• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Neville longbottom

    Nadat de betekenis van haar woorden bij me zijn door gedrongen, kleur ik helemaal rood. "Ik vind jouw ook leuk, uuhm" stamel ik tenslotte.
    Nooit gedacht dat er een dag zou komen dat mijn crush ook mij leuk vind. Allerlei vragen spoken rond in mijn hoofd, wat nu. Ik heb geen idee hoe meiden denken, maar ik wil haar niet teleurstellen. Iets in mij zegt dat ik iets speciaals voor haar moet doen


    Can't control my second personality

    Cho Chang

    Ik kijk hoe Nevilles wangen rood kleuren. Wat schattig! komt in me op. Ik kijk verlegen. Wat nu? Moet ik weglopen en iets speciaals zeggen? Zal ik hem nog een keer zoenen? Of moet ik weglopen zonder nog iets te zeggen hopend dat hij me achternkomt. Ik zucht, wat is dit moeilijk. Dan kijk ik verschrikt oip. Hij zal mijn zucht toch niet beschouwen als iets verkeerds? Ik besluit het zekere voor het onzekere te nemen en ik zoen hem nog een keer. Mijn hele lichaam word warm van mijn gevoelens en ik ga helemaal op in de zoen.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Draco Malfoy

    Een tweede kreun verliet haar mond en labgzaam voelde ik hoe haar nagels in mijn schouders werden gedrukt. Astoria versnelde het tempo en haar ademhaling versnelde terwijl ze naar voren leunde en een kus op mijn lippen drukte, een kreun volgde. Ze gooude haar hoofd in haar nek en beet op haar lip "Oh Draco!" van binnen werd ik gillend gek, ook mijn ademhaling versnelde en een kreun kon ik ook niet onderdrukken, het zou waarschijnlijk niet lang meer duren aangezien ze me zo gek maakten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beet hard in haar onderlip om een derde harde kreun te verkomen. Ze doorboorden haar nagels wat dieper in zijn schouders terwijl haar hoofd zich nogsteeds in haar nek bevond. Het verlangende gevoel werd alsmaar heviger en heviger en kwam dichterbij met de minuut. Astoria haalde haar hoofd weer uit haar nek waarna ze hem aankeek en vooroverboog en haar lippen om zijn tepel omsloot, waar ze zachtjes aan zuigde en in beet. Alles van hem maakte haar gek, zijn speelse blikken en zijn handelingen. Voordat Draco ook maar iets kon doen draaide Astoria de rollen weer om en was zij nu weer degene die onderop lag, terwijl ze zich volledig aan hem overgaf.

    [De jeugd van tegenwoordig, sex hebben zonder voorbehoedsmiddellen. Terwijl je toch echt zou denken dat ze wel beter zouden weten na die ene keer xddd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    TheSeasons schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beet hard in haar onderlip om een derde harde kreun te verkomen. Ze doorboorden haar nagels wat dieper in zijn schouders terwijl haar hoofd zich nogsteeds in haar nek bevond. Het verlangende gevoel werd alsmaar heviger en heviger en kwam dichterbij met de minuut. Astoria haalde haar hoofd weer uit haar nek waarna ze hem aankeek en vooroverboog en haar lippen om zijn tepel omsloot, waar ze zachtjes aan zuigde en in beet. Alles van hem maakte haar gek, zijn speelse blikken en zijn handelingen. Voordat Draco ook maar iets kon doen draaide Astoria de rollen weer om en was zij nu weer degene die onderop lag, terwijl ze zich volledig aan hem overgaf.

    [De jeugd van tegenwoordig, sex hebben zonder voorbehoedsmiddellen. Terwijl je toch echt zou denken dat ze wel beter zouden weten na die ene keer xddd]


    [WHAHAHAHA idd XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Een kreun verliet mijn mond toen ze haar lippen om mijn tepel sloot en er zachtjes in beet. Voordat ik het wist had Astoria ons weer om gedraaid, en lag ik nu weer bovenop. Weer voerde ik het tempo een klein beetje op, en weer versnelde mijn ademhaling en begon Astoria wilder te zoenen waarna een harde kreun mijn mond verliet. Een heel spoor van kusjes liepen over haar nek en liepen over haar kaak naar haar oor waar ik zachtjes in beet, een warm gevoel kroop door me heen als teken dat het niet lang meer ging duren, geen moment later verliet een harde keun mijn mond en steunde ik met bijna al mjjn gewicht op mijn armen. Even slikte ik, want een hele nare gedachten ging door me heen "Astoria..." hijgde ik zachtjes "ik ben bang dat we wat vergeten zijn..."

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 0:26 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kreun verliet Astoria haar mond toen hij in haar oorlel beet. Met haar nagels kraste ze over zijn rug waarna ze deze er weer indrukten en hem dichter tegen zich aantrok. De golven van verlangen in haar buik werden alsmaar heviger en heviger. Astoria sloot haar ogen terwijl een luide kreun haar mond verliet, en er een bom leek te ontploffen in haar buik die een straal van warmte met zich meebracht. Ze slikte even proberend haar adem haling normaal te krijgen, maar dat was iets dat niet lukten. "ik ben bang dat we wat vergeten zijn...". Beduusd keek ze hem aan. "Wat vergeten?" Hijgde ze zachtjes. Maar toen pas drong het door. "We zijn het weer vergeten..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Beduusd keek Astoria even aan, tot het tot haar doordrong "We zijn het weer vergeten..." ik knikte langzaam "ja...inderdaad" ik keek haar aan "m-maar de kans is vast niet groot dat..." ik slikte weer "dat je nog een keer zwanger raakt?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "m-maar de kans is vast niet groot dat..." Draco slikte even, alsof hij het al moeilijk vond om de woorden uit te spreken. "dat je nog een keer zwanger raakt?". Zachtjes beet Astoria in haar onderlip, terwijl een zuchtje over haar lippen rolden en ze hem aankeek terwijl ze zachtjes haar hoofd schudden. "N-nee...ik denk niet dat dát mogelijk is...En anders vraag ik het morgen wel aan pomfrey, want ik moet toch langs voor een echo" een flauw glimlachje verscheen op haar gezicht waarna ze een kusje op zijn lippen drukten en door zijn haar streelden, en vervolgens zijn hoofd neerlegden op haar borstkast. "Het komt wel goed"


    The expert in anything, was once a beginner.

    "N-nee...ik denk niet dat dát mogelijk is...En anders vraag ik het morgen wel aan pomfrey, want ik moet toch langs voor een echo" een flauw glimlachje verscheen op haar gezicht waarna ze een kusje op zijn lippen drukten en door zijn haar streelden, en vervolgens zijn hoofd neerlegden op haar borstkast. "Het komt wel goed". Langzaam voelde ik hoe haar borstkas op en eer bewoog door haar rustige ademhaling, een schamperlachje verliet mijn mod "Tuurlijk ze ziet je al aankomen 'Mevrouw? denkt u dat je na een tweede keer nog eens zwager kan worden?' die denk vast dat je maar door blijft gaan."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Tuurlijk ze ziet je al aankomen 'Mevrouw? denkt u dat je na een tweede keer nog eens zwager kan worden?' die denk vast dat je maar door blijft gaan." Astoria grinnikte zachtjes terwijl ze met haar hand door Draco zijn zachte haren streelden. "Hey, ik ben anders niet de enige die er aan mee werkt hoor" zei ze grinnikend waarna ze een kus op zijn kruin drukten, en vervolgens haar hoofd weer in het kussen plaatsten. "En ik moet het toch vragen, en ik kan moeilijk zeggen dat dit de laatste keer is want met jou weet je het maar nooit" Astorai lachte zachtjes terwijl ze haar hand omlaag bracht en zachtjes over zijn rug streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "En ik moet het toch vragen, en ik kan moeilijk zeggen dat dit de laatste keer is want met jou weet je het maar nooit" Astoria lachte zachtjes terwijl ze haar hand omlaag bracht en zachtjes over mijn rug streelden. Een grijns verscheen op mijn gezicht "dat klopt", ik grinnikte zachtjes "Als we onze ruzies inderdaad zo goedmaken wel ja" langzaam maar zeker legde ik me er maar bij neer dat Astoria toch niet van gedachten zou gaan veranderen "Heb je trouwens al namen in gedachten?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (zo... dit topic is echt weer lekker dood... gaat het ooit nog verder?)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ik denk het niet...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!