• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Okeey^^ en zal even kijken waar ik deze keer echt kan inspringen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    Samen met Melody zit ik aan de tafel van Slytherin nog een beetje rond te kijken. Als je het aan mij vraagt duurt het allemaal nog te lang. Aileen Megan Snape en niets doen? Dat zijn dus de woorden die je niet in een zin moet gebruiken, want dat is een iets wat gewoon niet lukt en vooral niet als je nog zoveel te doen heb. 'Zullen we gaan?' vraag ik en zonder op antwoorden te wachten sta ik op. Na nog een keer rond gekeken te hebben loop ik de zaal uit. Voetstappen die dichterbij komen zeggen me dat Melody ook met me meeloopt. Nadat we via een rare omweg, vraag me niet welke, zijn aangekomen bij het portret van Slytherin aangekomen. Na het wachtwoord gezegd te hebben lopen we samen naar en kijken verbaasd naar iedereen die naar de trappen van jongens slaapzaal keken. 'Volgens mij hebben we iets gemist' fluistert Melody en ik knik als antwoord. 'Volgens mij ook.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Een zucht verliet mijn mond, ik besloot om er toch maar achteraan te gaan, geen idee waarom maar ik voelde dat ik dat moest doen. Ik liep met grote passen de leerlingenkamer uit en veegde het bloed dat steeds minder werd met mijn mouw weg terwijl ik over de gangen liep. Ik wist niet waar ik moest beginnen met zoeken, tot dat me opeens een plek te binnen schoot, het venster. Zo snel als ik kon liep ik daar naar toe, totaal onvoorbereid ik zag wel wat ik zou gaan zeggen als ik daar aankwam. Ik liep de hoek om en twee ramen verder zat ze in het venster...zachtjes liep ik daarheen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    xHazzaStyles schreef:
    Aileen Megan Snape

    Samen met Melody zit ik aan de tafel van Slytherin nog een beetje rond te kijken. Als je het aan mij vraagt duurt het allemaal nog te lang. Aileen Megan Snape en niets doen? Dat zijn dus de woorden die je niet in een zin moet gebruiken, want dat is een iets wat gewoon niet lukt en vooral niet als je nog zoveel te doen heb. 'Zullen we gaan?' vraag ik en zonder op antwoorden te wachten sta ik op. Na nog een keer rond gekeken te hebben loop ik de zaal uit. Voetstappen die dichterbij komen zeggen me dat Melody ook met me meeloopt. Nadat we via een rare omweg, vraag me niet welke, zijn aangekomen bij het portret van Slytherin aangekomen. Na het wachtwoord gezegd te hebben lopen we samen naar en kijken verbaasd naar iedereen die naar de trappen van jongens slaapzaal keken. 'Volgens mij hebben we iets gemist' fluistert Melody en ik knik als antwoord. 'Volgens mij ook.'


    O owww...XD


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    O owww...XD


    (Dat zou ik inderdaad ook zeggen XD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haalden even haar linkerhand door haar haren terwijl ze haar knieën optrok en haar armen er vervolgens om heen sloeg. Met een klein plofje liet ze haar hoofd in haar knieën vallen terwijl de tranen nogsteeds over haar wangen gleden, wel iets minder hevig als daarnet, maar nosgeteds waren ze zichtbaar aanwezig. Hoe zachtjes Draco ook probeerden te zijn, hij was degene die op dit moment het enige geluid veroorzaakten op de gang. "Ik weet dat je er bent." zei ze zonder op of om te kijken. "Je hoeft me niet te besluipen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    (Dat zou ik inderdaad ook zeggen XD)


    (WHAHAHA XD)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik kijk naar Draco die met grote passen de leerlingenkamer uitloopt. De blik in zijn ogen is aan de ene kant zo duidelijk en aan de andere zo onbeschrijfelijk. Maar het betekent niet veel goeds en dan het bloed er nog bij. 'Ik ben zo terug' zeg ik tegen Aileen en loop dan ook de leerlingenkamer uit. Misschien is het niet aan mij om er tussen te komen, maar aan de andere kant als er sommige dingen daarmee te vermijden zijn...waarom dan niet? Zo stil mogelijk loop ik achter Draco aan en als ik eenmaal naast hem sta leg ik mijn hand op zijn schouder. Verder besluit ik gewoon om mijn mond nog even dicht te houden. Zijn plannen zou ik deze keer echt niet weten en ideeën heb ik ook niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    (WHAHAHA XD)


    ( Het is wel zo XD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Ik weet dat je er bent." zei ze zonder op of om te kijken. "Je hoeft me niet te besluipen." een zucht verliet mij mond en even sloot ik mijn oge, wat moest ik zeggen? Het was ook zo raar om gelijk na een ruzie achter haar aan te gaan, maar ik liet ook niet over me heen lopen...even bleef ik staan.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Het is wel zo XD)


    ( okeey dit is echt moeilijk met 2 anderen whahaha XD C'mon....8D...okeey als ik ff niet reageer ben ik aan het verdrinken in mijn huiswerk)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    ( okeey dit is echt moeilijk met 2 anderen whahaha XD C'mon....8D...okeey als ik ff niet reageer ben ik aan het verdrinken in mijn huiswerk)


    ( Whaha daar raak je aangewend na een tijd XD Okeey is goed en klinkt bekend)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria besteedde niet veel aandacht aan het feit dat Draco een paar meter van haar verwijderd stond. Na alles wat hij haar had aangedaan, tegen haar geschreeuwd alsof hij niet eens van haar hield, en boven al. Haar geslagen. Astoria voelde even met haar vingertoppen aan haar linkerwang, die zachtjes na tintelden en klopten, en lichtjes gloeiden. Een teken dat hij rood was. Maar ze wist niet wat ze moest doen, zomaar opstaan en weglopen zou waarschijnlijk ook raar staan, dus was de optie om te blijven zitten het beste.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ik werd weer had de realiteit in gesleurd door een hand op mijn schouder, ik schrok toen ik zag wie er naast me stond "Wat doe jij hier?!" siste ik tegen Melody, het feit dat ik haar niet had horen aankomen en dat ze zomaar naast me stond vond ik nogal beangstegend. Dit kom alleen maar een ding betekenen,meer problemen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    ben ff douche en HW maken...zucht


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.