• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    Ik glimlach even kort tegen haar lippen en voel dan haar tong langs mijn onderlip strijken en open dan mijn mond en onze tongen vinden elkaar al snel en er ontstaat een passievol spel. En mijn handen strelen nog steeds zacht haar onderrug.


    Leslie Day
    Hij opent zijn mond en al snel tongzoenen we. Zijn handen strelen al die tijd nog mijn onderrug. En de hele tijd heb ik de neiging om de kus te verbreken om vervolgens ik hou van je te zeggen. Maar ik houd me in. De reden dat ik die neiging heb is omdat het zo onderhand drie jaar geleden is dat iemand tegen me gezegd heeft dat ie van me hield en ook drie jaar geleden dat ik het tegen iemand het zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams
    Als hij dichter tegen me aankruipt kijk ik hem aan en bijt op mijn onderlip en ik heb nog steeds zijn handen vast en kijk dan even naar onze handen en kijk hem dan weer aan en weet niet meer wat te zeggen.

    [Ik weet echt niet wat ik haar moet laten vragen... Maar lijkt Charlynn eigenlijk veel op Dehlila en dat hij haar daarom kuste, zou wel grappig zijn, heel drama daarom heen ofzo of wat doen we?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben even tandenpoetsen enz. brb! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij opent zijn mond en al snel tongzoenen we. Zijn handen strelen al die tijd nog mijn onderrug. En de hele tijd heb ik de neiging om de kus te verbreken om vervolgens ik hou van je te zeggen. Maar ik houd me in. De reden dat ik die neiging heb is omdat het zo onderhand drie jaar geleden is dat iemand tegen me gezegd heeft dat ie van me hield en ook drie jaar geleden dat ik het tegen iemand het zei.


    Joshua Gayle
    Na een tijd haal ik mijn lippen van de haren en kijk haar glimlachend aan en strijk weer een pluk haar achter haar oor. 'Ik hou zoveel van je.' zeg ik dan weer zacht en glimlach.

    [Weetje, ik wil weer wat meer drama laten komen bij Naomi of tussen Naomi en Ian, want het begint daar een beetje saai te worden... Ideeën? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben op het moment heel inspiratieloos :') het verbaasde me al dat ik in 10 minuten een gedicht geschreven heb voor een wedstrijd hier op Q :') ik had nog maar een half uur de tijd :') maar ik ben volkomen leeg xd]

    Leslie Day
    Zijn zachte woorden hebben een groot effect op me. Ik krijg er tranen van in mijn ogen en leg mijn hoofd op zijn borstkas zodat hij het niet kan zien. 'Ik ook van jou,' fluister ik. Ik bijt op mijn lip. Soms dan kan ik echt een wrak zijn. Walgelijk. Maar ja. Ik kan er nou eenmaal niets aan veranderen. Helaas. Ik teken figuurtjes op zijn borstkas met mijn goede hand. Ik ben bang dat wanneer ik nu ga praten, dat gepaard gaat met huilen. Dus zwijg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ach, maakt niet uit, heb ik heel vaak daarom vraag ik meestal anderen om hun advies... ;) Maar ik ga slapen, ben moe. Weltrusten, kijk wel of ik nog even morgen vroeg reageer. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wilde ook net gaan :3 baaaayyyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn zachte woorden hebben een groot effect op me. Ik krijg er tranen van in mijn ogen en leg mijn hoofd op zijn borstkas zodat hij het niet kan zien. 'Ik ook van jou,' fluister ik. Ik bijt op mijn lip. Soms dan kan ik echt een wrak zijn. Walgelijk. Maar ja. Ik kan er nou eenmaal niets aan veranderen. Helaas. Ik teken figuurtjes op zijn borstkas met mijn goede hand. Ik ben bang dat wanneer ik nu ga praten, dat gepaard gaat met huilen. Dus zwijg ik.


    Joshua Gayle
    Ik wrijf zacht met mijn hand over haar rug en het voelt fijn hoe ze met haar hand figuurtjes om mijn borst tekent en ik sluit even genietend mijn ogen. Dan open ik ze weer en kijk naar Leslie en zie dat ze tranen in haar ogen heeft. Ik neem haar kin tussen mijn duim en wijsvinger en kijk haar aan. 'Wat is er?' vraag ik dan zacht en druk een kus op haar voorhoofd en kijk haar dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh neemt mijn kin vast en zorgt ervoor dat ik hem aan kijk. Hij heeft de tranen gezien in mijn ogen want hij vraagt wat er is. En hij drukt een kus op mijn voorhoofd en kijkt me dan weer aan. 'Het is niet zo belangrijk,' antwoord ik zacht. En ik slik een keer en probeer de tranen weg te drukken. Die mogen onder geen bedwang eruit komen. Maar hoppa, daar gaat de eerste traan al. Ach ja, dan kan ik het net zo goed maar meteen vertellen. 'H-het is lang geleden dat iemand nog tegen me zei dat die van me hield,' fluister ik. En daar gaan meer tranen. Argh. Ik ben soms zo zwak. 'En ook dat ik het zelf tegen iemand heb gezegd.' En ik zucht en ik wil weg kijken maar hij heeft mijn kin nog vast. 'En nu vindt je waarschijnlijk dat ik me aanstel,' mompel ik. Want als ik dat zelf al vind, wat zou hij d'r dan niet van vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eindelijk, school is weer voorbij (: en, hebben jullie al gestemd? :3\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [gestemd??? En hoi!! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja gestemd :3 voor wie jij de beste nieuwe bemiddelaar vindt :3 het topic heet: de kandidatenlijst]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen idee... En die Sandrachips zegt dat hij mij kent bij dat ene topic, maar ik ken hem niet, whahahaha. ;) Wie heb jij gestemd???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Op Aragog/Michelle/Mitshy ^.^ ik noem haar Mitshy of little secret :') ik ken haar van Q :3 en ik denk wel dat ze de dingen tussen mensen goed kan oplossen door gewoon eerlijk t zeggen waar het op staat en hoe je er naar moet kijken. Oke, dat klinkt volgens mij niet echt duidelijk :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik kijk nog wel, weet het nog niet. Ik ken ze allemaal niet dus.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp