• Hallo, ik ben een verhaal aan het starten, maar ik loop tegen het probleem aan dat ik geen naam kan bedenken voor de plek waar het zich af gaat spelen.
    Ik laat het liever ook niet in iets bestaands afspelen omdat ik dan veel rekening moet houden met feiten.

    Is er iemand die mij kan helpen met een Engelse naam voor dit kuststreekje?

    - Het verhaal is trouwens een drama/detective

    Hier de omschrijving van het naamloze plaatsje:


    De plek waar het zich afspeelt is aan de Engelse kust. Veel regen, veel grauwe lucht. Het is een klein gebied, met een plaatselijke kerk, die erg belangrijk is voor de plaatselijke samenleving. Verder is er ook een vissershaven en een binnendorp waar men de winkels kan vinden. Het is een plek waar iedereen elkaar wel van naam kent en mensen ook wel een mening over elkaar hebben doordat er veel roddels de rondte gaan. Het is op een eerste gezicht een ongezellige plek om te zijn, maar in de families die er wonen is er een enorme liefde.


    Namen in welk genre het ongeveer moet zitten:
    Broadchurch
    Gracepoint
    Whitechapel

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 18:50 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Euhm, ik ben zelf niet zo goed met namen en zo. Kan je online niet zo een of andere generator vinden voor plaatsnamen?


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Euhm, ik ben zelf niet zo goed met namen en zo. Kan je online niet zo een of andere generator vinden voor plaatsnamen?


    Ja, hoor! Klik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Betterburg.