• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:27 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua Gayle
    Ik knik en til haar op zodat ze in mijn armen ligt en ik glimlach weer even en loop de badkamer uit, opweg naar de slaapzaal. 'Gaat het nog steeds niet goed met je enkels?' vraag ik dan bezorgd terwijl ik verder loop.

[ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:27 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

DreamWishes schreef:
    Charlynn Williams
    Ik knik en til haar op zodat ze in mijn armen ligt en ik glimlach weer even en loop de badkamer uit, opweg naar de slaapzaal. 'Gaat het nog steeds niet goed met je enkels?' vraag ik dan bezorgd terwijl ik verder loop.

[Didn't you mean Josh? -wbw-]

[ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:25 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Charlynn Williams
    Ik kijk even niet begrijpend voor me uit en Mario kijkt nog steeds naar onze handen. 'Waarom? Waarom pijn?' vraag ik dan zacht. 'Wat heeft ervoor gezorgd dat je pijn nodig hebt?' vraag ik dan en probeer hem aan te kijken.

Leslie Day
    Josh knikt en tilt me dan op en ik lig in zijn armen. Hij loopt met mij de badkamer uit en vraagt dan ietwat bezorgd of het nog steeds niet goed gaat met mijn enkels. 'Daar komt het wel weer goed mee,' zeg ik sussend. 'gisteren kon ik namelijk nog niet eens even lopen. Maar nu ben ik én gaan lopen én heb gestaan, met douchen natuurlijk.' en ik hoop dat ik hem zo gerust kan stellen. Als ik loop krijg ik steken in mijn enkels, maar dat hoeft Josh niet te weten.

[Oeps... :$]

Mario 'Alex'
    Mijn handen begonnen zacht te trillen in de hare, vooral door de neiging die ik nu voelde om mijn nagels in mijn vlees te zetten. Maar zij had mijn handen vast en zou me niet zomaar laten doen.
    "Zoveel..." mompelde ik zacht, terwijl ik haar nog steeds niet aankeek. "Ik kan gewoon niet omgaan met emotie's... Alleen pijn begrijp ik. alleen pijn kan ik doorstaan."

Charlynn Williams
    Ik sla nu ook mijn ogen neer en staar ook naar onze handen en hou ze ook wat steviger vast, omdat zijn handen beginnen te trillen. 'Hoe kan je pijn begrijpen?' vraag ik dan zacht. 'Ik kon het nooit begrijpen en nu nog steeds niet, misschien is mijn pijn dan wel mentaal, maar toch, ik kan het niet begrijpen ik zou er alles voor doen het weg te krijgen, maar jij wilt juist pijn die ook nog fysiek is, waarom? Ik begrijp het nog steeds niet, pijn valt niet te begrijpe, pijn vernielt alleen maar dingen, laat je veranderen.' zeg ik dan zacht en zucht. 'Ik kan het gewoon niet uitleggen.' zeg ik dan en bijt weer op mijn onderlip.

Joshua Gayle
    'Dus het gaat al wat beter.' zeg ik dab opgelucht en glimlach even en loop de slaapzaal binnen en loop meteen naar mijn bed toe waar ik Leslie op neerleg en er dan naast ga zitten en haar weer tegen me aanleg. 'Ik hou van je.' zeg ik dab nog eens zacht en glimlach weer.

Leslie Day
    Hij gelooft me en is opgelucht. We komen de slaapzaal weer in en Josh legt me dan op zijn bed neer en legt me neer en komt naast me en trek me tegen zich aan. Dan zegt hij weer dat hij van me houdt. Ik zie hem glimlach. Ik glimlach kleintjes en even aarzel ik. Maar dan, 'Ik hou ook van jou.'

[Ben er weeer! Mijn topics]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Was in slaap gevallen... :$]

Joshua Gayle
    Ik glimlach. Eb druk een kort kusje op haar lippen en trek haar nog iets dichter tegen me aan. 'Dankje, je weet niet hoeveel dat voor me betekent.' zeg ik dan zacht en druk nu een kusje op haar kruin.

[haha, genious]
    Leslie Day
    Ik glimlach. 'Als het voor jou net zoveel als voor mij betekent.. dan betekent het heel erg veel.' en ik druk mijn lippen weer op die van hem maar dan voor een langere kus. Na even verbreek ik die toch en kijk hem dan aan. 'Zijn we nu dan meer dan alleen.. friends with benefits?' vraag ik aan hem. En ik bijt op mijn lip.

Joshua Gayle
    'Dan betekent het heel veel voor ins beide.' zeg ik dan glimlachend en voel dan haar lippen op de mijne, het is een lange kus en het is fijn, na een tijdje haalt ze toch jammer genoeg haar lippen van de mijne.Ik kijk haar aan na haar vraag en glimlach even. 'Ik denk het wel is het niet, wat denk jij?' vraag ik dan en glimlach even. 'En als we misschien meer zijn dan dat, ik wil nog steeds de geweldige sex, die kan ik niet missen.' zeg ik dan lachend en druk nog een kusje op haar lippen en kijk haar grijnzend aan.

Leslie Day
    Hij glimlacht even en zegt dan dat hij denkt van wel. Ik knik. 'Ja, ik denk het ook wel. Iets als in.. vriendje en vriendinnetje?' en ik kijk hem aan met een scheve glimlach. Dan zegt hij dat hij nog steeds de sex wil, dat hij die niet kan missen en ik geef hem een stomp wat pijn doet aan mijn eigen hand en hij kijkt me grijnzend aan. 'Het is dat je zei dat het geweldig is,' zeg ik dan met een scheve lach. 'En jij bent dan eigenlijk ook wel oversext. Je denkt nu namelijk aan sex.' en ik kijk hem aan met een ondeugende blik.

DreamWishes schreef:
    Charlynn Williams
    Ik sla nu ook mijn ogen neer en staar ook naar onze handen en hou ze ook wat steviger vast, omdat zijn handen beginnen te trillen. 'Hoe kan je pijn begrijpen?' vraag ik dan zacht. 'Ik kon het nooit begrijpen en nu nog steeds niet, misschien is mijn pijn dan wel mentaal, maar toch, ik kan het niet begrijpen ik zou er alles voor doen het weg te krijgen, maar jij wilt juist pijn die ook nog fysiek is, waarom? Ik begrijp het nog steeds niet, pijn valt niet te begrijpe, pijn vernielt alleen maar dingen, laat je veranderen.' zeg ik dan zacht en zucht. 'Ik kan het gewoon niet uitleggen.' zeg ik dan en bijt weer op mijn onderlip.

Mario 'Alex'
    "Dan moet je wel kunnen begrijpen dat ik het ook niet kan uitleggen." zei ik zacht en bleef naar onze handen staren.
    "Pijn is de enige emotie waar ik mee om kan gaan. Ik heb al zo vaak zo verschillende pijn gehad en steeds om een andere reden... Pijn is een vijand, maar eentje die ik gebruik voor mijn eigen goed... En fysieke pijn is perfect om de geestelijke te laten verdwijnen." probeerde ik het toch uit te leggen.

Ian Silvas

Ik grijns en druk een kus in haar nek. 'Ja het lukt,' fluister ik en grinnik even. Ik begin haar haren te vlechten. Zodra ik dat gedaan heb trek ik haar dichter tegen me aan en leg mijn hoofd op haar schouder. Ik druk nog een kusje in haar nek en dan op haar wang. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd op haar schouder rusten. Een leven zonder Naomi kan ik me nu niet meer voorstellen.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne