• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik glimlach even. 'Dat als ik hier alleen zou rondlopen ik nooit de weg terug zou vinden en alleenmaar rondje zou lopen.' zeg ik dan en lach even. 'Ik zie echt geen onderscheid tussen al die gangen hoor.' zeg ik dan en lach weer even. 'Maar daarvoor heb ik nu jou.' zeg ik grijnzend en knipoog even en grijns dan weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en zijn woorden. Ze willen gewoon niet echt tot me doordringen. Alleen het gevoel dat ik krijg. Beschermd en geborgen. Hij zegt dat ik alles behalve zwak ben, dat denk ik maar. En hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik zoen hem hartstochtelijk terug. Na een tijd verbreek ik de kus weer, hoe jammer ik het ook vind. 'Dat in de kast, mijn claustrofobie, dat is een zwakte. Daar kan je niet om heen..' Zeg ik dan. En ik vervolg zacht, 'Maar het andere... Dat is misschien ook deels mijn koppigheid.' En ik sla mijn ogen neer. 'En dat ik te vaak meelij heb gehad. Kijk. Ik heb het tegen jou vertelt, maar jij zei niet alleen; ach, ik vind het zo naar voor je. En, kind, meid, je komt er wel weer boven op. Hij zal toch altijd wel bij je blijven in je hart. Nee. Jij houdt me gewoon vast. En zegt lieve dingen.' En ik druk een kusje op zijn lippen. 'En ik denk dat dat ook de reden is waarom je zo dichtbij hebt kunnen komen.'


    Joshua Gayle
    IK glimlach. 'Ik ben ook blij dat je me zo dichtbij hebt laten komen, anders zaten we hier nu ook niet zo.' zeg ik dan en glimlach weer even. En laat de rest voor wat het is en leg even mijn hoofd in het kussen en sluit even mijn ogen, het voelt fijn Leslie's lichaam zo tegen de mijne en er ontstaat een glimlach op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Inderdaad." glimlachte ik en grijns ook.
    Even later komen we aan bij de slaapzaal. Ik deed de deur voor haar open.
    "Na u." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik grinnik even en loop naar binnen. 'Gentleman.' zeg ik dan en grinnik even en loop dan richting mijn bed.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grijns en loop dan naar mijn eigen bed.
    "Ah, af en toe..." mompelde ik bescheiden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grinnik even en ga zitten op mijn bed en zucht.
    'Niet zo bescheiden.' zeg ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte en haalde mijn schouders op.
    "Ah ja... ik ben toch niet bescheiden..." mompelde ik blozend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Was ff eten, ben er weer. ;)]

    Charlynn
    'Wel.' zeg ik dan grinnikend. 'En je ziet er lief uit zo.' zeg ik dn grijnzend en sta dan op en ga naast hem zitten. 'Gezelliger.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Er is helemaal niets lief aan mij." bloosde ik en glimlachte dan.
    "En het is inderdaad gezelliger, ja."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Jawel, je bent wel lief.' zeg ik dan op een manier alsof hij net een klein kind is en grinnik weer even. 'Bewijs maar van niet.' zeg ik dan uitdagend en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Ok, als je erom vraagt." grijnsde ik en duwde haar plots neer op het bed. Ik greep haar polsen vast en drukte die naast haar hoofd neer op het bed.
    "Ik ben bad." grijnsde ik, met mijn gezicht vlak bij het hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik kijk hem aan en grijns. 'Ik ben nog steeds niet overtuigd.' zeg ik dan weer uitdagend en grijns dan weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Oh, nee?" vroeg ik met mijn wenkbrauwen opgetrokken en keek haar grijnzend aan. Ik ging beter over haar heen zitten, zodat ze nu tussen mijn benen lag. Ik drukte mijn lippen in haar nek en zoog zachtjes het bloed naar boven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Als hij boven me zit moet ik even lachen en grinnik, maar als hij dan zijn lippen in mijn nek drukt en zacht zuigt sluit ik mijn ogen en bijt op mijn onderlip. 'Nog steeds niet helemaal.' zeg ik dan en grijns weer even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Je zit me uit te dagen, hé." grijnsde ik en nam toen haar beide polsen vast in 1 hand. Mijn vrije hand liet ik zacht over haar kaak glijden, terwijl ik haar met twinkelende ogen aankeek. Mijn vingers gingen langs haar nek en hals, naar haar schouders en zo weer terug naar haar wang, terwijl ik kusjes drukte in haar hals.
    Mijn mond dwaalde af naar haar oor, waar ik een kusje drukte op haar oorlel en en er dan zachtjes aan zoog.
    "Geloof je me nu?" vroeg ik hees, terwijl ik met mijn tanden over haar oor schraapte.


    “To live will be an awfully big adventure.”