• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach even en neem een hapje. 'Mmm lekker,' grinnik ik en kijk haar grijnzend aan. 'Maar houd jij hem maar.' Ik pak een broodje en neem een hap. Ik sla mijn arm om Naomi heen en trek haar tussen mijn benen, zodat ze tegen mij aankan leunen met haar rug. Ik ga weer tegen de muur aan zitten. Ik speel een beetje met haar haren.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik en leun tegen hem aan en eet mijn croissantje verder op en heb hem dan al snel op. Als hij dan wat met mijn haar speelt grinnik ik even. 'Lukt het?' vraag ik dan en glimlach even en draai even mijn hoofd om en geef hem een kusje en draai me dan weer om en leun weer tegen hem aan en sluit dan eve mijn ogen en heb een glimlach op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hoi.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams
    Ik zorg dat hij me aankijkt en bijt weer even op mijn lip, dat deed ik gewoon altijd, irritante gewoonte. 'Ik bedoel het niet zo, maar het gaat voor mij gewoon te snel.' zeg ik dan zacht en blijf hem recht aankijken.

    Mario 'Alex'
    "Ik weet dat je het zo niet bedoelt en dat het te snel gaat, maar..." Ik zette mijn nagels in mijn been om mezelf te kalmeren. Het was een soort gewoonte die ik mezelf had aangeleerd, want pijn begreep ik. Met pijn kon ik omgaan, met deze vreemde teleurstelling niet.
    "Ik weet niet waarom ik zo reageer." eindigde ik dan zacht en keek weer weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [NVM ;)]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Williams
    Ik zie dat hij zijn nagels in zijn been zet en pak dan toch zijn hand vast zodat hij zichzelf niet meer pijn doet. 'Niet doen.' zeg ik dan zacht. 'Het maakt niet uit.' zeg ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Gayle
    Ik glimlach even. 'Je zult geen spijt krijgen.' zeg ik dan voor onze lippen elkaar raken raken en ik leg weer liefdevol mijn handen op haar wangen en blijf die nog steeds strelen met mijn duimen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar verwonderd aan. Ze was de eerste die het echt opmerkte of er wat van zei...
    Ik verstrengelde mijn vingers met de hare.
    "Maar dit mag... toch?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik kijk even naar onze handen, onze vingers die verstrengeld zijn met elkaar en kijk dan weer naar boven in zijn ogen en knik dan. 'Ja, dit mag.' zeg ik dan en glimlach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Zijn handen legt hij weer op mijn wangen en met zijn duimen streelt hij die weer. Ik trek Josh dichter naar me toe. Ik zit nog steeds op de wastafels. En ik schakel gewoon even al mijn gedachten uit zodat ik inderdaad geen spijt krijg. Misschien dat de spijt nog komt... Maar dat zie ik dan wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Het was fijn om haar hand in de mijne te voelen. Ik knikte en glimlachte terug, toch voelde ik me nog steeds onzeker.
    In de zin van: waarom doe ik dit en waarom zou zij dit doen?
    Ik zuchtte, maar glimlachte meteen weer.
    "Misschien gaan we best terug?" mompelde ik vragend.
    Ik balde mijn vrije hand en zette mijn nagels in de muis van mijn hand. Ik had het gewoon nodig om de onzekerheid en verwarring door te komen. Ik had hier trouwens toch geen mes, dus erg pijn kon ik mezelf niet doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Nog steeds zitten onze lippen op elkaar geplakt, na een lange tijd hal ik dan toch mijn lippen van de hare en kijk haar weer aan.

    [Wist even echt niks..... :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Geeft niets :3]

    Leslie Day
    Ik vraag me af hoe het nou precies zit tussen Josh en mij. Hebben we nou iets met elkaar? Of niet? Ik weet het niet. 'Zullen we teruggaan naar de slaapzaal?' Vraag ik dan aan hem. En ik kijk hem met een vragende blik aan. 'En zou je me dan alsjeblieft kunnen tillen, mijn enkels hebben iets te lang druk erop gekregen dus ik ben bang dat wanneer ik nu gaan staan. Dat ik er doorheen zak.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams
    Ik zucht even en pak dan zijn andere hand ook vast en kijk hem weer aan. 'Waarom doe je jezelf pijn?' vraag ik dan zacht en zucht weer even en kijk naar onze handen en kijk hem dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik bleef stug met mijn blik op onze handen gericht staan.
    "Ik heb het nodig." fluisterde ik dan zacht en wou haar zeker niet meer aankijken. Ze vond het vast sadistisch en gestoord...


    “To live will be an awfully big adventure.”