• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Zullen we anders met een nieuwe dag beginnen?
    Volgens mij weet bijna niemand meer weten waar het over ging of de laatste reactie was (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Lol, ik vind het best. Hoef ik dat in ieder geval niet helemaal op te zoeken :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (vind ik ook een goed plan)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    ( okeey dan doen we dan gewoon (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (en dan hangt er ergens op de gang gewoon een briefje waar de dansklassen op staan? Dan schrijf ik alvast een stukje)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    ( Dat is een goed plan en doe dat maar (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang

    Ik loop vrolijk de leerlingenkamer uit, ik heb lekker geslapen en als het goed is beginnen de danslessen binnekort en ik heb er best wel zin in. Ik kijk rond op de gang maar er lopen nog weinig leerlingen. Niemand waar ik tegen wil praten in ieder geval. Ik besluit naar het mededelingenbord te lopen. Daar hangt vast wel een briefje met de danslestijden enzo. Vrolijk zeg ik iedereen die ik tegenkom gedag en de meeste kijken me raar aan. Dan niet. Als ik bij het bord kom kijk ik naar de koppels en zie ik mijn naam staan. Met die van Neville. Een lachje borreld op, wat heb ik gedaan?


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Moonly > Firebolt :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom
    Na de vermoeide dag van gisteren, had ik eindelijk is goed geslapen. Daarom liep ik ook heerlijk vrolijk door de gangen. Gek genoeg kwam ik niemand tegen, en dat terwijl het al wat later was. Het gerommel van mijn maag verraden want ik ging doen, ontbijten dus.


    Can't control my second personality

    Melody Eliza Malfoy

    Na een nacht slecht slapen ga ik op de bank in de leerlingkamer zitten. Het gesprek gisteren met Draco heeft me de hele nacht wakker gehouden. Op momenten zoals die word gewoon nog duidelijker hoeveel ik de tijden van vroeger mis. Mijn blik gaat de leerlingenkamer rond en wat me opvalt is dat het niet heel erg druk zijn. Oke ik mag dan wel nieuw zijn, maar zelf mij valt het op.

    (mijn inspiratie is nu alweer op xD en op mijn mobiel gaat lange stukken schrijven ook niet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    Aangezien er niemand in de buurt is besluit ik maar naar de grote zaal te gaan voor het ontbijt. Ik heb toch niks beters te doen.
    Ik loop de eikenhouten deuren door en zie dat er bijna niemand in de zaal zit. Wat is dit? vraag ik me af. Niemand in de gangen, niemand in de zaal... Ik kijk rond of ik Neville zie zitten om tegen hem te zeggen dat de danslessen beginnnen. Ook Melody zie ik niet. Die heb ik al sinds het begin van het jaar niet meer gesproken.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny Weasley

    Ik word wakker en gaap even. Ik sta op en kleed me aan. Laat ik maar gaan eten. Ik borstel mijn haren, doe wat make-up op en loop naar beneden. Ik lees het briefje wat aan de muur hangt, ik met Harry. Ik glimlach en laat mijn blik over die van mijn broers glijden. George met Madison, Fred met Adelaine en Ron met Hermione. Gezellig. Ik loop verder en ga zitten. Ik pak een broodje, doe er jam op en een hem op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Omg, ik dacht echt dat het topic dood was ;O Shame on me!]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    Langzaam word ik wakker en een blij gevoel overspoeld mij. Ik heb geen idee hoe het komt of waar het vandaan komt, maar het geeft mij genoeg energie om in één keer op te staan. Ik open de gordijntjes van mijn bed en kijk de kamer rond, leeg... Mijn blik gaat naar mijn wekker en mijn ogen worden groot van schrik.
    'Shit, is het al zo laat!' roep ik en meteen begin ik met een treinvaart mij aan te wassen en aan te kleden. Ik doe mijn haar in een simpele hoge staart, laat mijn mascara bostel vijf keer langs mijn wimpers gaan en sprint de trappen af naar de grote zaal.
    Daar aangekomen plof ik naar Ginny neer. 'Morgen,' zeg ik vlug en ik pak een broodje.


    Happy Birthday my Potter!

    Neville longbottom

    Tot mijn grote opluchting, was het wel druk bij het ontbijt. Dat verklaarde dus waarom het zo rustig op de gangen was. Snel liep ik naar de tafels, ik zag de rest al zitten. "Hey" , ik plofte snel neer op een stoel naast ron, de rest zat er al. Zo snel als ik kon pakte ik een broodje, ik had gewoon zo een honger.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 18:28 ]


    Can't control my second personality