• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Neville longbottom

    Geschrokken kijk ik cho aan als ze begint te huilen. Ik had nooit verwacht dat het zo een pijn zou doen om haar verdrietig te zien. Een beetje stuntelend sla ik een arm om haar heen omgaat te troosten. "Je stelt je niet aan, huil maar even uit" fluister ik zachtjes tegen haar. Hopend dat mijn woorden een troostend effect hebben.


    Can't control my second personality

    Harry
    Even kijk ik hoe Marcel en Cho de zaal uitlopen.
    Lijkt je dat wel zo'n goed idee, nu daar heen gaan als Cho daar is? Ze zal het ongemakkelijk vinden, vast.. Niet dat ik haar zielig vind of zo, of nog steeds leuk, maar... Het is gewoon over met Cho. Ze mag wel verdrietig zijn, maar... Dat moet ze niet op ons afreageren...'
    Ik zuchtte en schoof mijn bord weg. 'Nouja het is de enige plek waar we heen kunnen gaan. Eigenlijk moet ik nog naar de bieb, maar ik denk dat je dat vast oersaai vind.' Ongemakkelijk streek ik mijn pony over mijn litteken, omdat er een groepje mensen langsliepen en me druk fluisterend aan bleven kijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cho Chang

    Ik voel een flits door me heen gaan als Neville zijn hand om me heen slaat. ik ben gelijk klaar met huilen en kijk Neville met mijn waterige ogen aan. 'sorry Neville, ik...' ik weet niet meer wat ik moet zeggen en voel me opeens heel zenuwachtig. Komt dat door hem? Ik duw mijn gezicht in mijn handen omdat ik mezelf geen houding weet te geven, dus ik doe maar alsof ik nog aan het huilen ben. dan richt ik mijn hoofd op en kijk Neville recht aan. ik voel nog wat voor Harry maar Neville is zo lief voor me. ik besluit Harry helemaal te vergeten en gewoon vrienden te blijven, Ik gun Ginny hem. Dan druk ik mijn lippen op die van Neville. Een flits van blijdschap gaat door me heen. Ik hoef Harry helemaal niet. Ik heb hem niet nodig.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Neville longbottom

    Een paar seconde ben ik te verbaasd om te reageren. Maar voordat ik het zelf door heb, beantwoord ik haar zoen. Het gevoel dat ik er door krijg overtreft mijn mooiste dromen. Ik kan het gewoon niet beschrijven. Heel voorzichtig kijk ik Cho recht in de ogen. Gelijk sluipt er een ongemakkelijk gevoel naar binnen. Had ze niet net nog wat voor Harry gevoelt. Ik negeer mijn twijfels. Als ze nog wat voor Harry had ze me toch niet gezoend. Ik kijk weer in haar prachtige ogen die nog roodomrand zijn van het huilen. Automatisch, alsof ik het al heel mijn leven doe, sla ik mijn armen weer om haar heen om haar nog een keer te zoenen.


    Can't control my second personality

    Ginny Weasley

    Ik knik, 'Ja, dat is zo... Zo saai is een bieb trouwens niet.' Zeg ik. 'Ik ga wel mee.'
    Op dat moment komen de uilen naar binnen vliegen. Hermes, de uil van Percy, vliegt naar me toe met een brief om zijn poot. 'Wat moet Percy nou weer van mij?' Vraag ik verbaast. Ik pak de brief en lees hem door. Percy's handschrift is meteen te herkennen.

    Beste Ginny,

    Je zult je vast afvragen waarom ik deze brief schrijf. Jij, als mijn enigste zusje, wil ik graag een leuk kerstcadeau geven. Ik heb je in augustus ook niks voor je verjaardag gegeven omdat ik nu, tijdens kerst, je een groter cadeau wil geven. Het probleem is dat ik niet weet wat meisjes leuk vinden. Dus... wat vind je leuk?

    Met vriendelijke groet,

    Percy Weasley
    Junior assistent ~ ministerie van toverkunst.


    Nadat ik de brief gelezen heb, lig ik helemaal ik een deuk. Hikkend van het lachen geef ik de brief aan Harry en pak veer, inkt en papier.

    Hallo Percy,
    Ik wil graag een wc-bril voor kerst, maar een mooie onderbroek mag ook. Het liefste eentje met een roze strik. Je mag me ook een kop koude soep of een teennagel geven.
    Liefs Ginny.


    Ik geef Harry deze brief ook terwijl ik nogsteeds de tranen in mijn ogen heb van het lachen. Hermes drinkt mijn sap op en ik aai hem even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik lees de brief van Percy met opgetrokken wenkbrauwen. Ik schater het uit als ik het antwoord van Ginny krijg en hem lees. 'Een roze onderbroek staat je vast niet. Wat dacht je van een zwarte met een doodshoofd?' Een meisje aan de tafel van Griffoendor keek ons met open mond aan. 'Zullen we eh... Naar de bieb?' Vroeg ik terwijl ik haar hielp het briefje aan Hermes' poot te binden. Hiermee fladderde hermes op, vloog even een rondje om mijn hoofd en verdween. Ik pakte mijn tas en wachtte tot ze haar veer en inkt had opgeruimd.

    [ja het is nogal laat maar ik ben nogal druk en kan niet slapen. CSI was te leuk kan niet wachten op volgende week. <3 Greg ;-)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Weasley

    'Of een zwarte met een doodskop en een roze strik!' Zeg ik lachend. Door het gezicht van het meisje moet ik nog harder lachen en ik knik op Harry's vraag. We binden dde brief aan Hermes poot en hij vliegt weg. Ik ruim snel mijn spullen op en loop met Harry de grote zaal uit. Op de gang blijf ik staan omdat ik iets onmogelijks zie. Neville en Cho.... Zoenend. Wauw, dat vind ik echt leuk voor hun! Ik kijk Harry aan om te kijken of hij jaloers kijkt ofzo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik zag hoe Ginny naar me keek. 'Ik ben heus niet jaloers of zo, als je dat soms zou denken.' Fluisterde ik zacht en loop zacht met haar richting de bieb. 'ik heb jou toch?' Ik kus haar heel even zachtjes en open dan de deur van de bieb. Madame Rommela keek ons vuil aan en wilde zo te zien haar boeken met haar leven verdedigen. Ik zag een donker plekje, waar men ons niet echt heel goed kon zien maar waar we nog wel konden lezen. Ik zette mijn tas onder de tafel en pakte er Toverdranken voor Gevorderden uit. Madame Rommela vond het een schandelijk boek, hier kon ze hem niet zien. Ik moest jog een werkstuk voor Slakhoorn schriven. Konden er geen tips voor werkstukken snel maken in staan? Ik pakte perkament, veer en inkt en begon aan het opstel. Twee kantjes van 15 cm.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Weasley

    Ik loop Harry achterna, glimlach vriendelijk naar madam Rommella en plof naast Harry neer. Ik kijk naar Harry's boek. Ik wist dat er dingen instonden en ik wist dat Hermelien het boek haatte, maar ik wist niet precies wat er instond waardoor Hermelien het haatte. Ik wist trouwnes wel dat het van de halfbloed prins was geweest. Ik buig me voorover naar het boek. 4 bonen, van 6 wordt hij te drapperig stond er bijvoorbeeld bij een drank. Aan de kant stonden ook verschillende dingen, maar eentje viel me op. Levicorpus, nvb. Levicorpus... Het klinkt als een spreuk. En dan nog nvb... Wat betekend dat? Ik kijk Harry aan 'Wat betekent nvb?' Fluister ik. Hij vind het vast niet leuk dat ik in zijn boek kijk...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik voelde hoe Ginny ook in het boek keek. Ik maakte mijn zin af, het waren zes woorden maar omdat ik expres groot schreef nam hij 2 regels in beslag. Ik keek op. 'Nonverbaal.' Fluisterde ik terug. Toen zag ik korzel staan. Wat dee hij in de bieb? Kon hij lezen dan? Ik knipoogde naar Ginny, drukte even een vinger tegen mijn lippen en viste mijn toverstok uit mijn zak van m'n gewaad. Ik dacht terloops: Levicorpus... Korzel schreeuwde en hing onderste boven in de lucht. Ik liet hem op madame Rommella vallen en even later hadden ze een hevige, maar geluidloze ruzie.
    Ik grinnikte en keek Ginny lachend aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cho Chang

    De vlinders vliegen blij door mijn buik. Niemand had ooit verwacht dat ik Neville zou zoenen. Ik eigenlijk ook niet, maar het kan me niet schelen. Neville antwoord mijn zoen automatisch en hij kan best lekker zoenen. Ik zie Ginny en Harry langslopen en Harry ziet me zoenen. Even voel ik een steek in mijn hart maar die word overspoelt door een warm gevoel. Neville kijkt in mijn ogen en ik kijk terug. Het rotgevoel van net is helemaal weg. Kan ik hier maar eeuwig blijven zoenen met hem...


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny Weasley

    Ik lach zacht als Korzel onderste boven hangt en op Rommella valt. Ik ga zo dicht mogelijk tegen Harry aanzitten terwijl ik nogsteeds aan het lachen ben, Korzel probeert nu weg te rennen, maar Rommela heeft hem vastgepakt. Ik kijk even naar Harry, druk een kusje op zijn neus en leg mijn hoofd op zijn schouder. Na al die jaren is hij eindelijk van mij! Ik kijk even naar zijn verslag en zie dat hij zo groot mogelijk schrijft, slim joch.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pansy Parkinson
    Gelijk stopte ze met lopen en draaide haar hoofd lagzaam om "Nooit" was het enige dat ze zei, ik grinnikte bij het idee, dat zou ons nooit gebeuren dan maar liever zonder date. Weer werd ik meegetrokken terwijl een zacht gemompel van Sylver te horen was "Als ik het eerder had geweten, had ik er wel wat meer werk ingestopt." een grijsje verscheen op mijn gezicht "Ik wist het ook pas laat hoor" nog steeds slenterde ik achter haar aan "Ik zou toch echt verwachten dat jij wel iemand je mee uit zou vragen, ik bedoel wie wil er nou niet met de dochter van Jeweetwel?"
    (gnegnengenge >:])

    Draco Malfoy
    Zachtjes streelde ze een los zittend plukje haar achter zijn oor waarna ze een kusje op het puntje van zijn neus drukten. "Wel, ga je nog mee of hoe zit het?" zei ze grinnikend. Ik glimlachte vaagjes "Uh- O wat ja ik kom" een ding zat me eigenlijk niet lekker...wat moest ik doen? Hopen op een mis...nee! dat moest ik niet doen. Het feit dat ik en Aileen nog steeds de kast moesten maken en dat de hele school op zijn kop zou staan en we nu lekker gezellig ons gingen voorbereiden op het bal was niet echt een geweldig gevoel, en daar kwam ook nog een bij dat ze zwanger was....ik wist me altijd weer lekker in de problemen te werken...

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 16:45 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver veegde wat natte sneeuw van haar wang terwijl ze haar vrije hand door haar haren liet gaan en ze Pansy nogsteeds mee trok. Een schampere maar harde lach verliet haar mond. "Oh kom op Pansy, je bedoel eerder: Wie wil er nou weer uit met de dochter van jeweetwelwie? Ik bedoel, ze zijn vast allemaal bangd at er iets verkeerds gebeurd en dat mijn vader kwaad op hun word." Sylver wende haar ogen even af naar de grond terwijl een zacht zuchtje er voor zorgden dat er condens uit haar mond kwam. "Niemand vraagt mij mee uit." mompelde ze.


    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria zette aanstalte om op te staan maar bleef echter zitten, terwijl ze toekeek naar de sneeuvlokjes die aan het raam voorbij dwarrelden. Ze wende haar ogen af naar beneden terwijl een zucht over haar lippen rolden. "Weet je Draco, je hoeft niet mee als je dat niet wilt...Ik vraag Marry anders wel..." Astoria hoorden aan zijn reactie hoe hij er over dacht en zag het aan zijn vage glimlach, dat hij alles wou behalve te gaan winkelen met haar. Echter kreeg ze zelfs het vage idee dat hij dit alles niet eens wou, bij haar zijn en vader worden. Astoria maakten een zacht en klakkend gluidje met haar tong waarna ze weer opkeek. "Wil je dit alles wel?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Een schampere maar harde lach verliet haar mond. "Oh kom op Pansy, je bedoel eerder: Wie wil er nou weer uit met de dochter van jeweetwelwie? Ik bedoel, ze zijn vast allemaal bang dat er iets verkeerds gebeurd en dat mijn vader kwaad op hun word." een zachte zucht verliet haar mond en wende haar blik aar de grond "Niemand vraagt mij mee uit." mompelde ze. Ik begon wat harder te lopen zodat ik niet steeds meegesleept hoefde te worden "Ow kom op Sylver, ik zou het wel weten als ik een jongen was....ik bedoel je bent een leuke meid!" in mijn hoofd moest ik denken aan het idee dat er werkerlijk wat verkeerd zou gaan en het feit wie haar vader was....POEF!.....dat was weer mijn humor "Dat gebeurd echt niet" stelde ik haar gerust.

    Draco Malfoy

    "Wil je dit alles wel?" ik keek naar de dwarrelende vlokken buiten "..Ja-nee..Ja tuurlijk...maar" ik zuchte "ga maar met Marry... ik moet nog wat dingen regelen.." ik wreef met mijn handen door mijn gezicht en door mijn haar, stond op en liep zonder wat te zeggen naar de jongensslaapzaal.
    (beetje kort...)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.