• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy Parkinson

    Twijfelend haalde ze haar schouders op. "Dat weet ik eigenlijk niet...Vroeger waren we wel vrienden...maar ik weet niet of dat nu nogsteeds het zelfde is..."
    "Des te belangrijker is het dat ons plan werkt dan" ik dacht even na "Maar als ik het goed begrijp....is het eigenlijk gewoo afwachten tot ze ruzie krijgen?" vroeg ik aan Sylver.

    (fijn isnpi is ff weg -.- again)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver haar gedachten schoten even terug naar vroeger, hoe ze alles deelde met Draco en over de nachten dat ze samen in het niets liepen te staren in het gras onder de eikenboom. Hij had haar alles als eerste gegeven, haar eerste echte vriend, haar eerste kus en zelfs iets verder dan dat. Haar wenkbrauw schoot omhoog toen Pansy haar terug haalde naar de realiteit, langzaam knikte ze. "Zoiets, maar ik weet zeker dat dat nioet lang meer duurt."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    "Zoiets, maar ik weet zeker dat dat nioet lang meer duurt." ik ging op de grond zitten en liet me achterover vallen op de vloer "nou dan kanik net zo goed hier gewoon slapen..." Mijn handen legdeik onder mijn hoofd als kussen en dacht aan de dingen met Draco....

    (MUWHAHAHAHA >=D)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:21 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Een schampere lach verliet Sylver haar mond terwijl ze toekeek hoe Pansy ging liggen. "Nee gekkie, dat kun je toch nooit doen, in een badkamer slapen. Het beste is om terug te gaan en om een beetje een oogje in het zeil te houden. Denk je ook niet?" Sylver trok haar knieen op terwijl ze haar armen erom heen sloeg en haar hoofd naar rechts kantelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    "Nee gekkie, dat kun je toch nooit doen, in een badkamer slapen. Het beste is om terug te gaan en om een beetje een oogje in het zeil te houden. Denk je ook niet?" Sylver trok haar knieen op en sloeg haar armen eromheen. "Zou je denken" bracht ik moeizaam uit "wedden dat ze weer in zijn slaapkamer zijn... daar kan ik niet 1 2 3 binnen wandelen, ze zien me al aankomen 'Ow ja hoi, als jullie het niet erg vinden ga ik nu even in de kast zitten..ja? ja okeey'..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver schudde lachend haar hoofd terwijl ze haar ogen even afwenden naar de grond en pansy toen weer aankeek. "Ik denk niet dat ze daar zijn, althans, Draco wel maar Astoria is vast met Marry naar het dorp. Ik zag ze lopen, vlak voordat wij naar binnen gingen. En nee, je moet ook niet zomaar zijn kamer binnen wandelen natuurlijk. Je moet het subtiel en geheim houden, let gewoon op hoe ze reageren en kijken naar elkaar. Dat zegt vaak al genoeg." Een flauw en klein gliachje verscheen op Sylver haar gezicht terwijl ze Pansy weer aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Je moet het subtiel en geheim houden, let gewoon op hoe ze reageren en kijken naar elkaar. Dat zegt vaak al genoeg." Een flauw en klein gliachje verscheen op Sylver haar gezicht. vaag staarde ik voor me uit "Weetje Sylver...soms kan ik echt verliefd worden op jouw brein...vol met PLANETJES!" ik zwaaide mijn armen naar achteren en bewooog als een gestoorde baby over de vieze wc vloer. Na een tijdje kwam ik weer overeind "Ik zal uw instructies goed opvolgen, miss Riddle" zei ik terwijl ik nederig boog. Ik wist dat ik soms vreemd kom zijn, maar dat was dan een van de momenten waarop ik echt blij was.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 16:08 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver haar wenkbrauw schoot omhoog terwijl ze toekeek hoe pansy als een of andere spast over de vloer bewoog. Maar hoe langer ze keek, deste moeilijker het werd haar lach in te houden. Sylver schoot in de lach terwijl de tranen over haar wangen rolden en ze ze weg veegden toen Pansy voor haar boog. "Gaat u dat nou maar doen Ms.Parkinson. Mijn brein zeg: bedankt." Sylver stond op waarna ze haar rokje afklopten en pansy aankeek. "Pansy dear, je weet toch wel dat je net over deze vieze vloer hebt lopen rollen?"

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Ga nou met hem praten" Marry holde Astoria achterna terwijl de twee hun kamer binnen liepen met volle shop tassen in hun handen. "Ik weet het niet hoor." "Astoria, hij is de vader van je kind!" Kirde marry terwijl ze haar armen hysterisch in de luch gooiden. Astoria wist dat ze het meenden, want marry gebruikte alleen haar volledige naam als er iets goeds mis was. "Misschien ja maar-". "Nikste maar, hup trek deze aan en ga naar zijn slaapkamer!" Astoria haar wenkbrauw schoot omhoog toen ze naar het zwarte zijde nacht jurkje keek. "Marry! Dan kom ik over als een wanhopige slet die opzoek is naar sex!". "Doe het nou maar, het is Draco, en die vind het vast plezant." Marry gaf Astoria een klopje op haar schouder terwijl ze haar een wenkbrauw wiebel gaf. En zo deed Astoria, met het zwarte zijde nacht jurkje dat ze had aangetrokken liep ze richting Draco zijn kamer en klopte ze op zijn deur, waarna ze haar hand om de klink vouwden en de deur open deed. "Heey"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    "Gaat u dat nou maar doen Ms.Parkinson. Mijn brein zeg: bedankt." Sylver stond op waarna ze haar rokje afklopten en me aankeek. "Pansy dear, je weet toch wel dat je net over deze vieze vloer hebt lopen rollen?" ook ik stond op en klopte mijn rokje af "ja dat weet ik, ik kon het niet laten..." ik schoot weer in de lach
    "Naar de leerlingenkamer dan maar?"

    Draco Malfoy

    Ik was me helemaal niet meer bewust van de tijd die voorbij was gegaan, misschien had ik her wel uren gelegen? Een diepe zucht verliet mijn mond terwijl in naar het gerommel in de leerlingenkamer luisterden, naar de leerlingen die zich verheugde op het bal en andere leuke dingen deden. Ik werd uit mijn gedachten gehaalt toen opeens de deur openging "Heey" ik draaide mijn hoofd, het was Astoria "Heey!" klonk het iets te enthousiast.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver schudde grinnikend haar hoofd waardoor haar bruine los gekrulde lokken al verend op en neer gingen. "Je bent me er eentje." Sylver knikte bevestigend en pakte Pansy haar hand vast waarna ze de deur open deed en haar meetrok naar buiten, de badkamer uit. "Misschien dat je hem zelfs wel zo ver krijgt dat ie met je naar het bal gaat...Wie weet...wie weet..." Sylver grinnikte zachtjes bij haar eigen woorden terwijl ze de leerlingen kamer in liepen.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Kleine perziken blosjes verschenen op Astoria haar wangen terwijl ze even wat in de deur opening bleef staan en even naar de grond keek. "Ja ik had dit ding dus nooit aan moeten trekken." Mompelde ze haast on verstaan baar. Astoria richtte haar hoofd weer op waarna ze de deur achter zich weer dicht deed, en aan zijn bed rand ging zitten. "Ik ehm...ik wou even met je praten..." Zei ze zachtjes terwijl ze even zijn hand vast pakten. Astoria sloeg een zuchtjes en wende haar ogen even af waarna ze hem weer aankeek. "Weet je...Ik weet hoe je over dit alles denkt...Je gedraagd je zelf nogal afstandelijk sinds vanmiddag, dus ik vraag het nog een laatste keer: Wil je dit alles wel?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkison

    "Misschien dat je hem zelfs wel zo ver krijgt dat ie met je naar het bal gaat...Wie weet...wie weet..." Sylver grinnikte zachtjes bij haar eigen woorden terwijl ze de leerlingen kamer in liepen. Ik grinikte "Als dat zou gebeuren?" ik wist dan niet hoe ik zou reageren... We liepen de leerlingekamer in waar Marry strak gespannen in een stoel zat, ze was duidelijk Draco aan het afluisteren, het verbaaste me niks als ze tegen de deur geplakt zou zitten. "Heeft dat prachtige brein van je ook een plan B?"

    Draco Malfoy

    "Ja ik had dit ding dus nooit aan moeten trekken." Mompelde ze haast on verstaanbaar. Ze deed de deur dicht en ging op de rand van het bed zitten "Ik ehm...ik wou even met je praten..." Zei ze zachtjes terwijl ze even zijn hand vast pakten. "Weet je...Ik weet hoe je over dit alles denkt...Je gedraagd je zelf nogal afstandelijk sinds vanmiddag, dus ik vraag het nog een laatste keer: Wil je dit alles wel?" ik kwam overeind en ging tegenover haar zitten, een zucht verliet mijn mond "Ik heb zitten denken...mischien is het toch verstandiger als we het kind weg doen..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver liet zich neer ploffen in de groene sofa waar ze gebruikelijk in zat, ze kruiste haar rechterbeen over de linker terwijl ze met haar rechter wenkbrauw opgetrokken toekeek naar marry die duidelijk draco aan het afluisteren was. Een peinzende frons verscheen tussen sylver haar wenkbrauwen, iets dat altijd verscheen als ze nadacht. "Hmm...niet echt...Maar ik inprovieseer wel iets..." Sylver grijnsde even terwijl ze pansy aankeek en daarna marry weer aankeek.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Draco zijn hand gleed uit de hare toen hij overeind ging zitten en tegenover haar plaats nam. Zijn woorden herhaalden zich op een onheilspellende manier in Astoria haar hoofd terwijl ze enkel wat voor zich uitstaarden, en het aan voelde alsof er een stukje van haar hart was afgebroken en deze vervolgens op loste in het niets. Weg, voor eeuwig. Astoria sloeg haar ogen neer en schudde zachtjes haar hoofd van links naar rechts waardoor haar donker bruine lokken op en neer veerden met het ritme dat ze aangaf. "Het spijt me Draco...maar dat wil ik niet...Ik kan het niet..." Astoria zuchtte. "Je neemt een leven weg, bovendien, voel ik me al verbonden met haar. Ja, ik zei haar want het word een meisje..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Firebolt schreef:
    Ginny Weasley

    Ik lach zacht als Korzel onderste boven hangt en op Rommella valt. Ik ga zo dicht mogelijk tegen Harry aanzitten terwijl ik nogsteeds aan het lachen ben, Korzel probeert nu weg te rennen, maar Rommela heeft hem vastgepakt. Ik kijk even naar Harry, druk een kusje op zijn neus en leg mijn hoofd op zijn schouder. Na al die jaren is hij eindelijk van mij! Ik kijk even naar zijn verslag en zie dat hij zo groot mogelijk schrijft, slim joch.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pansy Parkinson

    "Hmm...niet echt...Maar ik inprovieseer wel iets..." Sylver grijnsde even terwijl ze me aankeek en daarna marry weer aankeek. Ik deed Sylver na en plofte in de andere sofa naast die van Marry en keek nonchalant om me heen, terwijl ik wachte op het schouwspel dat Sylver voor me zou gaan opvoeren.

    Draco Malfoy

    Astoria sloeg haar ogen neer en schudde zachtjes haar hoofd van links naar rechts waardoor haar donker bruine lokken op en neer veerden met het ritme dat ze aangaf. "Het spijt me Draco...maar dat wil ik niet...Ik kan het niet..." Astoria zuchtte. "Je neemt een leven weg, bovendien, voel ik me al verbonden met haar. Ja, ik zei haar want het word een meisje..." ik wist dat dit een moeilijke klus zou gaan worden om haar om te praten "Geloof me het is echt beter al we het laten weg halen of afstaan of..of..." een zucht verliet ook mijn mond "Denk nou één keer goed na en wees alsjeblieft verstandig Astoria" langzaam begon ik me steeds wanhopiger te voelen en te klinken.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver was diep ingedachten, en als het zo was dat hersenen zouden kunnen kraken. Was die van haar op dit moment aan het kraken als een gek. Tot dat alle puzzel stukjes in elkaar vielen en ze haar blik weer oprichtte op Marry. "Heey Marry" begon ze poeslief. "Oh...H-heey sylver..." Marry voelde zich lichtelijk betrapt, maar vooral ongemakkelijk om tegen over twee beruchte Slytherins te zitten. Sylver lachte schamper. "Oh kom op, je hoef niet bang te zijn." Zei ze terwijl ze plaats nam naast Marry en een arm om haar schouders sloeg en vervolgens onopgemerkt knipoogde naar Pansy.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria hield er niet van als Draco haar hele naam gebruikte, want dat deed hij alleen als hij boos was. Astoria wende haar ogen voor de zoveelste keer af terwijl ze naar de deken keek en alweer een zuchtje sloeg. Voelend hoe de tranen achterin haar ogen branden. "Maar ik ben verstandig, Draco. Je twijfelt gewoon aan me, en trouwens jij was anders ook de gene die het wou. Je hebt me beloofd dat je achter mijn keuze zou staan...Maar zo te zien kan jij je niet aan je beloftes houden." Astoria haalde bijde van haar handen door haar haren en wreef even over haar slapen waarna ze haar rug weer recht richtte en hem weer aankeek. "Ik dacht dat...wat wij hadden anders was..."


    The expert in anything, was once a beginner.