• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry
    'Ik was huiswerk maken, proberen Ron over te halen met me te praten.' zeg ik en kijk haar aan. 'Ginny.' Zeg ik en pak haar handen vast en kijk naar haar mooie ogen. 'Al tijden was mijn grootste droom om met jou iets te krijgen. Denk je dat ik je.. je nu zou bedriegen?' Ik kijk haar aan en voel paniek op komen. Ze dacht dat toch niet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Weasley

    'Sorry.' Zeg ik en ik schenk hem een glimlach. Dat moet vast lullig in Cho's oren klinken. Het is pas een jaar uit tussen hun en nu zegt hij dat hij al tijden zo'n droom had. Ik kijk niet om me heen om te zien of Dean of Michiel of wie dan ook het kan horen en zeg 'Het was eerder mijn grootste droom, op het perron al, toen ik nog niet naar Zweinstein mocht.' Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Sorry.' Zeg ik nogmaals.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Ginny. Sorry, oke?'
    Met 'al heel lang mijn droom.' Bedoelde ik vanaf einde van mijn vijfde jaar. Ik pakte toast en smeerde er jam op. Toen at ik hem zwijgend op. 'Wanneer eh beginnen die danslessen eigenlijk? Ik kan totaal niet dansen en ga voor schut staan met die danslessen.' mompelde ik en dronk mijn glas leeg. Plotseling werd er op mijn schouder getikt. Ik hoorde gegiechel en draaide me om. Er stonden een stuk of vijf meisjes achter me. Ze hadden rode sjaals om van Griffoendor en hadden zich zo te zien verschrikkelijk langdurig opgemaakt. Daar gingen we weer. Gister ook al drie. 'wat is er?' Vroeg ik verveeld. Na veel gefluister en gegiechel werd een meisje met blond lang haar naar voren geduwd. Ze had dik opgemaakte ogen en een tuttige ring om. 'Hoi Harry...' Zei ze op een langzame, flirtende toon en de meisjes giechelden langdurig. 'Zou jij met mij naar het bal willen?' Vroeg het meisje en tuitte haar lippen. Ik sloeg mijn ogen ten hemel. 'Luister.' zei ik en draaide me helemaal om zodat ik hen aan kon kijken. 'Ik ga al met iemand. Met mijn vriendin.' Ik knikte naar Ginny. 'Dus ga met je poppen spelen of zo, ga make up kopen, maar laat ons met rust.'
    Het meisje keek ongelovig en toen kwaad. 'Harry, je bent zooo gemeen!' zei ze kwaad. 'Ik krijg je nog wel, arrogante...' Verder kwam ze niet want ze rende weg met haar vriendinnen. Ik keek even naar Ginny en zuchtte.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Weasley

    'Ik help je wel met dansen.' Zeg ik, maar ik weet nu al dat het hopeloos is. Vijf meisjes staan achter Harry en een vraagt hem mee uit met een hoop gegiegel. Ze vraagt het op een hele flirterige manier waar ik bijna ziek van word. Harry wijst ze af en ze lopen boos weg. 'Sorry, de uitvolkorene is van mij!' Roep ik hun na en ik draai me om met een lichte grijns op mijn gezicht, Harry reageerde grappig op de meisjes.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:34 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik barst in lachen uit en omhels Ginny even met een arm.
    'Ik... Ik ben niet volkoren...' bracht ik moeizaam tussen het lachen door uit. Ik zoek een boterham maar pak hem niet, ik wijs hem alleen aan. 'Dat is volkoren en ik ben verkoren, denk ik.' zeg ik nog zacht na grinnikend. Ik heb op zich genoeg gegeten, maar ik weet niet of Ginny al had gegeten. 'Had jij nog honger?' vraag ik. Mijn vinger maakt langzaam lijntjes over haar hand en ik kijk Ginny aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Weasley

    Ik zucht als Harry begint te lachen, maar lach al snel mee. Ik pak de boterham die Harry aanwees en zeg 'Dan ga ik met dit ding wel naar het bal.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Neehoor, wij gaan samen.' Zeg ik en ik gooi de boterham weer terug. 'Nee, ik heb al gegeten.' Zeg ik. Ik maakte die stomme volkorene en verkorene altijd. 'Zullen we daar ergens heengaan?' Vraag ik en ik wijs naar de gang.


    (Denk ik het woord eindelijk eens goed geschreven te hebben...Maar Flitwick, ik ben pompendap nog niet vergeten! Haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang

    Harry en Ginny beginnen een heel gesprek. ik voel me een beetje ongemakkelijk omdat ik wat met Harry heb gehad en ik nog steeds wat voor hem voel. 'Ben je klaar met eten Neville?' vraag ik. Ik wil hier zo snel mogelijk weg. Harry en Ginny zijn goede vrienden maar soms kan ik niet meer tegen hun verliefde gedoe. Niet dat ik er iets tegen heb, verliefd zijn, maar wel omdat Harry mijn vriendje is geweest.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Neville longbottom

    Gehaast eet ik de laaste resten van mijn broodje op. Zelf ik begrijp dat cho zich aardig ongemakkelijk voelt en zo snel mogelijk weg wil. Mijn oma vertelde ooit dat je nooit een van je geliefde echt helemaal vergeet. Niet dat ik er nou echt ervaring meeheb of zo maar toch. Zo snel als ik kan schuif ik mijn stoel naar achter om met cho mee te gaan.


    Can't control my second personality

    Cho Chang

    ik ben opgelucht als ik zie dat Neville snel zijn brood op eet. 'Doei Harry en Ginny' zeg ik en ik loop de zaal uit. Als ik buiten de zaal tegen de muur aan ga staan zucht ik opgelucht. Ik ben Harry nog niet vergeten, en dat moet ik echt snel doen, anders loopt onze vriendschap gevaar. Ik kijk Neville met een glimlach aan. Ik vraag me af of hij doorhad waarom ik net weg wilde.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Neville longbottom

    Nadat ik samen met cho de great hall ben uitgelopen, vraag ik me af of ik cho niet gerust moet stellen ofzo. Geen idee of ze nog wat voor Harry voelt, en tja dat onderwerp is toch wat meer geschikt voor een meisje om daarover te praten. "Ugh, gaat het?, je kijkt een beetje bezorgd" hakkel ik ongemakkelijk. Waarom weet ik niks over meiden en gevoelens.


    Can't control my second personality

    MrsBrittain schreef:
    Pansy Parkinson

    Gelijk stopte Sylver met lopen en draaide haar om "Je hebt gelijk ja, eerst geld halen." nu begon ze me mee te trekken richting het kasteel en huppelde vrolijk als een klein kind "En stel nou dat niemand ons vraagt?" daar moest ik ook over na denken "Ik heb geen idee..."

    Draco Malfoy

    Astoria slaakte een klein gilletje, pas toen ze hoorde dat ik het was ging ze in op mijn vraag "Allang, ik dacht dat meisjes altijd veel tijd nogdig hadden. Maar jij hebt het overtroffen" Een kleine grinnik verliet haar mond, ze keek me aan over haar schouder en glimlachte. "Ik was nog even snel naar mijn zusje" ik ging naast haar zitten en keek naar buiten waar een gedaanten richting Hogwarts werd getrokken...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astria Ivaine Greengrass

    Astoria haar hoofd bewoog langzaam op een neer als een bevestigend knikje. Maar toen pas realiseerde ze zich wat Draco daarnet zei, en keek hem aan met haar rechterwenkbrauw opgetrokken. "Heb jij een zusje!? Dat wist ik helemaal niet!" zei ze verbaasd. Maar ergens was het misschien ook wel logisch dat ze dat niet wist, aangezien ze hem nog niet zo heel lang kenden. Astoria wende haar hoofd weer af naar het raam terwijl ze zachtjes fronste. "Natuurlijk kon ik dat niet weten, ik ken je nog niet zo lang." mompelde ze zachtjes.

    Sylver Athalia Ephira Dark

    Sylver grinnikte zachtjes, terwijl ze zich zelf door de sneeuw heen ploeterde en Pansy mee trok achter zich aan. "Ik heb ook werkelijk geen idee wat er dan gebeurd...Of we gaan gewoon zonder dates? Met zijn tweën, single chicks rockin' the night" Sylver schoot in de lach terwijl ze Pansy verder meetrok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een paar seconde later realiseerde ze zich pas wat ze zojuist had gehoord "Heb jij een zusje!? Dat wist ik helemaal niet!" zei ze verbaasd. Ze wende haar hoofd weer naar het raam "Natuurlijk kon ik dat niet weten, ik ken je nog niet zo lang." mompelde ze zachtjes. Ik wist precies waarom ze dat zei en ergens had ze ook een punt, we kende elkaar maar net. " Ik het je moeten vertellen" zei ik zachtjes.

    Pansy Parkinson

    Sylver grinnikte zachtjes, terwijl ze zich een weg baande door de sneeuw met mij achter haar aan getrokken "Ik heb ook werkelijk geen idee wat er dan gebeurd...Of we gaan gewoon zonder dates? Met zijn tweën, single chicks rockin' the night" Sylver lachte en ook ik schoot in lachen uit "Eigenlijk geen gek idee" een andere gedachten deed me nog harder lachen "Of jij moet Crabbe and Goyle mee willen vragen?" maar waarschijnlijk wist ik het antwoord gelukkig al.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haar lippen vormden zich tot een wrange glimlach terwijl ze even naar het zachte tappijt onder haar voeten keek. Alweer, schudde ze zachtjes haar hoofd waarna ze naar links keek en hem aankeek. "Verwijt het je niet, je had het niet meteen direct hoeven te zeggen. Het had er heus vanzelf wel van gekomen" Zachtjes streelde ze een los zittend plukje haar achter zijn oor waarna ze een kusje op het puntje van zijn neus drukten. "Wel, ga je nog mee of hoe zit het?" zei ze grinnikend.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Abrupt stopte Sylver met lachen zowel met lopen waarna ze Pansy aankeek over haar schouder en haar wenkbrauw omhoog schoot. "Nooit." zei ze enkel waarna ze weer voor zich uit keek en haar mee trok, zachtjes grinnikend bij het idee als ze die twee mee zouden moeten nemen. "Als ik het eerder had geweten, had ik er wel wat meer werk ingestopt." mompelde ze zachtjes.

    [Wauw, Sylver en Pansy zijn wel loners zonder bal dates XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Cho Chang

    Neville probeert me een beetje moeilijk gerust te stellen maar ik heb zijn bedoelingen door. Ik vind het wel schattig hoe hij dat doen. Ow.. shit, ik moet Neville niet grappig gaan vinden. 'ja,,ja het' mijn stem breekt en ik begin te huilen. 'Sorry Neville, ik stem me aan, ik weet het, neem me niet kwalijk.' ik veeg met mijn mouw de tranen van mijn gezicht en kijk hoe de vlek op mijn mouw komt en groter word.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort