• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver stak beide van haar handen in de zakken van haar jas terwijl ze naar de sneeuw onder haar voeten keek. Pansy haar opmerking liet haar grinniken waarna ze haar aankeek. "Dat is wel lief van je" zei ze met een klein glimlachje. "Denk je? Ik bedoel, iedereen wist er vast al van en ik ben nog niet gevraagd...Dus ik denk dat ze allemaal gewoon te bang zijn" zei ze met een zucht. "En jij dan? Heb jij al iemand op het oog?"

    Astoria ivaine Greengrass

    Astoria beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze afwezig in het niets knikte. "Okee" zei ze zachtjes, toekijkend hoe hij opstond zonder gedag te zeggen. Astoria haalde beide van haar handen door haar haren terwijl een kleine traan over haar wang rolden, maar ze deze onmiddellijk weg veegde, en ze opstond naar de meisjes slaaptzaal voor marry.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    ik grinnikte ook "Wie denk je?....moet alleen nog die troela weg zien ze halen bij hem...". Langzaam kwamen we steeds dichter bij Hogwarts. Een zucht verliet mijn mond "Ik heb al een tijd niks...slecht...of irritant..of wat dan ook gedaan, please help me één keertje met een plan te bedenken om haar...te verdelgen of of of weg tee houde iedergeval, jij bent teslotte het meesterbrein met planetjes..."

    Draco Malfoy

    Ik sloeg de deur dicht van de jongensslaapzaal en plofte op mijn bed, ik kon gewoon niet meer meer helder denken...Misschien was het toch verstandiger op het kind toch te laten weg halen, niet alleen voor mij maar ook voor haar...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Een schamper lachje verliet Sylver haar mond om Pansy haar woorden. "Zo gemeen lijkt ze me nou ook weer niet" Sylver haar wenkbrauw schoot omhoog toen ze Pansy hoorden smeken en ze keek haar aan terwijl een zucht haar mond verliet. "Ik weet niet hoor pansy...is dat wel zo'n goed idee...Maar je hebt inderdaad al een tijd niets slechts uitgehaald...Nou...vooruit dan, maar alleen voor deze ene keer. Daarna is het No way met die slechte dingen."

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria trok Marry mee uit hun kamer terwijl ze haar tas even over haar schouder hing. "Maar wat heeft hij gedaan dan? Hij heeft je toch niet verlaten...toch?" Astoria beet zachtjes op haar onderlip terwijl een zucht haar lippen verliet, en ze stopte met lopen. "Nee, hij heeft me niet verlaten...Nog niet." Astoria haar stem zwakte weg terwijl ze wist dat ze voor zijn slaapkamer deur stonden. "Ohw meisje toch! Het komt wel goed." Kirde marry terwijl zij nu de gene was die astoria meetrok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    "Ik weet niet hoor pansy...is dat wel zo'n goed idee...Maar je hebt inderdaad al een tijd niets slechts uitgehaald...Nou...vooruit dan, maar alleen voor deze ene keer. Daarna is het No way met die slechte dingen." Ik klapte in mijn handen "Dankje dankje dankje!" Nu draaide de rollen comleet om en was ik nu degene die Sylver mee trok naar Hogwarts.

    (Ik wacht even met draco denk ik tot ik Aileen weer heb op getrommelt ^.^)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver rolde even met haar ogen terwijl ze zich mee liet trekken door Pansy, die er bij liep als een klein kind die een lolly had gekregen. Een zachte zucht verliet haar lippen toen ze de warmte van binnen weer voelden. "Eindelijk, warmte." Sylver klopte wat sneeuw van haar schouders waarna zij degene weer was die pansy meetrok. "Laten we het plan gaan maken."

    Astoria Ivaine Greengrass

    De ijzige koude sneeuw voelde aan als gebroken glas scherven die in haar wangen krasten, terwijl haar hart langzaam werd gevuld met een soort van ijzige leegten. Astoria vouwde haar armen samen terwijl een zucht haar lippen verliet en een klein wolkje condens verscheen. Marry beet even op haar onderlip en keek even naar haar vriendin, waarna ze een arm om haar heen sloeg. "Hey...het komt wel goed tori...echt, ik beloof het je." Met een zucht keek Astoria naar marry. "Marry, je moet geen beloftes doen die je niet kunt waar maken..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    MrsBrittain schreef:
    Pansy Parkinson

    "Ik weet niet hoor pansy...is dat wel zo'n goed idee...Maar je hebt inderdaad al een tijd niets slechts uitgehaald...Nou...vooruit dan, maar alleen voor deze ene keer. Daarna is het No way met die slechte dingen." Ik klapte in mijn handen "Dankje dankje dankje!" Nu draaide de rollen comleet om en was ik nu degene die Sylver mee trok naar Hogwarts.

    (Ik wacht even met draco denk ik tot ik Aileen weer heb op getrommelt ^.^)


    ( Ik lees Aileen en wat heb ik gemist (A) xD)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    Eindelijk waren we binnen "Eindelijk, warmte." Sylver klopte wat sneeuw van haar schouders waarna zij degene weer was die pansy meetrok. "Laten we het plan gaan maken." Sylver trekt me mee, dit kon nog wel eens leuk worden!

    (srry inspi is echt...POEF weg...door de meligheid!...)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Ik lees Aileen en wat heb ik gemist (A) xD)


    (WWAAAAZZAAA!!! *gaat stuk en pinkt traantje weg!* HELLLOOWWW en WB! jup....er is een tijd aangebroken dat draco weer naar de warmte en gevoelige Aileen verlangt 8D met andere woorden hij heeft haar weer nodig voor de kast....de vriendschap gaat een beetje ten onder *NEE NIET DOEN!!..blub..blub*)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver trok Pansy mee naar de meisjes badkamer en deed de deur opslot waarna ze haar jas uit deed en op de grond ging zitten. Sylver haalde even een hand door haar haren terwijl ze een zucht sloeg en een bedenkelijke frons tussen haar wenkbrauwen verscheen. "Hm...ik heb iets gehoord maar...ik weet niet of het helemaal waar is...het kan ook een roddel zijn...Maar...ik heb gehoord dat ze zwanger is...en om eerlijk te zijn, vind ik Draco nou niet echt het type vader."

    Astoria Ivaine Greengrass

    Marry keek haar somber aan, het deed haar zeer om Astoria zo te zien, ze was niet zo, altijd was ze vrolijk en spontaan, en door een zo'n eikel is dat nu veranderd. "Tori, geef de hoop niet op, je laat alles toch zeker niet verpesten door een of andere arrogante eikel?" Astoria zuchtte. "Maar hij is wel de eikel waar ik van houd."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Sylver trok me mee naar de meisjes badkamer en deed de deur opslot waarna ze haar jas uit deed en op de grond ging zitten. Sylver haalde even een hand door haar haren terwijl ze een zucht sloeg en een bedenkelijke frons tussen haar wenkbrauwen verscheen. "Hm...ik heb iets gehoord maar...ik weet niet of het helemaal waar is...het kan ook een roddel zijn...Maar...ik heb gehoord dat ze zwanger is...en om eerlijk te zijn, vind ik Draco nou niet echt het type vader." ik keek Sylver gelijk aan "SAY WHAT?!" ik gaapte Sylver aan "You just facking kidding me! Right?!" het feit dat...nee daar waren roddels nou eenmaal voor, want hoe je het ook wende of keerde hij was totaal geen vaderlijk type.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver sloeg een zucht waarna ze Pansy aankeek en haar hoofd schudde. "Ik vrees van niet, iedereen heeft het erover...Het valt me tegen dat je het nog niet weet, maar waarschijnlijk weten Draco en Astria zelf nog niet eens dat zoveel mensen het weten, maar door wie iedereen het weet, dat weet ik niet." Sylver beet zachtjes op haar onderlip waarna ze even wat naar de badkamer tegels staarden en haar blik toen weer oprichtte naar Pansy. "Maar wat ik wel weet, is hoe je met hem naar het bal zou kunnen gaan...Zoals ik net al zei, is hij niet echt een vaderlijk typ...Dus waarschijnlijk krijgen ze ruzie en gaan ze uitelkaar, als je geluk hebt gaan ze uitelkaar nog voordat het bla begint...Maar daar benik niet zeker over..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Sylver beet zachtjes op haar onderlip waarna ze even wat naar de badkamer tegels staarden en haar blik toen weer oprichtte naar Pansy. "Maar wat ik wel weet, is hoe je met hem naar het bal zou kunnen gaan...Zoals ik net al zei, is hij niet echt een vaderlijk typ...Dus waarschijnlijk krijgen ze ruzie en gaan ze uitelkaar, als je geluk hebt gaan ze uitelkaar nog voordat het bla begint...Maar daar benik niet zeker over..." even nam ik de tijd om het tot me door te laten dringen. "Maar..maar Sylver dat is echt geniaal!" een gelukzalig gevoel ging door me heen "Moet je eens nagaan hoe alles weer nogmaal is...jij was toch ook vrienden met draco?" het was weer een stapje dichterbij naar mijn doel om alles weer als vroeger te maken met Sylver erbij opgeteld! dat zou dan geweldig zijn!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver lachte even zachtjes om Pansy haar enthousiasme waarna ze weer even in haar volle onderlip beet. Was ze eigenlijk wel vrienden met Draco? Alles was niet meer zoals het vroeger was, de hechte vriendschap die ze hadden voordat ze een relatie kregen was weg, iets waar ze al bang voor was geweest. Twijfelend haalde ze haar schouders op. "Dat weet ik eigenlijk niet...Vroeger waren we wel vrienden...maar ik weet niet of dat nu nogsteeds het zelfde is..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    (WWAAAAZZAAA!!! *gaat stuk en pinkt traantje weg!* HELLLOOWWW en WB! jup....er is een tijd aangebroken dat draco weer naar de warmte en gevoelige Aileen verlangt 8D met andere woorden hij heeft haar weer nodig voor de kast....de vriendschap gaat een beetje ten onder *NEE NIET DOEN!!..blub..blub*)


    (Haha *Komt kijken of alles wel goed gaat* Helloww en thank you! jup..volgens mij klopt en niet niet in die zin maar kan dat wel regelen xD Met andere woorden zal het goed komen en zal ik even zoeken hoe ze weer kan inspringen..)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    (Haha *Komt kijken of alles wel goed gaat* Helloww en thank you! jup..volgens mij klopt en niet niet in die zin maar kan dat wel regelen xD Met andere woorden zal het goed komen en zal ik even zoeken hoe ze weer kan inspringen..)


    (*Doet hyper vreugde dansje!!!!(hoera) ja hoor is goed)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.