• Je een itunes bibliotheek van een pc met windows naar een mac moet verplaatsen? Ik heb er dus geen flauw idee van en echt, ik ga algauw beide pc's door het venster smijten.
    Ik heb totaal geen zin om opnieuw te beginnen met mijn aantal afgespeeld nummers en afspeellijsten.

    Geen idee. Toen ik mijn bestanden moest overzetten heb ik alle bestanden gewoon opnieuw op mijn pc gezet en allemaal geopend met itunes ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Geen idee!
    sorry.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    misschien al je nummers op een usb stick zetten en dan naar de andere itunes zetten?

    Er is toch zo'n speciale familie-functie voor als je 2 pc's hebt?


    Today will be Girl's Day party with you~

    KingJonghyun schreef:
    Er is toch zo'n speciale familie-functie voor als je 2 pc's hebt?

    Geen idee?
    Ik heb al eerder een itunes bibliotheek kunnen van de ene pc naar de andere zetten, maar dat waren twee pc's met hetzelfde besturingssysteem.

    Kan niet, volgens mij?
    Tenminste, bij mij is het nog nooit gelukt


    As travars

    Courtesan schreef:
    Geen idee. Toen ik mijn bestanden moest overzetten heb ik alle bestanden gewoon opnieuw op mijn pc gezet en allemaal geopend met itunes ;x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Andvari schreef:
    Kan niet, volgens mij?
    Tenminste, bij mij is het nog nooit gelukt

    Bedoel je dan algemeen verplaatsen of van windows naar mac?

    Op een USB stick zetten en dan gewoon openen in Itunes. Of je stuurt alles naar je mail en slaat het op bij ontvangen bestanden en zet het dan gewoon in Itunes.

    @Abruzzi Ja maar dan heb ik alleen maar mijn muziek en niet mijn afgespeelde, daarom heb ik mijn itunes bibliotheek nodig, maar ...

    USB heeft het meeste kans van slagen.


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    Ping schreef:
    (...)
    Bedoel je dan algemeen verplaatsen of van windows naar mac?


    algemeen overplaatsen. Ik moest steeds opnieuw beginnen als ik een ander computer had/itunes enzo eraf lag


    As travars

    Algemeen verplaatsen lukt wel, ik heb het al 2x gedaan :') en het was 2x per ongeluk.

    Afspeellijst opslaan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Afspeellijst opslaan (:

    Hoe ...