• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en voel dan zijn lippen in mijn nek en op mijn wang en glimlach en voel dan zijn hoofd op mijn schouder. Ik grinnik even en pak dan zijn hand vast en verstrengel onze vingers.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik voer het tempo niet meer op en heb gewoon plezier tot het einde van de dans.
    "Oef." zuchtte ik, terwijl ik de radio uit zette. "Dat deed nog eens goed."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik glimlach als de dans is afgelopen en Mario naar de radio loopt om de muziek uit te zetten. Dan knik ik. 'Inderdaad.' zeg ik dan en ga tegen een muur aanstaan. 'Ik heb het zo warm nu.' zeg ik dan en lach even en veeg even wat zweetdruppels van mijn voorhoofd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd en knikte. Ik keek haar plots geheimzinnig aan en dempte mijn stem, terwijl ik dichter naar haar toe liep.
    "Weet je, ik ga iedere morgen hier naar buiten." ik keek even schijnheilig om me heen. "Ik blijf soms de hele dag zitten en weet nu al de hele wachtdienst uit mijn hoofd... Als je wilt kunnen we nu ook even buiten?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik kijk hem aab en hij heeft een geheimzinnige blik in zijn ogen. 'Helemaal uit je hoofd?' vraag ik dan ongelovig. 'Oke, ik kan wel wat frisse lucht gebruiken.' zeg ik dan en glimlach en ga recht staan en kijk Mario weer aan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik neem haar hand vast en knik. "Helemaal uit mijn hoofd en ik ken de beste verstopplekken ook." grijnsde ik, terwijl ik haar zachtjes mee naar buiten trok


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik grinnik even. 'Dus ik ben wel veilig bij jouw.' zeg ik dan glimlachend en verstrengel dan onze vingers zoals toen straks en loop met geen mee.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Tuurlijk." grijnsde ik. "Ik ben jouw superheld."
    Ik keek in de richting van waar w heen hingen om mijn rode wangen niet zo te laten opvallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik grinnik. 'Mijn eigen superheld.' zeg ik dan glimlachend. Ik ga wat meer bij hem lopen en zie dat hij rode wangen heeft en giechel even en kijk dan weer voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik beet even op mijn lip, terwijl ik haar naar buiten leidde. Na nog wat gangen en hoeken omgeslaan te hebben, komen we buiten aan. De sneeuw verblindde me even, maar ik was het al snel gewend.
    "Kom." fluisterde ik zacht, terwijl ik haar meetrok naar mijn schuilplaats.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Als we dan eindelijk buiten aankomen worden mijn ogen even groot. Sneeuw, waar ben ik eigenlijk precies?! Ik loop nog steeds achter Mario aan maar er loopt een rilling over me heen van de kou en er ontstaan kippenvel op mijn armen en onbewust ga ik wat dichter tegen Mario aan lopen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte, toen ze dichter tegen me aan kwam lopen.
    Ik keek nog even snel om me heen en toen ik niemand zag, glipte ik mijn schuilplaats in. Het was een nauwe ruimte tussen de muur en een grote container.
    Van daar kon ik redelijk veel zien zonder gezien te worden. Ik trok haar naast me en dicht tegen me aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik grinnikte even toen we in de schuilplaats zaten en Mario trok me dicht tegen hem aan en ik leg mijn hoofd zacht op zijn schouder terwijl ik zijn hand nog steeds vast houd en ik kijk naar de sneeuw de voor mijn ogen naar beneden dwarrelt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer :3 waar moet ik op reageren? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    Ik glimlach. 'Ik ook van jouw.' zeg ik dan glimlachend en druk mijn lippen weer op de hare en met mijn vingers streel ik zacht haar onderrug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp