• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Cho Chang
    Neville slaat zijn ogen neer en ik bedenk dat ik dat best schattig vind. Oh nee he, dat ook al? Ik begin toch niks voor hem te voelen. 'ik heb op dat bla gekeken in de gang en daar stonden onze namen op, samen', ik bloos en kijk snel de andere kant op, ow wat ben ik toch stom bezig...' maar eh, ik heb niet gezien waneer ze zijn, het stond er denk ik niet op. Zullen we vragen aan Ginny of zij het misschien weet?' Ik kijk Neville recht in zijn ogen aan en hoop dat ik niet meer bloos.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Neville longbottom

    "Uhm oké, uhm waar is ginny" vraag ik terwijl ik mijn blik afwend, en mijn wange langzaam rood kleuren, de woorden zijn nog niet uit mijn mond gekomen of ik kan mezelf al voor mijn hoofd slaan. Ginny zit nog steeds aan tafel, recht voor mijn neus dus. Alleen een sukkel als ik heeft het niet door. Daar gaat dus de kans om er goede indruk op cho te maken.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:15 ]


    Can't control my second personality

    Ginny Weasley

    Ik glimlach en pak een ei. 'Madam Pleister heeft goede drankjes tegen slecht slapen.' Zeg ik tegen Fred. Ik strooi zout over mijn ei en eet hem op. Zo onopvallend mogelijk luister ik naar het gesprek van Cho en Neville. Ik hoor mijn naam en kijk heel snel even. Ik zie dat ze beiden rood zijn. Ik grinnik zacht om de opmerking van Neville, maar doe net alof ik het niet gehoord heb.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pansy Parkinson
    Sylver lachte schamper "Oh kom op...je moet het gewoon leren" ze liep naar me toe en pakte een hoopje sneeuw "Kijk hier" ze kneede de sneeuw tot een mooie bol "Je moet vooral goed drukken enzo, en zorgen dat het een rondje word. Probeer nou maar gewoon een keer" ze liet de sneeuwbal weer op de grond vallen, waar de bal gelijk uit elkaar viel. Weer begon ik wat sneeuw bij elkaar te rapen en te kneden tot een bal, ik stopte met kneden en keek naar mijn kleine sneeuwballetje, ik had al het sneeuw zo hard bij elkaar geperst dat het kleine schattige balletje er pijnlijk ijzig uitzag. Dit keer was ik niet van plan om tegen Sylver te gooien maar bleef ik staren naar twee schimmige gedaanten in de Slytherin common room, met een grijns op mijn gezicht gooide ik het ijsballetje zo hard dat het naast de andere sneeuwbal tegen de ruit bleef plakken. Ik wende me weer tot Sylver "Trouwens heb jij al gehoord van het bal? er zijn zelfs danslessen georganiseerd"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver trok even een wenkbrauw op terwijl ze het sneeuwballetje volgden met haar ogen. Een zucht verliet haar lippen, waarschijnlijk mikte Pansy op Astoria en Draco die daar zaten. Ergens deed het haar zachtjes grinniken, aangezien hij haar nogsteeds pijn had gedaan, maar ergens was ze er ook blij mee. Anders was ze nu nooit bevriend gewees met Pansy."Bal? Welk bal? Is er een bal? OMG WAAROM HEEFT NIEMAND MIJ DAT VERTELD!?" Sylver verhoogde haar stem en maakte een hysterisch gebaar met haar handen bij haar laatste woorden. "Pansy. Shoppen. Nu." bracht ze tandenknarsend uit waarna ze haar mee begon te trekken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (gosh...moet de hond uitlaten -,-' waarom nu?!)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy Parkinson
    een zelfvoldaan gevoel borrelde in me op toen het balletje goed terechtgekomen was,tegen het raam. Sylver egon hysterisch te bewegen en te springen ."Bal? Welk bal? Is er een bal? OMG WAAROM HEEFT NIEMAND MIJ DAT VERTELD!?" Sylver verhoofde haar stem "Pansy. Shoppen. Nu." voor ik het wist sleurde ze me al mee "Sylver, moeten we niet naar de common room om het geld te pakken?" wist ik nog uit te brengen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Abrupt stopte Sylver met lopen en draaide zich om. "Je hebt gelijk ja, eerst geld halen." Ze begon Pansy weer mee te trekken terwijl ze door de sneeuw huppelde als een klein, blij kind dat net een lolly had gekregen. "En stel nou dat niemand ons vraagt?"

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine gil verliet Astoria haar mond toen iemand zijn armen om haar heen sloeg, maar toen ze hoorde wie het was, was ze gerust gesteld. "Allang, ik dacht dat meisjes altijd veel tijd nogdig hadden. Maar jij hebt het overtroffen" Een kleine grinnik verliet haar mon dterwijl ze hem even aankeek over haar schouder en glimlachte. De manier waarop hij zijn armen om haar heen had geslagen liet vlinders in haar buik rondfladderen, terwijl kleine blosjes op haar wangen verschenen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Gelijk stopte Sylver met lopen en draaide haar om "Je hebt gelijk ja, eerst geld halen." nu begon ze me mee te trekken richting het kasteel en huppelde vrolijk als een klein kind "En stel nou dat niemand ons vraagt?" daar moest ik ook over na denken "Ik heb geen idee..."

    Draco Malfoy

    Astoria slaakte een klein gilletje, pas toen ze hoorde dat ik het was ging ze in op mijn vraag "Allang, ik dacht dat meisjes altijd veel tijd nogdig hadden. Maar jij hebt het overtroffen" Een kleine grinnik verliet haar mond, ze keek me aan over haar schouder en glimlachte. "Ik was nog even snel naar mijn zusje" ik ging naast haar zitten en keek naar buiten waar een gedaanten richting Hogwarts werd getrokken...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Cho Chang
    'heey Ginny' zeg ik en ik ben me ervan bewust dat mijn hoofd rood is. C=Vanbinnen moet ik lachen om neville's slimme opmerking maar ik ben bang dat ik door mijn nerveuze gedoe in een lachbui kom en er niet meer uit kom. Dat heb ik wel vaker, en dan kom ik er niet meer vanaf. 'Weet jij misschien wanneer de danslessen zijn Gin?' vraag ik Ginny.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny Weasley

    'Hooi Cho!' begroet ik haar en ik moet mijn lach inhouden. 'Volgens mij beginnen die morgen om 7 uur 's avonds.' antwoord ik. 'Maar ik weet het niet zeker, Ik keek vooral naar de koppels.' Mijn wangen verkleuren licht en ik grijns. Ik echt zin om samen met Harry te dansen. Waar was hij eigenlijk? Ik kijk om me heen, maar zie hem nergens. Ik miste hem best wel...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit leeft dus nog XD Oeps.. Wat is er allemaal wel niet gebeurt? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Niet veel, het was volgende ochtend en de briefjes voor schoolbal hangen er.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik zie Ginny zitten aan de tafel van Griffoendor. Zachtjes loop ik naar haar toe. Ik sla een arm om haar heen terwijl ik naast haar ga zitten en groet de anderen. 'Hoe gaat het?' Vraag ik aan Ginny en schenk drinken voor haar in. Dan zie ik Cho. 'O, eh hoi.' zeg ik nogal verlegen en wend me weer tot Ginny.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:09 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Weasley

    Ik voel hoe er armen om me worden heen geslagen en Harry naast me komt zitten. 'Heey' zeg ik vrolijk. Waar was hij geweest? Hij was zo lang weg.. Hij was toch niet bij andere meisjes geweest? Jaloersie kruipt omhoog.' Waar was je?' Vraag ik botter dan ik bedoelde en ik kijk hem aan. 'Je had het ook mogen melden als je zo lang weg ging.' Het komt er echt veel botter uit, maar daar kan ik niks aan doen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:40 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!