• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    Vanuit de verte zag ik af en toe een man voorbij lopen. Hij was bijna te ver om zijn haarkleur te zien.
    Ik legde mijn hoofd op het hare en zuchtte zachtjes. Plots vielen er verse sneeuwvlokjes uit de lucht. Gelukkig zaten we beschut hier tussen de muur en de container, maar het was ergens wel fijn om te zien. Hoe de sneeuw naar beneden dwarrelde en zich voegde bij het andere wit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aireal
    "Laat me met rust." mompelde ik gewoon en gooide het klokhuis van mijn appel weg.
    "Dit is toch geen plek voor jou?" hield hij vol.
    "Ik weet zelf wel wat een plek voor mij is."
    Hij grijnsde gemeen en zette een stap naar me toe. Ik vertikte het een stap achteruit te doen en keek strak naar hem op.
    "Wat dacht je van mijn bed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Zijn vingers strelen zacht mijn onderrug. En ik besef me dat mijn rug helemaal genezen is. En dat is mooi. Ik kus Josh passievol terug en lik dan met mijn tong langs zijn onderlip. Het wil nog niet helemaal doordringen dat ik iemand nu echt weer toe laat in mijn leven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams
    Ik glimlach even en blijf een tijdje voor me uit staren. Dan ga ik nog wat dichter tegen Mario aanzitten omdat ik het langzaam wat kouder begin te krijgen, dit zijn toch wat andere temperaturen dan ik gewend ben. 'Heb jij het niet koud?' vraag ik dan zacht aan Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik haalde mijn schouders op en sloeg mijn arm wat strakker om haar heen.
    "Nee, ik ben gewend buiten te slapen op een voetpad of op de trappen voor een huis. Zelfs in Spanje wordt het 's nachts en vooral in de winter koud." zei ik eerlijk, terwijl ik nog steeds voor me uit staarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik glimlach even kort tegen haar lippen en voel dan haar tong langs mijn onderlip strijken en open dan mijn mond en onze tongen vinden elkaar al snel en er ontstaat een passievol spel. En mijn handen strelen nog steeds zacht haar onderrug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aireal
    Ik sloeg hem. In zijn gezicht.
    En geen bitch slap voor mij. Nee, met gebalde vuist en met al mijn kracht. Hij wankelde verwonderd achteruit.
    "Shit, volgens mij heeft die bitch mijn kaak gebroken!" riep hij geschrokken uit, terwijl hij over zijn wang taste.
    "Dan zou je nu niet zo staan roepen." zei ik simpelweg en liep gewoon de eetzaal uit, naar buiten. Ik lette niet meer op de mannen die me verwonderd nastaarden en begon, nadat ik nog even snel een sigaret gerookt had, aan mijn shift.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik knik. 'Ik weet het.' zeg ik dan zacht ik wist dat het s'avonds erg koud kon worden, maar ik sliep dan altijd in mijn warme bedje, maar ik kan me niet voorstellen hoe een jongen zoals Mario s'nachts op straat sliep. 'Het lijkt me vreselijk zo'n dingen mee te maken.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Het ergste is dat je bijna al je vrienden ziet sterven... Niet veel mensen overleven het als wees in die nauwe straatjes. Ze sterven van de kou, geraken verslaafd aan lijm en maken hun longen kapot, worden zelfs vermoord en soms verdwijnen ze gewoon plots, ze worden simpelweg ziek... Zo ging het bij Dehlila... Plots gaf ze bloed op en binnen de week was ze dood." mompelde ik, al bijna niet meer bewust van wat ik zei en wat ik alleen dacht. Ik had dit tegen niemand gezegd. Marcos had het natuurlijk allemaal zien gebeuren, maar vanaf die moment had ik me voor alles en iedereen afgesloten, zelfs voor hem. En ik was meestal gewoon bang om mensen te aanvaarden. Bang dat ze dan weer zouden verdwijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik slik en krijg een brok in mijn keel en een lange tijd weet ik niet wat te zeggen. 'ik kan me het bijna niet voorstellen, wat vreselijk dat te zien gebeuren voor je ogen.' zeg ik dan zacht en slik weer. 'Wie is Dehlila?' vraag ik dan zacht, twijfelend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik slikte en beet op mijn lip, maar besefte dat ik nu onmogelijk gewoon mijn mond kon houden.
    "Mijn laatste danspartner, mijn enige, op mijn moeder na." even zag ik een beeld voor me, van mijn 6-jarige ik die met mijn moeder stond te dansen. "I-ik hield van haar, maar ze is ondertussen al een jaar of 2 dood. Vanaf dan heb ik iedereen buiten gesloten, zelfs Marcos."
    ik raadde haar volgende vraag, terwijl ik voor me uit bleef staren.
    "Marcos is als een broer voor me. Toen ik nog maar net wees was heeft hij me opgevangen. Hij is 5 jaar ouder dan me en de enige reden waardoor ik dat alles overleefd heb."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Weer slik ik en tranen ontstonden in mijn ogen door het horen van dit verhaal, het is haast of ik alles voor me zie en dan kijk ik Mario aan. 'Waarom sluit je mij niet buiten.' vraag ik dan toch zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Deze keer keek ik haar wel aan.
    "Ik weet het niet." gaf ik toe. "Iets in jou breekt gewoon zo door mijn verdediging heen."
    Ik sloeg mijn ogen weer neer, bang dat ze mijn woorden belachelijk zou vinden. Ik wou graag mijn nagels weer in mijn vlees drukken. Gewoon om iets te hebben waar ik me op kan concentreren, maar ik deed het niet. Mijn handen trilden wel, maar ik hield ze waar ze waren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik zie dat zijn handen weer trillen en pak ze weer vast en kijk hem aan. 'Ik vind het toch fijn dat je me het verteld hebt.' zeg ik dan zacht en kijkjes weer aan. 'Als er iets is je kan het altijd zeggen.' zeg ik zacht en sla even mijn ogen neer. 'Mis je haar.' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik kijk haar aan en knik even.
    "Ja, maar op een andere manier... Ik zal haar nooit kunnen vergeten, maar het doet geen pijn meer. I- ik heb het gevoel dat ik weer gewoon kan doorleven. Voor zover mijn leven ooit normaal is geweest dan." fluisterde ik zacht en deze keer was ik het die dichter tegen haar aan kroop.


    “To live will be an awfully big adventure.”