• en ze gaat wss dood :c
    mijn moeder is er nu mee naar het konijnenhospitaal in turnhout in de hoop dat ze nog iets kunnen doen.
    ik voel me nu egt slecht.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:40 ]

    Aw wat erg. Probeer er nog zo vaak mogelijk bij te zijn en zorg zeker dat je nog een herinnering aan het beestje hebt. Mijn konijntje is op 6/6/6 gestorven en ik mis het beestje nog steeds. Ze was ook ziek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    aww, *hug*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Awh, big hug voor jou! Veel sterkte en denk aan de goede tijden met jouw konijn. Uit het oog, niet uit het hart.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Awww meisje toch :(

    Het is nooit leuk als een diertje sterft, zeker niet als je er zo gehecht aan bent. Maar wil je dan dat het pijn heeft? Misschien is het beter om hem te laten gaan zodat hij geen pijn meer voelt.
    Dat is natuurlijk klote voor jou, maar dan moet je heel veel afleiding zoeken :) Spreek lekker met een vriendin af om samen naar de film te gaan, lekker veel ijsjes en koekjes en chocolade eten :) Of ga iets bakken. Je moet proberen je gedachten te verzetten.
    Lekker huilen is vaak ook even goed.

    Als je er toch nog moeite mee hebt, kun je misschien een kaartje branden voor je konijn? Ik had dat ook gedaan bij mijn overleden hondje. Toen had ik een hele mooie foto van haar neergezet en eer 3 kaarsjes omheen gedaan en dacht ik terug aan de mooie momenten. ;)


    Heel veel sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aww, dat is niet leuk, ik weet hoe je je voelt though. :c
    Heel veel sterkte!

    Aww, ik heb zoiets ook ooit moeten meemaken :(
    Zoek veel afleiding als het zover is, maar tot dan veel tijd doorbrengen met haar en heb je dan straks ook weer mooie momenten om te herrineren.


    -