• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    "Maar ik ben verstandig, Draco. Je twijfelt gewoon aan me, en trouwens jij was anders ook de gene die het wou. Je hebt me beloofd dat je achter mijn keuze zou staan...Maar zo te zien kan jij je niet aan je beloftes houden." Astoria haalde bijde van haar handen door haar haren en wreef even over haar slapen waarna ze haar rug weer recht richtte en hem weer aankeek. "Ik dacht dat...wat wij hadden anders was..." ik kneep mijn ogen dicht "Alsjeblieft....begin niet weer daarover! ik hou echt oprecht van je, en dat weet je want ik zeg dat echt niet tegen iedereen...en ik.." ik wist dat ze ee punt had, ik gromde zachtjes "ik weet dat ik die belofte gemaakt heb...maar moet je na gaan dat zometeen héél Hogwarts vol zit met dooddoeners...en...en SNAP ME DAN!" als sneeuw voor de zon was mijn zelfbeheersing weg...POEF!

    Pansy Parkinson

    "Heey Marry" begon ze poeslief. "Oh...H-heey sylver..." begon Sylver haar gesprek met Marry die duidelijk niet op haar gemak was, Sylver sloeg haar arm om haar heen en knipoogde naar me die ik met een veel te overdreven knipoog antwoorde, gewoon voor de lol. "We buiten heus niet hoor" sprong ik in bij het korte gesprek "Nou Sylver niet in iedergeval....ik soms".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Dit alles maakte haar in de war, hij hield van haar, maar alsnog deed haar zo. Een peinzende, kleine frons verscheen op Astoria haar voorhoofd terwijl ze even lichtelijk op haar onderlip beet. "Ik weet dat je van me houd, Draco, en ik begrijp dat je bezorgd bent...of weet ik veel wat je bent, maar het is mijn buik, dus mijn beslissing. En tegen de tijd dat ze binnenvallen, is ze allang geboren, dus dan is ze al bij mijn ouders gebracht." Astoria kneep haar gif groene ogen even tot spleetjes terwijl ze haar hoofd kantelden en hem aankeek. "Zeg het dan verdomme gewoon meteen als je helemaal geen kind wilt! Want nu ben je verdomme alles bij elkaar aan het liegen en er overheen aan het praten!" In een ruk stond Astoria op van bed terwijl ze even een hand door haar haren haalden en hem aankeek. "WEES GEWOON EENS WAT DIRECTER!"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "WEES GEWOON EENS WAT DIRECTER!" Ook ik stond nu op "Directer he? dus ik moet wat directer zijn? PRIMA!" ik stond vlak voor haar "Ik weet wat voor tijden het gaan worden, geloof me die zijn niet leuk! al helemaal niet met een kind. En denk eens na, je hebt een heel leven voor je dus nog genoeg tijd om honderd kinderen te krijgen!" ik bleef haar aankijken "Asjebleift wordt wakker!" ik zag duidelijk dat ze tegen te tranen aan het vechten was "wordt volwassen en jank niet!" siste ik.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:55 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria deed echter een stapje achteruit toen Draco opstond, ze vouwden haar armen in elkaar terwijl ze vernijdig op haar onderlip beet en haar ogen samen kneep tot spleetjes. Het gifgroen in haar ogen leek te kolken net als een hete gif potion in een ketel. Een potion die ze op dit moment met gemak over Draco heen zou willen gooien. "Oh, dus nu ligt het allemaal weer aan mij?! Nou sorry dat ik zwanger ben geraakt alleen omdat JIJ geen voorbehoedsmiddel bij je had!" Astoria zag hoe hij zijn mond wilden openen maar hield haar hand omhoog als teken dat ze nog niet klaar was. "En ga nu niet zeggen dat ik daarvoor had moeten zorgen, want ik wist er niets vanaf. Jij bent hier de gene die al HONDERDEN meisjes heeft verslonden en gedumpt. Pas nou maar op dat je geen AIDS krijgt, ofzo!" Astoria spuwden de woorden uit haar mond terwijl een doodse blik in haar ogen zat. Maar op de een of andere manier hadden zijn laatste woorden haar geraakt. "Volwassen worden?! Draco ik ben verdomme 14! Dat jij nou altijd je tranen in hebt moeten houden omdat je geen troost kreeg van je ouders is NIET mijn probleem, dus alsjeblieft, reageer het niet op mij af!" Hoe zeer het haar ook deed, toch verlieten de woorden hoogstens arrogant haar mond terwijl een bitchy-additude over Astoria was neergevallen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Oke dus ze wou het zo spelen...prima. Maar echt veel kreeg ik niet echt uit mijn mond "Wat weet jij in godsnaam over mij leven?!" mijn hart klopte als een gek in mijn borstkas, even was ik bang dat hij eruit zou klappen "En trouwens jij was degene in de grot die JA zei, niet ik!" een schamper lachje verliet mijn mond "JIJ volwassen? laat me niet lachen! ik weet nu al als jij ZO blijft doen red je het echt niet!" ik deed een stap naar voren "Met een paar woorden heb ik je zo de grond in getrapt! ik red me wel, met of zonder ouders, nu is het me allemaal duidelijk waarom je bloedeigen ouders je niet mogen! en wen daar maar aan want eigenlijk ben ik nu heel lief dat ik je dit nu vertel, want laat een ding heel duidelijk zijn Astoria, NIEMAND mag je en GAAT je nooit mogen!" Het leek net of ik totaal gek werd...dit had ik nog nooit meegemaakt...zou dit komen omdat ik toch van haar hield? "VERWENDE SLET!" het enige wat ik zag was de vage realiteit, verblind door een witte waas van woede. Ik hief mijn hand op en enkele seconde later klapte die hard tegen haar wang aan...zelfs ik schrok er een beetje van.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Nog voordat Astoria het kon beseffen, hief Draco zijn hand al en sloeg hij zijn vlakke hand tegen haar wang. Of ze het kon beseffen? Nee. De woorden die hij daarvoor nog uit had gesproken deden haar niets, behalve het feit dat hij begon over haar ouders. Want dat was niet haar schuld, dat hadden ze zelf veroorzaakt. Woede en adrenaline kolkte door haar lichaam terwijl ze haar ogen weer samen kneep en hem met vreselijke afschuw aankeek. Natuurlijk had de klap tegen haar wang er voor gezorgd dat ze even op haar kiezen moest bijten, maar deze pijn had ze omgezet naar woede, haat, en nijd. Een stapje zette ze dichterbij. "Niemand...maar dan ook NIEMAND SLAAT MIJ! DENK JE NIET DAT IK AL GENOEG GESLAGEN BEN THUIS?! HE?! WEL, KIJK HIER MAAR EENS NAAR! EN HIER, EN HIER!" Astoria liet verschillende blauw paarse plekken op haar lichaam zien die haar ouders hadden veroorzaakt, ze trok het bandje van haar jurkje weer omhoog en keek hem aan terwijl haar haren iet was verwilderd over haar schouders waren gevallen. LJA DRACO, MIJN OUDERS SLAAN ME! EN DENK MAAR NIET DAT IK MEZELF LAAT SLAAN DOOR ZO'N ZIELIG KLEIN, VERWEND JOCH!" Astoria balde haar vuist waarna ze deze omhoog heften en hem met kracht tegen zijn neus aansloeg en vervolgens richting de deur liep. "En nog iets...Denk maar niet dat je ooit nog naar me toe hoeft te komen..." Ze draaiden zich om. "WANT HET IS OVER! KLAAR! EN AFGELOPEN! HET IS UIT!" En als blikken konden doden, was Draco nu hartstikke dood geweest. Met een klap sloeg astoria de deur achter zich dicht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria liet de blauwe plekken zien die haar ouders daar hadden veroorzaakt, ergens van binnen deed het me wat, maar ik was nu te verblind door woede. "JA DRACO, MIJN OUDERS SLAAN ME! EN DENK MAAR NIET DAT IK MEZELF LAAT SLAAN DOOR ZO'N ZIELIG KLEIN, VERWEND JOCH!" Astoria balde haar vuist waarna ze deze omhoog heften en hem met kracht tegen mijn neus aansloeg en vervolgens richting de deur liep. "En nog iets...Denk maar niet dat je ooit nog naar me toe hoeft te komen..." Ze draaiden zich om. "WANT HET IS OVER! KLAAR! EN AFGELOPEN! HET IS UIT!"....mijn hand hield ik voor mijn neus die inmiddels begon te bloeden, het bloed droop over mijn handen en spatte uit elkaar op de vloer. Met een ruk trok ik de deur open om haar achterna te gaan "ASTORIA!" maar ze was niet in de leerlingenkamer...Pansy Sylver en Marry wel....geschrokken keken ze me aan, Marry was zelfs lijkbleek...

    (URGGGG ETEN.....tot zo...)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    loulou1997 schreef:
    Cho Chang

    De vlinders vliegen blij door mijn buik. Niemand had ooit verwacht dat ik Neville zou zoenen. Ik eigenlijk ook niet, maar het kan me niet schelen. Neville antwoord mijn zoen automatisch en hij kan best lekker zoenen. Ik zie Ginny en Harry langslopen en Harry ziet me zoenen. Even voel ik een steek in mijn hart maar die word overspoelt door een warm gevoel. Neville kijkt in mijn ogen en ik kijk terug. Het rotgevoel van net is helemaal weg. Kan ik hier maar eeuwig blijven zoenen met hem...


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    ( Wat heb ik gemist..ugg sorry voor late reactie maar word echt gek van school)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Neville longbottom

    Na een tijdje kijk ik Cho aan, was ik maar een afleiding of vond ze me echt leuk. Die vraag bleef maar in mijn hoofd spoken. "Uhm gaat het weer?" Vroeg ik dan maar sullig. Doelend op het feit dat ze net nog had gehuild. Ik vroeg mezelf af, of ik actie moest ondernemen. Maar wie weet voelde ze niks voor mij, dan had ik mezelf echt flink voor lul gezet.


    Can't control my second personality

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria kon de tranen achterin haar ogen niet meer tegenhouden, en zo stroomden ze als kleine watervallen over haar wangen terwijl ze zonder pardon de leerlingen kamer door liep. Nee, het kon haar nu niet schelen wat mensen zouden denken als ze haar zo zouden zien lopen. "Tori ik-" Marry hield haar hand even een beetje omhoog, maar Astoria duwde hem zachtjes weg als teken dat ze geen gezelschap wou. De koude wind die van buiten naar binnen waaiden, verzachtte de klap die Draco had uitgedeeld tegen haar wang, terwijl Astoria zich neer zette in een open raamvenster. Een ijzige leegte had een deel van haar hart gevuld, zo ijzig net zoals de sneeuw en de wind die daar buiten rond dwaalden. Ze wende haar ogen even af en keek naar haar buik terwijl ze haar armen er om heen sloeg en er zachtjes over heen streelden met haar duimen. "Het komt wel goed..." Mompelde ze zachtjes, waarna ze een kusje op haar eigen hand drukten en deze vervolgens tegen haar eigen buik drukten.

    Sylver Riddle

    Zwijgend keek iedereen in de common room richting de trap van de jongens slaapzaal waar zo juist het harde geschreeuw vandaan kwam. Het was zelfs zo stil dat je een naald zou kunnen horen vallen. Sylver richtte zich weer tot Pansy toen Draco in de deur opening stond. "Als dat geen duidelijk teken is..." Mompelde ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Cho Chang

    Ik vind het jammer dat Neville stopt met me zoenen. 'Ja het gaat geweldig' zeg ik met twinkelende ogen. Ik tover weer een glimlach op mijn gezicht. Ik denkt dat dit de eerste keer is sinds Cedrics dood dat ik me weer blij heb gevoeld. Ik zie de vragende blik in Neville's ogen. 'Neville je bent echt leuk hoor' zeg ik, 'en ik ben niet iemand die je na een keer zoenen dumpt.'


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    xHazzaStyles schreef:
    ( Wat heb ik gemist..ugg sorry voor late reactie maar word echt gek van school)


    [Nou ehm...Zoals je misschien al hebt kunnen lezen hebben Draco en Astoria vreselijke ruzie over de baby xd Maar wat er verder eigenlijk gaande is met de rest weet ik niet c: ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    xHazzaStyles schreef:
    ( Wat heb ik gemist..ugg sorry voor late reactie maar word echt gek van school)

    (CHo heeft Neville gezoend, voor als je het wil weten)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    xHazzaStyles schreef:
    ( Wat heb ik gemist..ugg sorry voor late reactie maar word echt gek van school)

    (niet veel =) en dat is echt herkenbaar! ;s)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.