• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ken ze allemaal, maar niet allemaal even persoonlijk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ohh damn zie nu pas dat alle topics waar ik aan mee doe (behalve deze) zijn vastgelopen en zo goed als dood zijn, ugh.... Weet jij nog topics waar je nog aan kan meedoen of iets... I'm bord en ga nu even met Josh reageren. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ]Ben er weer! Maar reageren vandaag gaat niet lukken... Heb strafwerk van duits gekregen -____-]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb twee rpg's waar je in kan springen ^.^ Nightschool en een ander RPG met Harry Potter :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [dit is Nightschool rollentopic. En dit is het Harry Potter RPG :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh neemt mijn kin vast en zorgt ervoor dat ik hem aan kijk. Hij heeft de tranen gezien in mijn ogen want hij vraagt wat er is. En hij drukt een kus op mijn voorhoofd en kijkt me dan weer aan. 'Het is niet zo belangrijk,' antwoord ik zacht. En ik slik een keer en probeer de tranen weg te drukken. Die mogen onder geen bedwang eruit komen. Maar hoppa, daar gaat de eerste traan al. Ach ja, dan kan ik het net zo goed maar meteen vertellen. 'H-het is lang geleden dat iemand nog tegen me zei dat die van me hield,' fluister ik. En daar gaan meer tranen. Argh. Ik ben soms zo zwak. 'En ook dat ik het zelf tegen iemand heb gezegd.' En ik zucht en ik wil weg kijken maar hij heeft mijn kin nog vast. 'En nu vindt je waarschijnlijk dat ik me aanstel,' mompel ik. Want als ik dat zelf al vind, wat zou hij d'r dan niet van vinden.


    Joshua Gayle
    Ik veeg met mijn duim zacht haar tranen weg. 'Het is wel belangrijk en je stelt je niet aan.' zeg ik dan zacht en veeg nog wat tranen weg. 'Ik hou van je. En ik zal dat nog een lange tijd tegen je blijven zeggen en ik hoop jij ook tegen mij.' zeg ik dan weer zacht en druk weer een kusje op haar lippen, haar kin had ik al een tijdje geleden losgelaten. Dan trek ik haar dicht tegen me aan en wieg haar zachtjes heen en weer. 'Je stelt je absoluut niet aan.' zeg ik dan nog eens zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is goed, maar lopen die beide niet al heel lang en zou het dan niet een probleem zijn er midden in te vallen en vinden zij het goed?? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je kan daar altijd invallen en bij Harry Potter blijven er telkens nieuwe rollen komen en er is net een ander meisje ook ingevallen bij Nightschool ^.^ en bi Nightschool heb ik pas een samenvatting getypt :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij veegt mijn tranen weg en door zijn woorden moet ik glimlachen. 'Kom op, ik jank doordat je zegt dat je van me houdt. Dat is in mijn ogen nogal zwak.' En ik druk weer een kus op zijn lippen en ben gestopt met huilen. Zijn woorden, nog zo simpel, deden me gewoon goed. Hij heeft me stevig vast en wiegt me heen en weer. 'En ik ben nog van plan om heel vaak ik hou van je tegen je te zeggen.'

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 16:26 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, maar voor dat nightschool moet je me even uitleggen, waar (demon, engel, mens enz.) ik het beste een personage bij kan maken en jongen of meisje en wat moet ik opvatten bij Demon en engel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nou, het engel demon concept vervalt nogal een beetje bij ons :') maar goed. Het gaat erom; demonen moeten een slechte invloed hebben op de mensen. En engelen moeten dat tegen zien te gaan. De mensen weten niet van demonen of engelen af. Want de engelen en demonen mogen dar niet vertellen tegen de mensen. Tenzij je een mens in een engel of demon wil veranderen. Een mens moet er volledig in geloven en dan een beetje bloed van de engel of demon drinken. Dan hebben ze drie dagen onmenselijke pijn. Het lichaam verandert zich. De ingewanden verbanden helemaal en er komen nieuwe voor in de plaats :3 en dan ben je engel of demon. Je wordt niet meer ouder en kan nog maar heel moeilijk dood. Je hebt ook nog de heksen en tovenaren maar die zijn er amper in ons RPG omdat die er eigenlijk in eerst instantie niet waren :3 maar die kunnen toveren en zelf kiezen of ze aan de slechte of goede kant staan.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Williams
    Als hij dichter tegen me aankruipt kijk ik hem aan en bijt op mijn onderlip en ik heb nog steeds zijn handen vast en kijk dan even naar onze handen en kijk hem dan weer aan en weet niet meer wat te zeggen.

    [Ik weet echt niet wat ik haar moet laten vragen... Maar lijkt Charlynn eigenlijk veel op Dehlila en dat hij haar daarom kuste, zou wel grappig zijn, heel drama daarom heen ofzo of wat doen we?? :Y)]

    {Hmm, ja kan leuk worden...}
    Mario 'Alex'
    Even volg ik haar blik naar onze handen. Zolang zij niet los liet zou ik me niet terug trekken. Zij was de eerste sinds jaren waarbij ik het toestond dat ze me aanraakte. Het voelde best fijn...
    Ik liet mijn ogen weer naar de sneeuwvlakte dwalen en deed plots teken dat ze moest zwijgen, toen ik iemand hoorde aankomen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, klinkt lekker dat veranderen... *kuch kuch* Maar waar kan ik het beste een personage bij maken en bij wat voor geslacht? :Y) ]

    Joshua Gayle
    'Daar mag je best om huilen haar, ze hebben toch best een grote betekenis.' zeg ik dan en glimlach even. 'En Leslie je hebt me al zo vaak laten zien dat je alles behalve zwak bent, dus zeg dat niet.' zeg ik dan zacht en glimlach daarna even zwak. 'Gelukkig.' zeg ik dan met een brede glimlach als ze zegt dat ze nog vaak de woorden "Ik hou van je" tegen me gaat zeggen en trek haar nog wat dichter tegen me aan en druk mijn lippen weer op de hare, de lippen waar ik nooit genoeg van zou krijgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Even volg ik haar blik naar onze handen. Zolang zij niet los liet zou ik me niet terug trekken. Zij was de eerste sinds jaren waarbij ik het toestond dat ze me aanraakte. Het voelde best fijn...
    Ik liet mijn ogen weer naar de sneeuwvlakte dwalen en deed plots teken dat ze moest zwijgen, toen ik iemand hoorde aankomen.


    [Dacht ik ook. ;) Ik hou van drama, haha.]

    Charlynn Williams
    De adem stokt even in mijn keel en ik maak me klein en ga extra dicht tegen Mario aanzitten bang om ontdekt te worden en kijk voor me of ik iemand dichtbij zie komen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    En schoen komt in mijn gezichtsveld en meteen zie ik dat het geen bewaker is. Toch blijf ik stil zitten, terwijl de rest van het lichaam in beeld kwam. Het was een poetsvrouw.
    Haar emmer passeerde vlak voor mijn gezicht en de natte dweil die eruit hing, liet me geschrokken terug deinzen.
    Ik vreesde al dat ik ons verraden had, maar blijkbaar had ze veel te doen, want op een moordend tempo beende ze voort.
    Oh, man, wat was het stom om van natte doeken bang te zijn. Ik probeerde mijn hart te kalmeren, terwijl ik weg keek van Charlynn, zodat ze de stilaan weg glijdende uitdrukking van angst niet zou zien.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 16:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”