• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Even versteende ik, en gromde zachtjes. Ik drukte een kusje achter haar oor en gleed een beetje naar beneden, waar weer een heel spoor van kusjes om haar nek liep "dit is wel een totaal andere Astoria die ik ken" grijsde ik "waar heb je dit allemaal geleerd?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloot haar ogen even en genoot van de kusjes die hij in haar nek plaatsten. Zachtjes beet ze in haar onderlip terwijl ze over zijn rug streelden, en een kleine grijns ook op haar gezicht verscheen. Iets dat haar aantrekkelijk en angstaanjagend tegelijkertijd maakten. "Misschien ken je me dan nog niet goed genoeg" zei ze plagend. "Waar ik dat heb geleerd? Nergens, je moet het gewoon doen en er niet bij nadenken." Astoria grinnikte zachtjes waarna ze zachtjes in zijn oorlelletje beet. "Maar ik weet dat je het leuk vind" fluisterde ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Maar ik weet dat je het leuk vind" fluisterde ze, ik grijsnde "dat klopt inderdaad" weer drukte ik mijn lippen on die van haar terwijl mijn handen weer richtig haar buik gleden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "dat klopt inderdaad" Kleine blosjes verschenen op haar wangen terwijl ze hem terug kusten en genoot van de aanraking van zijn zachte lippen. Astoria sloot haar ogen terwijl ze haar handen van zijn schouders liet glijden en zachtjes met beide van haar duimen over zijn tepels streelden terwijl ze even plagend in zijn onderlip beet en vervolgens haar lippen weer op de zijne drukten. Zachtjes liet ze haar rechterhand van zijn borst glijden, terwijl ze met haar vingertoppen over zijn bovenlijf streelden, over de donshaartjes bij zijn navel, en zachtjes over zijn mini draco.


    The expert in anything, was once a beginner.

    loulou1997 schreef:
    Cho Chang

    Ik vind het jammer dat Neville stopt met me zoenen. 'Ja het gaat geweldig' zeg ik met twinkelende ogen. Ik tover weer een glimlach op mijn gezicht. Ik denkt dat dit de eerste keer is sinds Cedrics dood dat ik me weer blij heb gevoeld. Ik zie de vragende blik in Neville's ogen. 'Neville je bent echt leuk hoor' zeg ik, 'en ik ben niet iemand die je na een keer zoenen dumpt.'


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Draco Malfoy

    Een grom kon ik echt niet meer onderdrukken, ik begon haar alleen maar wilder te zoenen. Snel draaide ik ons om voordat ze het door had, en lag zij nu onderop. "Eigenlijk zijn we met z'n drieeën als je het zo bekijkt" fluisterde ik glimlachend in haar oor, terwijl ik zonder iets aan te geven bij haar naar binnen kwam.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beet zachtjes in haar onderlip toen ze hem hoorden grommen en giechelde zachtjes terwijl ze weer onderop lag. "Eigenlijk zijn we met z'n drieeën als je het zo bekijkt" zijn lippen tegen haar oor lieten haar zachtjes huiveren. "Als je het zo bekijkt wel ja." fluisterde ze terug, zachtjes beet Astoria in zijn oorlelletje maar liet haar hoofd onmiddelijk terug vallen in het kussen toen hij bij haar naar binnen kwam en een luide kreun haar mond verliet. Zachtjes beet ze plagend in zijn onderlip waarna ze haar lippen tegen de zijn drukten en met haar hand over zijn rug streelden, en kleine geluidjes haar mond verlieten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Onmiddelijk liet ze haar hoofd in het kussen vallen en verliet een luide kreun haar mond. Zachtjes beet ze plagend op mijn onderlip terwijl haar handen over mijn rug gleden. Langzaam bewoog ik op een ritme terwijl mijn lippen haar hals verkenden en wat kusjes drukten op haar sleutelbeen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Langzaam sloot Astoria haar ogen terwijl ze even genietend in haar onderlip beet en met beide van haar handen over zijn rug streelden, waarna ze voor enkele seconden haar nagels even in zijn schouderblad drukten. Zachtjes bewoog ze mee op het tempo dat hij aangaf, terwijl een kleine grom over haar lippen rolden en ze met haar rechterhand door zijn haren streelden. "Damn Draco..." kreunde ze zachtjes terwijl ze haar lippen in zijn nek plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Voor een paar seconde voelde ik even hoe ze haar nagels in mijn schouders drukten, een glimlach verscheen op mijn gezicht. Zachtjes bewoog ze mee met het tempo terwijl een kleine grom over haar lippen rolden, haar vingers gleden door mijn haar "Damn Draco..."kreunde ze zachtjes terwijl ze haar lippen in mijn nek plaatsten, een kleine kreun ontsnapte ook uit mijn mond terwijl mijn lippen een weg naar boven zochten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloot haar ogen terwijl ze op haar onderlip beet en haar hoofd weer terug plaatsten in het kussen. Een kleine grijsnverscheen op haar gezicht toen ze zag hoe Draco met zijn lippen de hare zocht, ze drukten hem dichter tegen zich aan terwijl ze haar lippen gewillig tegen de zijne plaatsten. "Ik hou zo veel van je." Astoria had beide van haar handen op zijn wangen geplaatst terwijl ze erover streelden met haar duimen en hem aankeek in zijn ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Ik hou zo veel van je" zei ze zacht terwijl ze haar handen op mijn wangen plaatsten en met haar duimen er zachtjes overheen wreef en me in de ogen aankeek "Ik ook van jouw" een kleine grom verliet mijn mond, terwijl het tempo onbewust ietsje harder werd.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Ik ook van jouw" een kleine grom verliet zijn mond terwijl hij het tempo opvoerden. Iets waar Astoria totaal geen probleem mee had. Genietend sloot ze haar ogen terwijl ze haar hoofd in haar nek plaatsten en even met haar nagels over zijn rug krasten, terwijl ook bij haar een kleien grom over haar lippen naar buiten rolden. Astoria versterkte haar greep waarna ze de rollen omdraaiden en zij nu de gene was die boven op lag en de lijdende rol nam. Nogsteeds op het aangegeven tempo bewoog ze haar heupen terwijl ze haar handen op zijn schouders plaatsten.



    [ DRASTORIA


    Even one direction approves it]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:34 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ze versterkte haar greep en rolde om zodat de rollen nu omgedraaid waren, Asoria boven op en ik onder. Nog steeds in het zelfde tempo nam zij de leiding over. Mijn armen legde ik op haar rug waar ik langzaam over heef wreef.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Zachtjes beet Astoria op haar onderlip terwijl haar bruine haar wild over haar schouders viel en ze even haar ogen sloot terwijl een tweede kreun haar lippen verliet. Zachtjes zette ze haar nagels in zijn schouders, waarna ze haar ogen weer openden en hem aankeek, en het tempo versnelden door haar heupen sneller heen en weer te bewegen. Haar ademhaling versnelden, terwijl ze zich voorover liet buigen en een kus op zijn lippen drukten waar ze een kreun tegen aanliet. Kreunend gooide ze haar hoofd in haar nek terwijl ze haar ogen even sloot en op haar onderlip beet. "Oh Draco!"


    The expert in anything, was once a beginner.