hem bijhouden en grinnik even en trek dan zelf ook speels een wenkbrauw op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Mijn grijns wordt groter en mijn ogen twinkelen van plezier.
    Hier was ik voor geboren...
    Ik maak mijn bewegingen nog sneller. Het is moeilijker ze perfect af te werken, maar ik doe het toch.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik glimlach. 'Ik ook van jouw.' zeg ik dan glimlachend en druk mijn lippen weer op de hare en met mijn vingers streel ik zacht haar onderrug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Williams
    Als hij nog sneller gaat wordt het moeilijker en moet ik me gaan concentreren op de bewegen om ze nog net zoals Mario tot de perfectie af te werken, maar toch lukt het nog en ik kijk Mario met een glimlach aan en geniet ervan en heb plezier.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hellow people]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hellow Deem! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp