• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Diep in gedachten loop ik door de gangen van Hogwarts opweg naar het ontbijt. Iets zegt me gewoon dat er iets niet klopt, maar ook dat het dat het tijd is om het kasteel te laten ontwaken aangezien het hier verdacht stil is. Al zal het nu niet echt nut hebben, want het lijkt wel alsof het slechte slapen mijn inspiratie heeft afgenomen. 'Fred waar zit je met je gedachten?' is de vraag die me weer bij de werkelijkheid haalt. Ik kijk naar Melody die naast me loopt en haal mijn schouders op. 'Bij alles en nog wat' antwoord ik . Ondertussen waren we alweer aangekomen bij de grote zaal en zie de rest al zitten. 'Goedemorgen'..tenminste dat denk ik' zeg ik en plof naast Adelaine neer waarna ik een broodje pak.

    (Let niet op spelfouten aangezien het niet handig is om via telefoon te reageren en kan pas over minuut of 10 weer op de laptop)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny Weasley

    Ik heb net mijn broodje op als Adelaine naast me komt zitten. 'Hoi' zeg ik terug. 'Toverdranken valt uit, Slakhoorn is ziek.' Ik grijns, nu waren we eerder uit. Fred gaat naast Adelaine zitten. 'Dag grote broer.' Zeg ik tegen hem en ik grijns. Ik pak wat drinken en drink hem in een keer leeg. Daarna pak ik nog een broodje en luister naar de gesprekken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Helloowww people...wow dat is echt een tijd geleden! sorry dat het een tijdje plat heeft gelegen... ik probeer weer wat vaker op Q te komen en het bal zal ook niet lang meer duren! :) de danslessen waren toch al begonnen?)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Snel drukte ze nog een kus op mijn wang en verdween toen de kamer in, ik wachte voor de deur terwijl ik opeens dacht aan Melody. Zou het nog lukken om naar de Great hall te gaan voordat Astoria naar buiten kwam? meiden waren altijd lang bezig met die dingen en ik zou weer terug zijn voordat zij naar buiten zou komen. Snel liep ik de leerlingenkamer in en liep naar de Great hall.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik pak een broodje uit een van de schalen en kijk de Great hall rond. Mijn blik blijft hangen bij de deuren waar een heel bekend iemand verschijnt. Onbewust speelt er een glimlach rond mijn lippen en sta op om vervolgens naar hem toe te lopen. 'Goedemorgen Blondie' zeg ik grijnzend zodra ik bij hem sta zodat niet iedereen het kan horen. Ik weet dat hij een hekel heeft aan die naam, dus als iedereen het hoort schiet het ook niet uit. Maar dat maakt het juist voor mij juist leuker om het wel tegen hem te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine schampere lach verliet Astoria haar mond terwijl ze haar tas opraapte van de grond. "Oh ja, ik ga zeker plezier hebben" Astoria gaf Marry een kleine wenkbrauwwiebel, waarna Marry in de lach schoot. "Pervered face" mompelde ze zachtjes. "Je weet hal niet hoe pervered ik ben". "Ik wil het niet eens weten, straks krijg je een pervered kindje.". Astoria haar wenkbrauw schoot omhoog, terwijl ze een zucht sloeg toen ze de twinkeling weer in Marry haar ogen zag. "Wanneer gaan jullie noou kleertjes kopen? En, wat word het? En, zou ik dan mee mogen? Heb je trouwens al een echo gehad? En wat denk je dat-" Astoria propte een hand vol Every Flavoured Beans in Marry haar mond terwijl ze grinnikten. "Hou er nou maar over op, ik zie je later wel" zei ze terwijl ze weg liep en lachte om Marry die een vies gezicht trok. Waarschijnlijk een flavoured bean met kots smaak.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Terwijl mijn blik de Great hall doorzocht stond er plots iemand naast me 'Goedemorgen Blondie' zei Melody met een grijns op haar gezicht, ik kijk haar aan en zucht 'Blondie? kon je niks beters bedenken?' ik had al veel bijnamen gehoord, de een wat orgineler dan de ander maar het moest maar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik grinnik door zijn opmerking en haal dan mijn schouders op. 'Meneer teddybeer beter?' vraag ik onschuldig waarna ik een bedenkelijk gezicht trek. Als ik niets kan verzinnen schud ik toch uiteindelijk mijn hoofd. 'Sorry het is nog te vroeg en dat betekent dat echt beter iets verzinnen nog niet lukt, dus je maar wachten tot vanmiddag' antwoord ik. Daarbij wordt het ook steeds moeilijker om iets origineels te verzinnen aangezien hij heel veel dingen al heeft gehoord. 'Maar vertelnaar wie was je opzoek?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy
    Bij het horen bij die naam sla ik mijn hand tegen mijn voorhoofd 'laat maar zitten' langzaam laat in mijn hand weer zakken 'Ik zocht jou, ik dacht dat je nog wel van slag was na dat gesprek...maar blikbaar niet' ik keek nog een keer de Great hall door "Zeg wat deed je alleen hier?'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik kijk hem met een onschuldige glimlach aan, maar het duurt niet lang voor ik in de lach schiet. 'Oké en je moet me ook niets laten verzinnen als het vroeg is.' Ik kijk hem aan en knik dan. 'Ergens nog wel een beetje, maar minder dan gister en probeer het gewoon zoveel mogelijk te verbergen. Daarbij heeft het ook geen zin om van slag te blijven.' Ik haal mijn schouders op. 'Ontbijten en nieuwe mensen leren kennen, maar vooral proberen om mijn plek te vinden hier en in Gryffindor'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Ik ken het....maar ik beloof je dat het wel weer goed komt" ik leun tegen de deurpost aan terwijl ik me probeer te verbijten bij die naam "ow dus ik zal je niet langer ophouden om bij die drie te gaan zitten, als ik jou was zou ik maar snel gaan slijmen bij modderbloedje want misschien wilt ze dan je huiswerk maken...dat scheelt je tijd...' na die woorden draai ik me om en maak aanstalten om weg te lopen, ik kon het nog steeds niet begrijpen hoe zij daar nou geplaatst kon worden...

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloeg een geeuw terwijl ze even in haar ogen wreef en de trap af liep richting de common room. Het gezeur van Marry over de baby maakte haar moe, maar niet alleen dat, er waren wel meerdere dingen die haar moe maakten. Misschien dat het zelfs nog erger zou worden tijdens de zwangerschap? Niets zeggend haalde ze haar schouders op terwijl ze even haar portomonnee open haalde om toe te kijken naar het wienige geld dat zich erin bevond. "Fijn..geweldig..echt" mompelde ze sarcastisch. Haar ouders waren ook zo gul. AhumAhum. Astoria sloeg een zucht terwijl ze haar portomonnee terug in haar jaszak deed, aangezien ze had besloten om haar tas achterwegen te laten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    'Als je wat belooft dan heb ik er wel vertrouwen in, want als je dat zegt komt het altijd goed' zeg ik met een zwakke glimlach. 'Drco je weet net zo goed as mij waarom ik hier zit en denk maar niet dat ik het wel leuk vind..het liefste had ik ook bij jou in de afdeling gezeten, maar dat is nu niet het geval' zeg ik zacht en bijt op mijn lip. 'Met de tijd die ik dan overheb mag ik je toch nog wel helpen met je plannen? Tenminste als je die hebt' vraag ik met ene paar puppy ogen en knipper ook nog paar keer met mijn ogen voor hij zich omdraait. Een zucht verlaat mijn mond en ga weer voor hem staan. 'Je zult echt niet merken dat dat mijn afdeling is en dat zal je snel genoeg zien, maar als je het echt zo graag wil dan kan ik altijd nog vragen of de overplaatsing nog geldig is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    'Draco je weet net zo goed als mij waarom ik hier zit en denk maar niet dat ik het wel leuk vind..het liefste had ik ook bij jou in de afdeling gezeten, maar dat is nu niet het geval' zegt ze zacht en ze bijt op haar lip. 'Met de tijd die ik dan overheb mag ik je toch nog wel helpen met je plannen? Tenminste als je die hebt' het laatste dat ik zie als ik me ondraai is een groot stel of puppy ogen, snel komt ze weer voor me staan 'Je zult echt niet merken dat dat mijn afdeling is en dat zal je snel genoeg zien, maar als je het echt zo graag wil dan kan ik altijd nog vragen of de overplaatsing nog geldig is' ook bij mij verlaat een zucht mijn mond "Ten eerste je weet dat die puppy ogen bij mij totaal niet werken, ten tweede ja ik heb plannen en nee je mag niet helpen want dat is veel te gevaarlijk.....ten derde...." ik wist niet echt iets zinnigs te zeggen over de overplaatsing "zie maar wat je doet..."

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:09 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    'Ten eerste valt het altijd te proberen, want je weet het maar nooit en misschien gaat het ooit nog een keer werken, ten tweede ken ik het woord gevaarlijk niet dus wil je helpen en nee accepteer ik niet. We hebben altijd alles samen gedaan en vergeet niet dat ik bijna hetzelfde als jou heb meegemaakt dus weet hoever ik kan gaan, dus waarom zou het nu ineens te gevaarlijk zijn? Ten derde wil ik weten wat jij vind erover' zeg ik en sla mijn armen over elkaar waarna ik hem aanblijf kijken. Ik mag dan wel zijn kleine zusje zijn, maar dat betekent niet dat hij me van alles kan verbieden omdat het zo gezegd te gevaarlijk is. Dan is ons huis ook gevaarlijk en de vervloekte opdrachten opdrachten, maar nee daar laat hij me rondlopen en laat me dat ook uitvoeren. Echt wat is dit allemaal?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer