• Sorry als hier al een topic over was, maar volgens mij had ik er nog nika over gezien :x

    Jaaaa :'D
    Ookal komt het album pas eind deze week pas uit, je kunt hem nu al beluisteren :]
    Hierzo.
    Voor diegene die het nog niet weten: Chris (bassist) heeft in dit album ook twee nummers ingezongen ^^

    Ik ben eerlijk gezegd nu al helemaal fan van Panic Station, Big Freeze & Save Me. Wat vinden jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:20 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Listenin' to it right now!
    Ik ben nu bij Panic Station, en waauw dat lijkt op Queen ;o Maar ik vind 't wel awesome! En het eerste nummer, Supremacy vind ik echt geweldig! Madness kenden we natuurlijk al. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Listenin' to it right now!
    Ik ben nu bij Panic Station, en waauw dat lijkt op Queen ;o Maar ik vind 't wel awesome! En het eerste nummer, Supremacy vind ik echt geweldig! Madness kenden we natuurlijk al. ^^

    Big Freeze (ik had het eerst verkeerd geschreven) is ook zo eentje, maar die is ook zo leuk ^^
    Follow Me is trouwens ook héél mooi, maar wel dubstep (al is dat noujuist perfect voor dat liedje).


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    (...)
    Big Freeze (ik had het eerst verkeerd geschreven) is ook zo eentje, maar die is ook zo leuk ^^
    Follow Me is trouwens ook héél mooi, maar wel dubstep (al is dat noujuist perfect voor dat liedje).


    Ik ben nu bij Follow Me, maar daar moet ik nog wel even aan wennen hoor. Ik vind het wel mooi, maar hmm. Gewoon even wennen, net als eerst bij Madness. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:27 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I'm listening ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Bij Save Me is het Chris die zingt, of niet?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Bij Save Me is het Chris die zingt, of niet?

    Jaaa, :'D
    Toen ik zijn stem hoorde was ik even weg ^^
    De volgende, Liquid State is ook van hem ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    (...)
    Jaaa, :'D
    Toen ik zijn stem hoorde was ik even weg ^^
    De volgende, Liquid State is ook van hem ^^


    Yaay awesome! Hij zingt echt goed ;D
    Al blijf ik enorm fan van Matt's stem. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben nu he begin aan het luisteren, maar ik moet zo eten enzo. Ik ga straks zeker verder luisteren. Hmmm.. gotta love Muse.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:51 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Luisterend. (: Maar ik ben toch meer fan van de oude albums.


    You are beautiful, you are love.

    Hmm. Ik heb nog steeds een hekel aan Unsustainable. Als ik straks het laatste nummer ook heb gehad zal ik eens even mijn eindoordeel hier droppen. :Y)

    Edit; Okee, laat maar, ik overdrijf. Eigenlijk is Unsustainable best awesome.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:56 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hmm. Ik heb nog steeds een hekel aan Unsustainable. Als ik straks het laatste nummer ook heb gehad zal ik eens even mijn eindoordeel hier droppen. :Y)

    Edit; Okee, laat maar, ik overdrijf. Eigenlijk is Unsustainable best awesome.

    Ja, ik vind Unsustainable noujuist een van de meest epische nummers ^^
    Al is Supremacy ook heel nice ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Done! Eerste reactie is dat het best wel kort is, eigenlijk. Maar dat kan ook aan mij liggen ;p.
    Mijn favorieten zijn op dit moment Supremacy, Panic Station en Big Freeze. Maar Animals vind ik ook ontzettend gaaf! Eigenlijk vind ik alle nummers awesome, al moet ik wel even wennen aan de dubstep-nummers, maar eigenlijk zijn dat alleen maar Follow Me en Unsustainable, dus het dubstep-gehalte van het album valt nog best mee.
    Muse is en blijft gewoon geweldig! <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bump. Sorry, ik moet hier gewoon op reageren..

    Hmm, ik moet nog wennen aan het album denk ik! Al vind ik het geweldig dat Chris nu ook een paar nummers zingt, klinkt echt super! Ik kan alleen Madness gewoon al niet uitstaan, het klinkt gewoon niet zoals Muse.. Ik heb bij een aantal nummers echt het idee dat er heel wat gaat komen, door de spanning die opgebouwd wordt, maar het blijft gewoon rustig.. Ik had eerder iets gehoopt in de aard van 'Time is Running out'. Ik gok dat ik nog aan dit album moet wennen. Ik hoop stiekem wel dat ze toch de meeste oude nummers op hun concert gaan spelen, hehe. (:

    Fairfax schreef:
    Bump. Sorry, ik moet hier gewoon op reageren..

    Hmm, ik moet nog wennen aan het album denk ik! Al vind ik het geweldig dat Chris nu ook een paar nummers zingt, klinkt echt super! Ik kan alleen Madness gewoon al niet uitstaan, het klinkt gewoon niet zoals Muse.. Ik heb bij een aantal nummers echt het idee dat er heel wat gaat komen, door de spanning die opgebouwd wordt, maar het blijft gewoon rustig.. Ik had eerder iets gehoopt in de aard van 'Time is Running out'. Ik gok dat ik nog aan dit album moet wennen. Ik hoop stiekem wel dat ze toch de meeste oude nummers op hun concert gaan spelen, hehe. (:

    Muse zou Muse niet zijn als ze niet eens wat anders proberen :') Maar er was allang vantevoren 'gewaarschuwd' dat er dubstep in het album zou komen.
    Ik stoor me er eigenlijk nauwelijks aan, vooral omdat ik de nummers die écht dubstep zijn (Unsustainable, Supremacy, Follow Me), me niet anders zou kunnen indenken dan dubstep.
    En Chris heeft inderdaad een geweldige stem! Anders dan die van Matt (natuurlijk), maar even geweldig. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    (...)
    Muse zou Muse niet zijn als ze niet eens wat anders proberen :') Maar er was allang vantevoren 'gewaarschuwd' dat er dubstep in het album zou komen.
    Ik stoor me er eigenlijk nauwelijks aan, vooral omdat ik de nummers die écht dubstep zijn (Unsustainable, Supremacy, Follow Me), me niet anders zou kunnen indenken dan dubstep.
    En Chris heeft inderdaad een geweldige stem! Anders dan die van Matt (natuurlijk), maar even geweldig. ^^


    True. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)