• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria had zich neer gezet in een van de veel raam kozijnen terwijl ze toekeek naar de sneeuwvlokken die neerdwarrelden uit de lucht. Zachtjes rilde ze terwijl ze haar handen in haar zakken propten en haar hoofd iets verborg in haar sjaal, het puntje van haar neus en haar wangen rood van de kou. Zachtjes blies ze een sneeuwvlok uit haar haren en veegden ze kleine ijskristalletjes van haar wimpers, toekijkend naar een groepje kinderen dat een sneeuwballen gevecht hield.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy
    'Ten eerste valt het altijd te proberen, want je weet het maar nooit en misschien gaat het ooit nog een keer werken, ten tweede ken ik het woord gevaarlijk niet dus wil je helpen en nee accepteer ik niet. We hebben altijd alles samen gedaan en vergeet niet dat ik bijna hetzelfde als jou heb meegemaakt dus weet hoever ik kan gaan, dus waarom zou het nu ineens te gevaarlijk zijn? Ten derde wil ik weten wat jij vind erover' ik wou het niet graag toegeven maar ze had me klem. Nog steeds stond ze voor me met haar armen over elkaar geslagen, ik schud mijn hoofd en weet dat ik een hele foute beslissing maak "Als ik zeg dat je mee mag met de opdracht, hou je dan op?' 'en over die overplaatsing...' 'het maakt me echt niet uit, doe wat e zelf wilt. Je weet hoe ik erver denk...'

    (ben ff douchen)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Een grijns speelt rond mijn lippen als ik zijn woorden hoor en hij zelf denk dat hij een hele foute beslissing maakt. 'Je maakt echt geen foute beslissing en als je dat zegt hou ik mijn mond erover' zeg ik en knik dan. 'Ik weet inderdaad hoe je erover denkt, maar je moet ook weten dat het voor mij niet makkelijk is en proberen te verzinnen hoe het voor mij is..Het is namelijk niet allemaal zomaar en het is om ons beide te beschermen.' Mijn blik gaat de gang rond en daarna richt ik hem weer op Draco. 'Je maakt het me echt nog veel moeilijker op dit moment om me aan mijn afspraken te houden, want wil dus echt geen ruzies met je om dit alles. Zoals gister al bekend werd wil ik de tijden van vroeger gewoon weer terug'

    (Is goed..ik ga er toch vandoor want moet nog leren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Zachtjes beet Astoria op haar onderlip terwijl ze even wat aan haar nagels frutte, haar ogen afgewend van de sneeuwbal gooiende kinderen daar buiten. Een zachte zucht verliet haar lippen. Ergens had ze verwacht dat Draco degene zou zijn die op haar zou wachten, aangezien meisjes altijd langer werk hadden in bepaalde dingen, maar het verbaasde haar lichtelijk dat zij nu degene was die stond te wachten. Iets wat haar zachtjes deed grinniken. Maar om nou zomaar naar hem op zoek te gaan was ook weer niet zo'n goed idee, aangezien hij vast wat 'dingen' had te doen. Dingen, waarvan ze wist dat ze ze eigenlijk niét mocht weten, maar toch had hij het haar verteld. Misschien niet alles, maar wel een groot deel daarvan. En om eerlijk te zijn? Soms maakten ze zich zorgen, aangezien ze liever niet wou dat hem iets overkwam. Terwijl ze zelf ook gevaar kon lopen bij het risico dat ze had genomen om hem haar alles te laten vertellen. Maar het was nou eenmaal gebeurd en er was niets aan te doen.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    "Oh kom op! Kun je niet voor één keer raak slaan!?" schreeuwde Sylver terwijl ze weer een van Pansy haar sneeuwballen ontweek. Ze waren niet eens stevig genoeg, aangezien ze halverwege de gooi uit elkaar brokkelden, dus zo moeilijk om ze te ontwijken was het niet. "Als je dan sneeuwballen gooit, doe het dan tenminste goed" zei ze met een klenie grijns terwijl ze wat sneeuw tussen haar handen nam en het samen persten tot een perfecte sneeuwbal. Een schaterende lach verliet haar mond toen deze recht in het gezicht van Pansy terrecht kwam. "Dát, is de juiste manier om een sneeuwbal te gooien én te maken meid".

    [Ik moet naar bed, weet niet of ik nog kan reageren c: ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson
    "Oh kom op! Kun je niet voor één keer raak slaan!?" schreeuwde Sylver terwijl ze een sneeuwbal van me ontweek, ik was hier nooit goed in geweest plus het feit dat dit niet de goede sneeuw was. De volgende sneeuwbal viel in de lucht uit elkaar, tewijl Sylver haar kannonskogel aan het maken was,een paar seconde later was mijn gezich nat en voelde het pijnlijk tintelend aan "Dát, is de juiste manier om een sneeuwbal te gooien én te maken meid". Zodra ik het sneeuw uit mijn gezicht had gehaald keek ik haar aan 'Dankje voor demonstratie!' ik bukte en schraapte een grootte homp sneeuw bij elkaar en kneede het zo hard als ik kon in een mooie bal, de beste tot nu toe. Ik mikte en gooide richting Sylver die de bal maar al te makkelijk ontweek "Flut" mompelde ik in mezelf, ik zou haar nog wel krijgen...

    Draco Malfoy
    Ze grijnsde toen ze mijn woorden hoorde 'Je maakt echt geen foute beslissing en als je dat zegt hou ik mijn mond erover' zei ze en knikte. 'Ik weet inderdaad hoe je erover denkt, maar je moet ook weten dat het voor mij niet makkelijk is en proberen te verzinnen hoe het voor mij is..Het is namelijk niet allemaal zomaar en het is om ons beide te beschermen.' ze keek de hal rond en wende haar blik weer naar mij 'Je maakt het me echt nog veel moeilijker op dit moment om me aan mijn afspraken te houden, want wil dus echt geen ruzies met je om dit alles. Zoals gister al bekend werd wil ik de tijden van vroeger gewoon weer terug' 'Melody, je kent me...ik kan dat niet en ik wil dat ook niet eens, denk je nou niet dat ik niet al genoeg aan mijn hoofd heb?' ik grijnsde toen ze verder sprak 'Wen daar maar aan want ik ga het je de komende jaren nog stukken moeilijker maken' de grijs verdween langzaam 'je weet dat ik die tijden ook terug wil maar ik denk nee weet dat we daar nog wel even op moeten wachten...' ik keek haar aan 'zijn er nog meer dingen want er wacht iemand op me' opeens schoot me wat te binnen 'als je mee wilt moet je dat trouwens ook aan Aileen vragen'
    (dat was toch Aileen he? XD de dochter van snape)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 22:43 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nice, misschien was ik daarom zo vrolijk toen ik vanochtend wakker werd,' antwoordde ik vrolijk op het feit dat Slakhoorn uitviel. Het was niet echt leuk voor hem dat hij ziek was, maar wie hield er nu niet van uitvallende uren?
    Ik nam een hap van het broodje en keek op toen ik Fred 'goedemorgen' hoorde zeggen. Ginny groette vrolijk terug, maar mijn wenkbrauwen vervormden zich tot een frons, toen ik zijn gezicht zag.
    'Hoezo "tenminste dat denk ik"?' vroeg ik verbaasd, nadat hij naast mij was gaan zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    Melody Eliza Malfoy

    'Draco ik ken je inderdaad en weet ook dat je dat niet wilt en kan, met die dingen wil ik je altijd helpen en het enige wat je hoef t doen is te roepen. Ik mag dan wel je kleine zusje zijn, maar dat betekent niet dat ik je niet kan helpen want op sommige vlakken weet ik meer dan dat jij weet' zeg ik en langzaam verschijnt er ook een glimlach op mijn gezicht. 'Daar kan ik wel aan wennen en mee leven, maar ben blij dat je het nu even zegt' zeg ik en knik dan. 'Daar lijkt het inderdaad op alleen vergeet niet dat er ook een kerstvakantie aan komt.' Ik denk even na en schud mijn hoofd. 'Nee ga maar en veel plezier met haat samen' zeg ik. 'Als jij het goed vind dan zal Aileen het ook goed vinden, maar zal het nog wel aan haar vragen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Slakhoorn kiest wel altijd de juiste momenten om zijn lessen uit te laten vallen' zeg ik deze keer iets vrolijker toen ik het gesprek voor de helft hoorde. Eindelijk weer een moment om naar de WegisWeg toe te gaan om te kijken of het opschiet met de winkel.
    'Wat ben jij vrolijk' zeg ik lachend als Ginny me vrolijk terug groet en richt dan mijn blik op Adelaine. 'Misschien dat jullie ochtend beter is dan de mijne en daarom die woorden erachter aan' antwoord ik dan en neem een hap van mijn broodje. 'Het antwoord op de volgende vraag is trouwens door het slechte slapen' voeg ik er aan toe nog voor de volgende vraag gesteld kan worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Een schampere lach verliet Sylver haar mond toen ze ,alweer, een van Pansy haar sneeuwballen ontweek. "Oh kom op...je moet het gewoon leren" zei ze terwijl ze over stapten naar Pansy haar kant en wat sneeuw van de grond raapten. "Hier kijk" zei ze terwijl ze de sneeuw begon te kneden. "Je moet vooral goed drukken enzo, en zorgen dat het een rondje word. Probeer nou maar gewoon een keer". Sylver liet de sneeuwbal uit haar handen vallen terwijl deze uiteenspatte op de grond.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy
    "Ik ben de vakantie echt niet vergeten hoor, hoe zou je dat kunnen vergeten" zeg ik met een klein glimlachje "dankje...en als er niks is dan ga ik weer" na die woorden draaide ik me weer om en liep richting de leerlingenkamer, dat duurde langer dan gedacht. Maar het was goed om te weten dat het weer goed was. Eindelijk kwam ik aan bij de leerlingenkamer, toen ik de deur opendeed zag ik dat ze al klaar was.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met een lichte frons op haar wenkbrauwen keek Astoria toe naar de sneeuwvlokken die voor het raam naar beneden dwarrelden, een kleine schok ging door haar lichaam toen iemand een sneeuwbal tegen de ruit gooiden. Aangezien ze dat niet had verwacht. Zachtjes lachte ze om haar eiegn reactie waarna ze weer door het raam keek, nogsteeds wachtend op Draco. Maar niet opkijkend toen de deur van de common room open ging.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy
    Een zacht gegrinnik vulde de common room, afkomstig van Astoria die alleen in het venster naar buiten staarde. Nog steeds keek te niet, rustig liep ik naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heen "Hey, was je al lang klaar?"

    (inspi is weer weg -_- komt hopelik wel weer terug XD)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Cho Chang
    intussen stroomt de zaal vol. Ik kijk naar mijn tafel en zie dat er bijna geen aardige mensen zitten. Als mijn oog op de Grifyndor tafel valt zie ik dat het er zo gezellig is en heb een een beetje spijt dat ik niet hader heb gewenst om bij hen te komen. Ik sta op als ik klaar ben met eten en loop naar Neville toe. 'heey Neville' begroet ik hem.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine gil verliet Astoria haar mond toen iemand zijn armen om haar heen sloeg, maar toen ze hoorde wie het was, was ze gerust gesteld. "Allang, ik dacht dat meisjes altijd veel tijd nogdig hadden. Maar jij hebt het overtroffen" Een kleine grinnik verliet haar mon dterwijl ze hem even aankeek over haar schouder en glimlachte.

    [Ik ga nu eten, en dan ga ik naar een feestje ben er pas weer om half 12 c: PARTY HARDY! ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Neville longbottom

    Geschrokken kijk ik op als ik mijn naam hoor. "Hoi cho" stamel ik terwijl ik mijn blik neersla. "Weet jij wanneer de danslessen zijn?". Ookal was ik redelijk vroeg op, toch had ik nog steeds niet gekeken wanneer en waar het was. Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik sowieso dat ik alles over het gala gedroomd had.


    Can't control my second personality