• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik glimlach. 'Dat bevalt me wel, jouw als mijn vriendinnetje.' zeg ik dan en druk weer een kusje op haar lippen en grinnik dan als ze me een stomp geeft wat mij niet echt pijn doet, maar wel volgensmij aan haar hand. 'Je moet niet tegen harde dingen aan slaan dat doe je je nog pijn.' zeg ik dan lachend en pak haar hand en druk er een kusje op. 'Tja, spieren zijn hard hè.' zeg ik dan grijnzend en kijk haar dan even quasi boos aan. 'Ik ben niet oversext.' maar lach dan toch. 'Misschien een beetje.' zeg ik dan grijnzend en haal even mijn schouders op. 'En het is inderdaad geweldig dat kan je niet ontkennen.' zeg ik dan grijnzend en druk weer een kusje op haar lippen terwijl ik dan plagerig in haar kont knijp.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    "Dan moet je wel kunnen begrijpen dat ik het ook niet kan uitleggen." zei ik zacht en bleef naar onze handen staren.
    "Pijn is de enige emotie waar ik mee om kan gaan. Ik heb al zo vaak zo verschillende pijn gehad en steeds om een andere reden... Pijn is een vijand, maar eentje die ik gebruik voor mijn eigen goed... En fysieke pijn is perfect om de geestelijke te laten verdwijnen." probeerde ik het toch uit te leggen.


    Charlynn Williams
    Ik knik, ik weet dat hij gelijk heeft maar ik wil het gewoon niet toegeven, ik wil niet dat hij zichzelf pijn doet, ookal ken ik hem nog niet lang, toch doet het me pijn te zien dat hij dit zichzelf aandoet. Ik zucht even. 'Ik weet dat je gelijk hebt Mario, ik weet dat pijn je even alles om je heen kan laten vergeten, even alle problem, maar doe dit alsjeblieft jezelf niet aan.' zeg ik dan zacht, bijna smekend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grijns en druk een kus in haar nek. 'Ja het lukt,' fluister ik en grinnik even. Ik begin haar haren te vlechten. Zodra ik dat gedaan heb trek ik haar dichter tegen me aan en leg mijn hoofd op haar schouder. Ik druk nog een kusje in haar nek en dan op haar wang. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd op haar schouder rusten. Een leven zonder Naomi kan ik me nu niet meer voorstellen.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en voel dan zijn lippen in mijn nek en op mijn wang en glimlach en voel dan zijn hoofd op mijn schouder. Ik grinnik even en pak dan zijn hand vast en verstrengel onze vingers.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij zegt dat het hem wel bevalt, ik als zijn vriendinnetje. En ik glimlach dan naar hem. Ik voel me goed. Hij pakt dan mijn hand en drukt er een kusje op. Het deed inderdaad pijn, toen ik sloeg. Hij grijnst dan. 'Josh toch, je weet toch dat je niet mag opscheppen. Ik weet namelijk best wel dat je spieren hebt,' zeg ik dan streng. Maar dan knipoog ik naar hem. 'Hele goede sexy spieren.' Hij zegt dat hij niet oversext is en ik kijk hem met een blik aan van wat-denk-je-zelf. En hij drukt een kusje op mijn lippen en knijpt dan in mijn kont. 'Josh,' mompel ik gefrustreerd tegen zijn lippen aan. 'waarom nou mijn kont?' en ik bijt zacht op zijn onderlip en om hem dan te plagen streel ik bij zijn lies.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik grinnik even. 'Hoe kan ik nou van jouw sext kont afblijven.' murmel ik dan grijnznd tegen haar lippen en voel dan haar hand langzaam mijn lies strelen en ze bijt zacht op mijn onderlip en ok kan met moeite nog net een kreun inhouden.'Wie is er oversext?' murmel ik dan vragend tegen haar lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij vraagt hoe hij nou van mijn sexy kont kan afblijven. En hij vraagt dan wie er oversext is. 'Jij, want jij kan niet van mijn kont afblijven,' prevel ik lachend tegen zijn lippen en zoen hem dan weer verder en ik kom gevaarlijk dicht bij zijn kruis in de buurt om hem te pesten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Williams
    Ik knik, ik weet dat hij gelijk heeft maar ik wil het gewoon niet toegeven, ik wil niet dat hij zichzelf pijn doet, ookal ken ik hem nog niet lang, toch doet het me pijn te zien dat hij dit zichzelf aandoet. Ik zucht even. 'Ik weet dat je gelijk hebt Mario, ik weet dat pijn je even alles om je heen kan laten vergeten, even alle problem, maar doe dit alsjeblieft jezelf niet aan.' zeg ik dan zacht, bijna smekend.

    Mario 'Alex'
    Eindelijk kijk ik haar aan.
    "Ik weet niet of ik hiermee kan ophouden. Het is toch niet zo erg... Je ziet mijn nagelafdrukken al bijna niet meer." mompelde ik, maar wist ook wel dat het daar niet om ging. Als ik bij dit kleine voorval al naar zelfverminking greep, al was het op zo kleine schaal, wat zou ik dan doen als er iets veel erger gebeurde? Hoe zou ik daar op reageren?
    Dat van net stelde inderdaad niet veel voor, maar het kon een waarschuwing zijn. Ik moest oppassen of ik verviel in oude gewoontes...
    "I-ik zal het proberen." mompelde ik uiteindelijk, na een lange stilte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes en trek hem in een knuffel, geen idee waarom, het gebeurde gewoon. 'Ik wil niet dat je jezelf iets vreselijks aandoet.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik wou zeggen dat ik niets vreselijks deed. Dat het gewoon een heel klein beetje pijn was, maar liet het zitten. In plaats daarvan genoot ik van de omhelzing en het voor mij bijna onbekende vertoon van liefde.
    Het was veel te lang geleden dat ik eens omhelsd was. Of er was niemand om me te omhelzen, of ik was het die moest troosten...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Dan laat ik hem los en kijk hem weer aan met een zwakke glimlach. Ik vertrouwde hem erop dat hij zichzelf niet meer zou pijnigen. 'Zullen we terug gaan of nog een dans?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Kies jij maar." glimlachte ik. "Voor mij is allebei goed."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik grinnik. 'Oke, dans dus, kies jij de muziek maar uit.' zeg ik dan lach even. 'Verras me.' zeg uk dan zacht en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik grijnsde en liep naar de radio. Ik zette een wat sneller muziekje op. Een heel wat sneller muziekje.
    "Klaar om te zweten?" vroeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Williams
    Ik grijns. 'Kom maar op.' zeg ik dan uitdagend en glimlach en loop weer naar hem toe tot ik voor hem sta. 'Show me everything you got.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Axton?? Whaha.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp